DIGITÁLIS MESTERKURZUS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Marketingkommunikáció
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Mitől jó a céges weboldal?
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Közösségi média szereplők Mindenki Inkább fiatalok Gmail használók (kevesen aktívak) 20-30 nők Divat és kiegészítők kategória 25< fiatalok fényképeznek Trendszetter 2%-uk aktív tartalomelőállító Gazdasági elit Versenyszféra, közép-felsővezetők, ambíciózus fiatalok *Forrás: www.mediaq.hu DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Közösségi média szereplők 24< fiatalok (Mikroblog Nagyon rövid tartalmakkal) 40< Ismerkedők (Mobil alk.) 15-30 Facebookon túli kommunikáció (mobi alk.) <25 Facebookon túli kommunikáció (mobi alk.) 28-40 Hosszabb, komolyabb tartalommal 15-40 Iserkedők *Forrás: www.mediaq.hu DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

>45 perc eltöltött idő /nap A Facebook számokban 3,5M napi elérés 2,3M napi elérés 4.9M havi elérés >45 perc eltöltött idő /nap 3,3M Havi elérés -a a felhasználóknak minden nap belép 72% *Forrás: facebook.com DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Facebook: demográfiai és geográfiai adatok DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Facebook és TV elérés Mo-on teljes korcsoport Összes TV csatorna együttes elérése Adott időszakra vonatkozó óránkénti átlagos adatok. Magyarország, 2013. december 9-15., korcsoport: Mindenki. Forrás: Nielsen Közönségmérés, Facebook.com DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Facebook és TV elérés 18-34 korcsoportban Mo-on Összes TV csatorna együttes elérése Adott időszakra vonatkozó óránkénti átlagos adatok. Magyarország, 2013. december 9-15., korcsoport: 18-34. Forrás: Nielsen Közönségmérés, Facebook.com DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Hirdetési eszközök és a Marketing tölcsér DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

78% 44% 44% 78% Szokott találkozni reklámmal a Facebookon? 87% Hirdetések nem különülnek el az organikus tartalomtól 87% Mivel elkülönülnek a Newsfeedtől 44% A kilépők találkoztak már hirdetéssel 78% Bázis: a Facebookot legalább hetente használó felnőtt magyar internetezők (n= 800 fő) DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Hirdetési releváncia mutató Relevancia mutató 1-10 között Befolyásolja az emberek elérésének árát A várható pozitív és negatív felhasználói „akciókat” összegzi Pozitív : videómegtekintés, konverzió Negatív: hirdetés elrejtése, jelentése Hirdetők letesztelhetik, monitorozhatják a különböző kreatívok és célközönségek kombinációit kampány előtt és közben. A garantált megjelenésű hirdetéseket nem befolyásolja a relevancia mutató A relevancia mutató nem helyettesíti a bidding stratégiát! DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Válasszuk ki a kampány célját! DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Célzás Facebook adatok Célzás: belső és külső adatok használata Célzás Facebook adatok alapján Célzás külső aktivitások alapján Célzás külső adatbázis alapján Vevőszerzés Remarketing DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Ismerjük meg célközönségünk szokásait (Audience Insights) DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Állítsuk be a célzást! DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Célzási lehetőségek DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Platform-függetlenül követhető a felhasználó a vásárlási folyamat során (FB ID vs. Cookie) A hatékonyság vizsgálható kreatívok, formrátumok, idő és frekvencia szempontból is DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Márkaépítés: Videó / Kép Page Post Desktop Newsfeed Mobile Newsfeed Jobb oldali sáv *Forrás: https://www.facebook.com/business/ads-guide DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Targetálás: Életkor, nem szerint Targetálás: Életkor, nem szerint Márkaépítés: Nagy elérésű prémium megjeleésekkel Desktop Reach block Mobile Reach block Elérés: 2.000.000 UV/nap Targetálás: Életkor, nem szerint Elérés: 1.200.000 UV/nap Targetálás: Életkor, nem szerint DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Új mérési megoldások a videó hirdetésekben DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Remarketing videó megtekintőkre Videó call to action és remarketing Video call to action A videó megtekintése után beállítható call to action szöveg és link Remarketing videó megtekintőkre Szekvenciális márkaüzenetek hozhatók létre. Elsősorban premium videohirdetések lekövetésére alkalmas DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Tippek videó hírdetésekhez Használjuk videókat! Videóknál gondoljunk a mobilra is! A Facebookra töltsük fel a videót, ne linkeljük be máshonnan Tarsuk röviden a videót! Ne legyen 1 percnél hosszabb! A fő bevonó üzenetet, call to actiont a videó első felében helyezzük el Használjuk megtekintési statisztikák eredményeit a tartalmak előállításánál DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Értékesítés ösztönzés: Link Page Post Ad Desktop Newsfeed Mobile Newsfeed Jobb oldali sáv CTR: 1-1,5% CTR: 1-1,5% *Forrás: https://www.facebook.com/business/ads-guide DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Dinamukus termékhirdetések Kinek ajánlott: Webshopoknak nagy termékportfólióval Milyen kampányhoz: Elsősorban remarketing kampányokhoz Előnyök: Cross device megoldás (látogatás desktopon, remarketing mobilon) Termékedatbázis lehet statikus, vagy dinamikus Hirdetésben egy, vagy több dinmikus változó termék is megjeleníthető DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Több kreatívot/terméket tartalmazó hirdetések Akár 5 különböző kép, szöveg és link egy hirdetésben Kreatívok megadása: Fixek előre feltöltve Teljes termékadatbázisból vagy szűréssel (pl. adott kategóriából) DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Felhasználási lehetőségek: Ismertség, Megfontolás Imertség, megfontolás Használj több képet és szöveget egy hirdetésben hogy elmesélj egy történetet a márkádról DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Megfontolás, preferencia Felhasználási lehetőségek: Megfontolás, preferencia Megfontolás, preferencia Mutass meg több részletet a termékedről, hogy még vonzóbbá válljon DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Értékesítés, remarketing Felhasználási lehetőségek: Étékesítés, remarketing Értékesítés, remarketing Mutass meg egy hirdetésben több terméket is, hogy biztosabban találjon megfelelőt a vásárló. DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Mobile App Install Ad – mobil applikáció disztribúcióhoz Facebook targetálási funkciók Saját CRM adatbázisra targetálás Facebook elhagyása nélküli app install Testreszabható hirdetés Videó, vagy kép kreatív Alkalmazás használatra ösztönző App engagement ad DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Esettanulmány: Történetmesélés és értékesítésösztönzés szinergiája DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Esettanulmány: Történetmesélés és értékesítésösztönzés szinergiája Ügyfél: Rafinery29 (Fashion, Style website) Ügynökség: Adaptly (New York) Időszak: 12 nap (2014 májusában) Célzás: Ügyfél email adatbázisának legaktívabb 5%-ból custom audience képzése (match rate 69%) Core audiencből 2mio fős lookalike audience-t képeztek Ezt a közönséget véletlenszerűen 3 különböző 600K-s csoportra különítették el Mindenhol ugyanazt a bidding stratégiát használták DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

3 csoport – 3 különböző típusú marketing üzenet DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Kampány célok és erdmény Cél1: Hányan látogattak a weboldalra miután látták a hirdetést (View through) Cél2: Hányan iratkoztak fel a hírlevélre DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Kampány erdmény - következtetés Sequenciális üzenetekkel a látogatók száma 86%-kal A konverziók száma 56%-kal nőtt Elemezd a márkád ismertségét, preferáltságát és ezek fügvényében döntsd el a hangúlyokat Pontosan célozz (használj saját adatokat) Megfelelő kreatívokat használj az egyes lépcsőkhöz DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Milyennek ismertük, és merre tart a Facebook? DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

a Facebook... Annál inkább szeretne lenni: Nem szeretne lenni (csak) Social media Teljesítmény marketing csak display hirdetések Márkaépítés Csupán like és kattintással mérhető Megtérülés DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.

Mit érdemes megjegyezni A Facebook 2015-ben mobilról és a videóról szól. Figyeljünk erre a hirdetői tartalmak megalkotásánál A hatékony kampány kulcsa a jó targetálás és a jó (egyszerű és ötletes) kreatív Ne kattintásokat és lájkokat tűzzünk ki egyedüli kampánycélnak. Használjunk a klasszikus marketing és üzleti KPI-okat (pl. reach, frekvencia, konverzió). Folyamatosan elemezzük az eredményeket, és optimalizáljuk a kampány paramétereit.

DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.