DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Keresőmarketing stratégiák
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Marketing eszközrendszere
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Sponsorare necesse est
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
A digitális reklám eszközei 1.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Az online marketing legújabb generációja
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Előadás másolata:

DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Finszter Henriett Szabó Edit

Digitális kommunikáció fő csatornái Web alapú kommunikáció Mobil alkalmazáson keresztüli kommunikáció E-dm kommunikáció Social kommunikáció E-commerce Online médiavásárlás

Médiamix a Tescónál

Digitális marketing mix kialakítása MI-HO-KI-HO-ME elv a PR kommunikációban használatos, azonban tökéletesen hasznosítható bármilyen más kommunikációs kampány összeállítása során MI – Mit kívánok mondani? Mi az üzenetem? Mi a célom? (Brand kampány, Line and Price, konverziónövelés webshopban, adatbázisépítés) HO – Hol, milyen relációban? Célmédium: display, search, e-DM, social, mobil KI – Ki az elérendő célcsoport? Melyik csatornán kit érek el és milyen arányt alakítok az online médiamixen belül HO – Hogyan, milyen eszközt használok fel? Saját csatornák erőssége, vásárolt média ezek aránya ME – Mennyi az az összeg, amennyit befektetek ahhoz, hogy az üzenetem a megfelelő célcsoportot a legkisebb ráfordítással érje el? Kampánybüdzsé és a fenti célok alapján meghatározott arányok betartása a vásárolt és saját médiacsatornákon keresztül

Piaci körkép a 2014-es digitális reklám költésről

Digitális marketing mix a gyakorlatban

Üzenet - marketing mix arányok Brandépítés/edukáció – 40% display, 20% social, 10% search, 15% e-dm, 15% (listing, vagy content) Line and price – 30% display, 30% search, 20% social, 20% e-dm Webshop – konverzió alapú hirdetés – 10% display, 60% search ebből legalább 20% remarketing, 10% social, 10% e-dm, 10% listing Mobilon csak akkor hirdess, ha van reszponzív, vagy mobilbarát landing oldalad és ekkor a display egy részét érdemes mobilra átcsoportosítani

Digitális akvizíció térnyerése 2010-es költési trendek 2015-ös költési trendek Internetes forrás

DIGITÁLIS MARKETING MIX Display, RTB, Online video

Online értékesítés lépései BANKI KONTEXTUSBAN

LANDING ÉS WEBOLDAL MEGOLDÁSOK Display, RTB, Online video

Online folyamat Email Marketing Landing oldal Organikus forgalom Kreatív üzenetek Regisztráltatás Lead generálás Lead fogadás Elemzés Lead feldolgozás TeleSales Elemzés Kockázatkezelés Fiók/ Futár Riport

Online célkonverziók 5% 20% 70% 100.000 5.000 1.000 700* *Hitelkártya termék esetén

Digitális együttműködés Digitális értékesítés és ügyfélszerzés Termék Marketing Elektronikus csatornák Értékesítés IT

Display, RTB, Online video KAMPÁNY RIPORTOLÁS Display, RTB, Online video

Előadók neve, titulusuk, elérhetőségük KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Előadók neve, titulusuk, elérhetőségük Finszter Henriett – E-kommunikációs menedzser – Tesco Magyarország Zrt. finszter.henriett@gmail.com Szabó Edit, Digitális Értékesítési és Ügyfélzserzési Igazgató – OTP Bank, editditte@gmail.com