Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd"— Előadás másolata:

1 Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd

2 MEGVALÓSÍTÓK Óvoda: Beutl Istvánné, Wéber Imréné
Projektmenedzser: Dr. Karácsonyiné Handl Mária Szakmai vezető iskola: Eck Ferencné Szakmai vezető óvoda: Lódererné Hartman Erzsébet Megvalósító pedagógusok: Iskola: Tomayer Judit, Pula Ildikó, Orlovitsné Handl Edina, Eck Zita, Torma Ferencné Óvoda: Beutl Istvánné, Wéber Imréné

3 Kompetenciaterületek bevezetése:
1. "Szövegértés-szövegalkotás" kulcskompetencia terület 4. osztály/Orlovitsné Handl Edina 5.osztály/Eck Zita 2."Matematika" kulcskompetencia területen 1.osztály/Pula Ildikó 3. Idegen nyelvi kompetencia –német1.-2. csoport/ 2. és 3. oszt.Tomayer Judit

4 Szociális, életviteli és környezeti kompetenciák
7.osztály/Torma Ferencné Óvodai programcsomag bevezetése 1 csoport/ Beutl Istvánné. Wéber Imréné

5 Új oktatásszervezési eljárások:
Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása a szakrendszerű oktatásban: "Szövegértés-szövegalkotás" 5.osztály/Eck Zita 2. Moduláris oktatási program tánc és dráma 7.osztály/Torma Ferencné

6 Iskolai innovációk: 1.Projekt (tanévenként egy, három hetet meghaladó)
Reformkor - Március 15. 7.osztály/Torma Ferencné 2. Témahét (tanévenként egy) – a terv kettő a) Mátyás király kora 4.osztály/Orlovitsné Handl Edina b) Német nemzetiségi hagyományok 2.csoport/Tomayer Judit

7 Óvodai innovációk Projektmódszer: Ősz a természetben- Beutl Istvánné
Témahét: Márton napi szokások- Wéber Imréné Saját innováció: Az óvoda helyi sajátosságainak kihasználása a pedagógiai program tükrében - Beutl Istvánné- Wéber Imréné

8 Intézményi innováció Óvoda-iskola átmenet Tomayer Judit – Pula Ildikó
Családbarát iskola - Eck Zita ADAPTÁCIÓ Helyi tanterv/ nevelési terv és pedagógiai program átdolgozása

9 Laptop programba bevont tanulók/tanárok
"Szövegértés-szövegalkotás" 4. Osztály /Orlovitsné Handl Edina 5.osztály/Eck Zita „Szociális, életviteli és környezeti kompetenciák 7.osztály/Torma Ferencné Igényelt tanári notebookok száma 5 db

10 Képzések: Szakmai vezetők: 60 ill .30 óra
projektmenedzsment/változáskezelés 30 óra + általános módszertani képzés 30 óra Pedagógusok képzése 4*30óra 1. ÁLTALÁNOS MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZÉS I. (Új oktatásszervezési eljárások az intézményben /30óra Tomayer Judit, Pula Ildikó, Eck Zita, Torma Ferencné, Orlovitsné Handl Edina Képzések:

11 2. ÁLTALÁNOS MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZÉS II. /30 óra
Kooperatív tanulás - Eck Zita Tanórai differenciálás het.-gén csoportban -Torma Ferencné, Orlovitsné Handl Edina Óvoda-iskola átmenet - Tomayer Judit, Pula Ildikó 3. A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSI PROGRAMOK ALKALMAZÁSÁT TÁMOGATÓ MÓDSZERTANI KÉPZÉS / 30óra

12 Tomayer Judit Idegen nyelvi kompetencia-Német 1-6. évf. Pula Ildikó - Matematika –logika „A”1-4. évf. Eck Zita - Szövegértés-szövegalkotás „A” 5-8. évf. Torma Ferencné –Szociális, életviteli és körny . Kompetenciaprogram 7-12.évf. Orlovitsné Handl Edina - Szövegértés-szövegalkotás „A” 1-4. évf.

13 4. IKT OKTATÁSBAN TÖRTÉNŐ ALKALMAZÁST SEGÍTŐ KÉPZÉS / 30 óra
Tomayer Judit, Pula Ildikó, Eck Zita,Torma Ferencné, Orlovitsné Handl Edina Egyéb a megvalósításhoz szükséges képzés: SNI tanulók integrálást támogató képzés /60 óra Handl Bernadett, Zovitsné Aba Veronika

14 Óvodai képzések: 1. ÁLTALÁNOS MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZÉS I. (Új oktatásszervezési eljárások az intézményben /30óra Beutl Istvánné, Wéber Imréné 2. ÁLTALÁNOS MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZÉS II. /30 óra Differenciálás het.-gén csoportban - Beutl Istvánné Óvoda-iskola közötti átmenet - Wéber Imréné

15 3. A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSI PROGRAMOK ALKALMAZÁSÁT TÁMOGATÓ MÓDSZERTANI KÉPZÉS / 30óra Óvodai programcsomag Beutl Istvánné, Wéber Imréné 4. IKT alapozó képzés / 30 óra SNI tanulók integrálást támogató képzés/ 60óra Lódererné Hartman Erzsébet

16 Jó gyakorlatok átvétele:
Iskola a laptop programhoz kapcsolódva: Differenciálás a gyakorlatban *( laptop használattal) Óvoda: Differenciált fejlesztés az óvodában

17 Kompetencia alapú oktatási programokhoz szükséges taneszközök beszerzésére
rendelkezésre álló keret Ft / Ft Egyéb taneszközök beszerzésére rendelkezésre álló keret Ft / Ft Immateriális javak és tárgyi eszközök beszerzésére rendelkezésre álló keret Ft / Ft Beszerzések iskola:

18 Pedagógusok honoráriuma:
A pedagógusok fejlesztési és innovációs tevékenységének támogatására felhasznált órák 120 / 120 óra (4*30óra projekt, 2 témahét, moduláris oktatás kidolgozása) Intézményi önálló innovációjához tartozó többletórák 40 / 60 óra (2*20óra) Helyi tanterv és pedagógiai program módosításához tartozó többletórák 60 / 60 óra

19 Beszerzések óvoda: Kompetencia alapú oktatási programokhoz szükséges taneszközök beszerzésére rendelkezésre álló keret Ft / Ft Immateriális javak és tárgyi eszközök beszerzésére rendelkezésre álló keret Ft / Ft Igényelt notebookok száma 2 db

20 Pedagógusok honoráriuma:
A pedagógusok fejlesztési és innovációs tevékenységének támogatására felhasznált órák 30 / 60 óra (2*15 óra projekt, témahét) Intézményi önálló innovációjához tartozó többletórák 20 / 40 óra (1*20óra saját innováció) Helyi tanterv és pedagógiai program módosításához tartozó többletórák 20 / 30 óra

21 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd"

Hasonló előadás


Google Hirdetések