Www.onlinepalinka.hu Online Pálinka Kft.. Kik vagyunk? Cégünket Online Pálinka Kft. néven 2008-ban hoztuk létre. Papp Beatrix Pénzügy szakon szerzett.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

Copiright by Y. Kinek jó a több biztosító? Ön benne van a szerencsés 0,5%-ban? Programunk segítségével ellenőrizheti!
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
A direkt marketing fogalma
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
Ne rohanjon! Álljon meg egy percre… Congress & Hobby Service … hogy bemutassuk Önnek a Kongresszus- és Rendezvényszervező Irodát © Congress & Hobby Service.
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
EISZ nemzeti program 2012 dr. Téglási Ágnes főigazgató-helyettes.
Kereskedelem Szakmacsoport
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Értékesítési csatornák
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
E-beszerzés Bravo csoport.
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Az értékesítési rendszer
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Sponsorare necesse est
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
BEMUTATKOZÓ. A SZAKKOLLÉGIUMRÓL A KommON 2012-ben alakult a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, elődszervezetei, a Mesterhallgatók Tanszéki.
Küldetésünk: Biztonság Stabilitás Hálózatfejlesztési igazgató Gaál László Sziklás Johanna Alapító, tulajdonos Jr. Gaál László Alapító, tulajdonos.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
Csimag.hu Bemutatkozó.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Biyovis a mi üzletünk.
GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
Operatív menedzsment és versenyképesség
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Partnerség és együttműködés
Vásárlás az interneten
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
Előadás másolata:

Online Pálinka Kft.

Kik vagyunk? Cégünket Online Pálinka Kft. néven 2008-ban hoztuk létre. Papp Beatrix Pénzügy szakon szerzett közgazdász diplomát, 3 éve pénzügyi értékesítésben dolgozik Gulyás Krisztina Marketing szakos kozgazdász diplomával rendelkezik, 2 éve dolgozik online marketing és kommunikáció területeken, 2 éve online termékértékesítéssel is foglalkozik Magyar László Műszaki pályáról váltott pénzügyre, 4 éve pénzügyi életpálya tervezéssel foglalkozik és ezen belül főként vezető képzéssel, fő érdeklődési területe a vállalati technológiák kidolgozása Fischer Tibor Programtervező matematikusként diplomázott és 8 éve dolgozik fejlesztőként. 3 éve internetes kereskedelemmel foglalkozik

Miért jöttünk létre? A pálinka piac Hisszük hogy minden magyar embernek joga van hozzáférni elsőosztályú pálinkához A magyar pálinka minőségben és élményben legalább olyan ízletes mint egy minőségi whiskey vagy tequila, miért ne örvendhetne hasonló népszerűségnek? A pálinka a magyarok körében kezdi visszakapni újra méltán megilletett helyét A magyar pálinkafőzdék többnyire nem értékesítés orientáltak, nincs kiépítve profi értékesítési rendszer Minőségi pálinkát beszerezni nehéz, hogyha mégis sikerül a választék korlátozott hiszen csak nagyobb cégek lépnek kapcsolatba a jelenleg nagyon népszerű hipermarketekkel A speciális pálinka üzletek főleg Budapesten vagy a főzdék közelében helyezkednek el A különleges főzetekhez hozzájutni csak a főzdéken keresztül lehet, ami pedig egy átlag fogyasztünak túl problémás Az online vásárlás piaca, (webshopok) Az online vásárlás Magyarországon egyre terjedőben van Magyarországon 1000-ből 1 ember, Nyugat- Európában 1000-ből 50 ember, USA-ban 1000-ből 200 ember veszi a mindennapos fogyasztási cikkeket webshopban Ez a fejlődés az elkövetkezendő 5-10 évben fog végbemenni Magyarországon Az online vásárlással az emberek időt, pénzt takarítanak meg és kényelmesen vásárolhatnak Saját tapasztalatból és kutatásokból tudjuk hogy a 18-tól 45 éves korosztály online fogyasztása rohamosan nő Az emberek nyitottak hogy a temékeket interneten vegyék meg A jövőben a hipermarketek szerepét nagy mértkben át fogják venni a az internetes áruházak, hiszen itt nincsenek földrajzi és időbeli korlátok

Mi a célunk? A magyar pálinka piac fellendítése, összefogása Bárki számára elérhetővé tenni ezt a különleges hungaricumot, földrajzi korlátok nélkül eljuttatni a pálinkát minden magyar háztartásba Szaktudásunkkkal és tapasztalatunkkkal segíteni a pálinka főzdéket termékeik értékesítésében és marketingjében Presztízst teremteni a pálinkafogyasztásnak Magyarországon, és népszerűsíteni a pálinkafogyasztást minden korosztályban Megismertetni ezt a hungaricumot a Magyarországra látogató turistákkal A magyar pálinkának olyan hírnevet szerezni idehaza és külfüldön, ami megilleti

Hogyan érjük el céljainkat? 1.Webshop – minőségi és egyedi design – világszínvonalú internetes megjelenés a legprofibb háttérrel – webshopban minden első osztályú pálinkafőzde termékét szerepeltetjük – speciális csomagok, akciók, kiegészítő termékek – kidolgozott ajánlói rendszer – leszervezett termék beszerzés, fizetés és szállítás – komplex és profi marketingkommunikáció: internetes és egyéb szponzorációk, edm-ek, adatbázis építés, aktív BTL kampányok (rendezvények, fesztiválok, kóstoltatások lebonyolítása) – beszédes és könnyen megjegyezhető domain:

2. Értékesítés aktív támogatása – az értékesítést nem csak magánemberek felé fogjuk elindítani, hanem megkeresünk különböző cégeket is: rendezvényszervező cégek, hotelek, éttermek, szórakozóhelyek – a sales tevékenységet mi elvégezzük, prezentáljuk a lehetőséget és kidolgozzuk a rendszert melyben akár nagyobb mennyiségű terméket is meg lehet rendelni – kidolgozzuk az ösztönző rendszert mely a különböző szórakoztató egységeket is arra motiválja hogy ne csak a nagy cégek termékét rendeljék

3.Motivációs rendszer – Kidolgozunk a pálinka házaknak egy olyan motivációs rendszert, melyben a főzdék egymás eladásaiból tudnak részesedni. A részleteket szóban elmeséljük.

A nem is olyan távoli jövő? Magyarországon regionális területi képviselők betanítása Önálló rendezvények szervezése, lebonyolítása A pálinkát szeretnénk Magyarország egyik valódi jelképévé tenni, hiszen ez valóban a kultúránk része A pálinka és pálinkafogyasztás kultúrájának megismertetése első körben az EU országaiban, majd a tengerentúlon Értékesítés külföldre irányítása, presztizs kategóriájú termékként pozicionálva a terméket (magasabb áron értékesíthető)

Milyen lehetőséget nyújtunk? Minden elsőosztályú pálinkaházzal szerződést kötünk, igazi gyűjtőhely leszünk a legjobb pálinkáknak Felvesszük a pálinkákat a webshop termékei közé A főzde bemutatkozó oldalt kap, melyben írhat magáról, és termékeiről Ingyen reklámfelület Sales tevékenységünk során bevisszük a pálinkáját a legkülönbfélébb fogyasztói helyekre Elvégezzük a munkát Önök helyett hogy legyen idő a pálinkák tökéletesítésére Kóstoltatásokat szervezünk, hogy olyat is megismerjenek a fogyasztók amit eddig talán nem volt lehetőségük Megszervezzük a szállítást és fizetést is Olyan bónusz értékesítési helyet kap, mely nemzetközi viszonylatban is megállja a helyét

Hogyan tudunk együttműködni? Már csak egy kérdés maradt:

Köszönjük a figyelmet!