Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTibor Dobos Megváltozta több, mint 10 éve
1
TÁMOP 3.1.4./08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben
2
Kompetenciák fejlesztése az óvodától az érettségiig Békéscsabán
3
"Az élet nem arról szól hogy várjuk a vihar elvonulását, hanem arról, hogy megtanuljuk hogyan kell táncolni az esőben."
4
Intézményi folyamat szaktanácsadó: Bathó Éva 80 óra
5
Vezetők: Skultétiné Barna Anita igazgató Babócsai Gábor műszaki igazgató-helyettes Puskás Anikó gazdaságvezető Változásmenedzsment, projektmenedzsment Új oktatásszervezés az intézményben
6
Skultétiné Barna Anita – Mérés-értékelés Babócsai Gábor – Tanulói laptop programhoz előírt intézményvezetői felkészítés Puskás Anikó – IPR alkalmazása
7
Megvalósító pedagógusok:
8
Bányai Péter - osztályfőnök Életpálya építés - kompetenciaalapú programcsomag Mentor: Gönczi Károly – 14 óra Moduláris program Három hetet maghaladó projekt szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Hatékony tanuló-megismerési technikák IKT alkalmazása
9
Farkas Gabriella – német nyelv Német nyelv – kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor: Bandiné Liszt Amália – 14 óra Tantárgytömbösített oktatás bevezetése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Kooperatív tanulás IKT alkalmazása
10
Feketéné Szabó Katalin – történelem Szociális-, életviteli- és környezeti kompetenciák (szociális és állampolgári) - kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor: Balogh László 14 óra Műveltségi terület tantárgyi bontás nélkül Három hetet maghaladó projekt szervezése Témahét szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Tanórai differenciálás heterogén csoportban IKT alkalmazása
11
Gyurisné Fehér Mária – angol nyelv Angol nyelv – kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor – 14 óra Tantárgytömbösített oktatás bevezetése Tanulói laptop program Tanórai differenciálás heterogén csoportban Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása IKT alkalmazása
12
Horvátné Szalai Angelika – történelem Szociális-, életviteli- és környezeti kompetenciák (szociális és állampolgári) - kompetenciaalapú programcsomag bevezetése Mentor: Balogh László 14 óra Műveltségi terület tantárgyi bontás nélkül Három hetet maghaladó projekt szervezése Témahét szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Tevékenységközpontú pedagógiák IKT alkalmazása
13
Juhász Tivadar - osztályfőnök Életpálya építés - kompetenciaalapú programcsomag – Mentor: Gönczi Károly – 14 óra Moduláris program Három hetet maghaladó projekt szervezése Tanulói laptop program Új tanulásszervezési eljárások alkalmazása Hatékony tanuló-megismerési technikák IKT alkalmazása
14
SNI továbbképzés: Gyuris Vencel Ivanov Zsuzsanna
15
IKT asszisztens: IKT módszertani szaktanácsadó – 60 óra Jó gyakorlat 2X450.00Ft
16
Az IPR alkalmazását támogató, tantestületi módszertani képzés - 30 óra – 2010. január 28-30. IPR alkalmazására, a hatékony együttnevelésre felkészítő tantestületi képzés - 30 óra – 2010. február 11-13. IPR módszertani mentor-tanácsadó: Valkó Szilvia
17
Kompetencia alapú oktatási program, programcsomag bevezetése
18
Idegen nyelvi kulcskompetencia terület 9. évfolyamon – 6 tanulócsoportban 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
19
Szociális-, életviteli- és környezeti kompetenciák (szociális és állampolgári) – kulcskompetencia terület 9. évfolyamon – 6 tanulócsoportban 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
20
Életpálya-építési kulcskompetencia terület 9. évfolyamon – 6 tanulócsoportban 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2
21
Tanulói laptop program 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
22
Műveltségi terület tantárgyi bontás nélküli oktatása – Ember és társadalom Feketéné Szabó Katalin – Horváthné Szalai Angelika 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
23
Három hetet meghaladó projekt megszervezése: Tavaszi ünnepeink Feketéné Szabó Katalin – Horváthné Szalai Angelika 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
24
Moduláris program:Egészséges életmódra nevelés Juhász Tivadar – Bányai Péter 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
25
Témahét: Közlekedés Magyarországon Feketéné Szabó Katalin – Horváthné Szalai Angelika 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
26
Tantárgytömbösített oktatás: Angol és német nyelv Gyurisné Fehér Mária – Farkas Gabriella 9.A/1 - 9.A/2 9.B/1 - 9.B/2 9.C/1 - 9.C/2
27
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.