Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP-3.3.13. Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
A tanári munka értékelése
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Mozgáskorlátozott emberek foglalkoztatását, önálló életvitelét segítő eszközfejlesztő műhely és szolgáltatási hálózat  Azonosító szám:TÁMOP /
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Gyakorlati tanácsok az intézményi dokumentumok kiegészítéséhez, módosításához a TÁMOP pályázati kiírás kritériumai alapján Csizmazia Sándorné Szakmai.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Kompetensek lettünk? június 27..
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Tiéd a pálya” avagy amit a pályaorinentációról, pályaválasztásról.
„Kincsem a szókincsem” játékos szókincsfejlesztés
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
PhD online közösségi oldal Dr
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
A digitális kompetencia fejlesztése
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Előadás másolata:

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt bemutató Könczöl Tamás Balázs eTanulás szakértő

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztés célja, eszközei, elemei A TKKI a TÁMOP– /1 azonosító számú Projekt stratégiai céljai: javuljanak az oktatáshoz, foglalkoztatáshoz és a közszolgáltatásokhoz való egyenlő hozzáférés feltételei, a Projekt által érintett 138 intézmény településein a lemaradás, egyszersmind a területi hátrányokból származó társadalmi hátrányok mérséklődjenek, elérhető módszertani segédletek és tananyagok álljanak rendelkezésre a befogadó oktatás szolgálatában, hatékonyan tudja elősegíteni a mérés-értékelés rendszerének és módszertanának a befogadó iskola szemlélet elvrendszeréhez történő közelítését, módszertani segédletek, tananyagok kialakítása és közzététele a befogadó oktatás megteremtése érdekében, tudásmegosztás és szemléletformálás elősegítése a program szolgáltatásait igénybe vevő intézményekben.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztés célja, eszközei, elemei A Projekt operatív céljai: már sikeresen alkalmazott, a hátránykompenzációt hatékonyan segíteni tudó oktatási segédletek, digitális taneszközök feltárása és terjesztése, hazai elektronikus tananyagok felhasználási javaslatai, nemzetközi elektronikus tananyagok felhasználási, adaptációs javaslatai, a Projekt honlapján korcsoportonként és témánként kifejlesztett interaktív, újszerű, különböző platformokon működő, elektronikus tananyagok elérhetővé tétele.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztés célja, eszközei, elemei A fejlesztés eszköze tehát egy komplex programcsomag, amely meglévő hazai és külföldi digitális taneszközök felhasználását segítő pedagógiai módszertani, tartalmi és technológiai szempontú elemzésével és új fejlesztésű digitális taneszközökkel járul hozzá a projekt célokhoz. Az oldalon található eTanulás alapú tananyagok célja az, hogy hasznos ismeretekkel, élmény alapú feladatokkal színesítse az egyéni és osztálytermi tanulást. A fejlesztés három fókusza: – hazai digitális taneszközök, jógyakorlatok elemzése, – külföldi digitális taneszközök, jógyakorlatok elemzése, – új fejlesztésű digitális taneszközök készítése.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztés célja, elemei hazai digitális taneszközök, jógyakorlatok elemzése: – CsibÉSZtúra: 7 tantárgy 13 témaköre – Geomatech 5 tantárgy 486 tananyag – Okos Doboz: 6 tantárgy 170 témaköre – Videotanár és Tanulizátor: 12 tantárgy 126 témaköre – Zanza.tv: 8 tantárgy 73 témaköre

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztés célja, elemei külföldi digitális taneszközök, jógyakorlatok elemzése: – Careers New Zealand Életvitel és gyakorlat Műveltségi terület – Napo: 5 tantárgy 18 tananyag

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztés célja, elemei új fejlesztésű digitális taneszközök: – „KINCSEM A SZÓKINCSEM”- Szókincs és szövegértés fejlesztő feladatgyűjtemény – „TIED A PÁLYA!” - Pályaorientáció és a munka világa témájú tananyag – „CSALÁDI KISOKOS” - szociális kompetencia fejlesztő tananyag

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztésnél figyelembe vett tartalmi, módszertani, technológiai szempontok

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A fejlesztésnél figyelembe vett tartalmi, módszertani, technológiai szempontok

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A rendszer felépítése és működése A rendszer egyik fontos technológiai előírása az online/offline módú, csak böngészőből történő használhatóság volt, emiatt nem alkalmaz keretrendszert, nyomonkövetési adatbázist. Ennek megfelelően a rendszer a tanulási nyomonkövetését folyamatos visszajelzéssel biztosítja, az adatokat csak a futási időben gyűjti, majd a „Záróteszt” elvégzése után összesíti az elvégzett feladatok eredményét egy táblázatban és egy oklevelet állít ki. Az eredmények ezek után a böngésző Nyomtatás funkciójával kinyomtathatók, a Küldés funkcióval ben tovább küldhetők. Minden tananyag Tanári és Tanulói verziót tartalmaz. – Tanári verzió: a tananyagok mellett tartalmazza a pedagógiai, módszertani leírásokat is, görgethető, tartalomjegyzékkel ellátott módon. – Tanulói verzió: csak a tananyagot tartalmazza, lapozható, tartalomjegyzékkel ellátott módon. A tananyagban található tesztek típusai: – alternatív választás: igaz/hamis – egyszeres választás – többszörös választás – válaszok illesztése: párosítás – halmazba rendezés – szöveg beírás: egy szám/betű/egy szó beírása – kérdőív A tesztek a (leginkább) helyes válasz kiválasztásával, vagy adatok beírásával használhatók, az Értékelés gomb megnyomásával történik az addig elvégzett feladatok kiértékelése.

cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Köszönjük figyelmüket! Könczöl Tamás Balázs eTanulás szakértő