Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Nyilvánosság biztosítása
TÁMOP /2 Projektindító rendezvény
2
Tájékoztatás és nyilvánosság
A Projektgazdának a Támogatási Szerződésben és jogszabályban (16/2006 Korm. Rend) előírt kötelezettsége a projekttel kapcsolatos tájékoztatási és nyilvánossági feladatok ellátása A Támogatási Szerződés alapján a Kedvezményezett vállalja, hogy a Támogató elektronikus és nyomtatott kiadványaiban, média-megjelenéseiben és egyéb tájékoztató jellegű rendezvényein projektjét igény esetén bemutatja, és az erre irányuló megkeresést csak alapos okkal utasítja vissza a Kedvezményezett köteles bármely, a projekttel kapcsolatban szervezett rendezvényről a Közreműködő Szervezetet értesíteni, a rendezvény napját megelőző legkésőbb 20 munkanappal
3
Arculatváltás 2011 január – Új Széchenyi Terv – arculat váltás
ÚMFT arculattal csak már legyártott anyagok használhatók, új aktivitásoknál csak ÚSZT arculat használható! A kedvezményezettek a pályázattal kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségeik teljesítése során a következő 2 dokumentumban foglaltak szerint kötelesek eljárni: Kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségei ( KTK ) támogatói döntés 2011 január 14 előtt : ÚMFT támogatói döntés 2011 január 14 után : ÚSZT - ÚSZT kedvezményezettek arculati kézikönyve ( AK )
4
„AK” és „KTK”
5
Letölthető elemek
6
Letölthető elemek
7
Kötelező logók ÚSZT logó: EU zászló az alapra utaló mondattal: Magyarország megújul szlogen: NFÜ infoblokk:
8
Kommunikációs csomagok
Csak 3 kommunikációs csomag maradt, mindenkinek saját magát kell besorolnia, attól függően, mekkora támogatásban részesül a projektje. sz. : millió forint felett sz. : millió forint között sz. : - 50 millió forint alatt Táblák: C típusú: 50 millió alatti támogatási összegnél B típusú: 500 millió forintig A típusú: 500 millió forint felett D típusú: emlékeztető tábla, mindenkinek kötelező!
9
Kommunikációs csomagok
ÚSZT: ÚMFT:
10
Jó példák – rossz példák 1. Tábla
Megfelelő:
11
Jó példák – rossz példák 1. Tábla
Hibás:
12
Jó példák – rossz példák 2. Meghívó
Megfelelő:
13
Jó példák – rossz példák 2. Meghívó
Hibás:
14
Jó példák – rossz példák 3. Kiadványok
Megfelelő
15
Jó példák – rossz példák 3. Kiadványok
Hibás:
16
Jó példák – rossz példák 3. Kiadványok
17
Gyakran előforduló hibák
nem értesítik a közreműködő szervezetet a projekt eseményeiről – időben - fizetett megjelenéseken, projekttel kapcsolatos PR cikkeken nem szerepelnek a szükséges arculati elemek ESZA és ERFA alapok összekeverése már legyártják a táblákat, kiadványt, meghívót stb., de nem küldik meg előzetesen az ESZA-nak, és esetleg hiba van benne ESZA logójának és elérhetőségeinek szerepeltetése az anyagokon nem készülnek fényképek a fontosabb eseményekről többet vagy kevesebbet valósítanak meg a kommunikációs tervből, mint azt előzetesen tervezték (KSZ jóváhagyása nélkül) az emlékeztető táblán a projekt ... valósult meg, múlt időben legyen
18
Elérhetőségeink ESZA Ügyfélszolgálat: Központi telefonszám: 06-1/273–4250 Kommunikációs-arculati kérdésekben:
19
kommunikációs munkatárs
Köszönöm a figyelmet! Pallai Rita kommunikációs munkatárs
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.