1 PLAY ELLENJÁTÉK Döntési szempontok szlemliciteknél.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

Készítette: Kovács Péter Zsolt és Szilágyi Balázs Döme
Készítette: Kosztyán Zsolt Tibor
Az Eukarisztia titkáról elmélkedve az első kérdés, amelyet szemlélünk, hogy mi is az
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Készítette: Péterfi Csaba Attila
Programozási tételek, és „négyzetes” rendezések
A TESTÜLETI VEZETŐK ÉS TESTÜLETI TAGOK PROAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE (A FLOW ELMÉLET GYAKORLATI ALKALMAZÁSA A TESTÜLETI MUNKÁBAN) FLOW AKTIVITÁS EURÓPAI.
Partnerség.
Maximum.hu játékok chat lazulj Köszöntelek a Maximumon ! Sok játékkal és extrával lepünk meg titeket. Most a kezdőlapunkon találjátok magatokat, de van.
Köszöntés Download von Funny-Powerpoints.de
A nyugat-európai szakértők irányításával kidolgozott módszer segítségével, könnyen, gyorsan és nagyon hatékonyan elemezhetjük egy vállalat vagy település.
9. szabály – A labda játékban és játékon kívül. 9. szabály – A labda játékban és játékon kívül A labda játékon kívül A labda játékon kívül van, ha: •
KOOPERÁCIÓ ÉS VERSENGÉS
3. lépés: Fenomenológiai elemzés
1905->. A csapat amióta létrejött még soha nem esett vissza a Spanyol másodosztályos bajnokságába.
A többszörös összehasonlítás gondolatmenete. Több mint két statisztikai döntés egy vizsgálatban? Mi történik az elsõ fajú hibával, ha két teljesen független.
AZ ÉLET PILLANATAI.
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
A les Edzőtábor j úli u s Egy játékos leshelyzetben van ha: közelebb van az ellenfél kapuvonalához, mint a labda és az utolsó előtti ellenfél.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
Bekezdésformázás Nevem: Berkes András Speciális kategória
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
A lények és törekvések bukásának valódi oka az igazi, használható MIÉRT megfigyelésére és megtalálására való képtelenség. Adatsorozat 22. A lények és törekvések.
1 1 1.
Munkapont - Szabályozás
1. kísérlet Látható rezgések Fábián Orsolya. – gondolkodott Marci, amikor meglátta ezt a Különös szerkezetet a Csodák Palotájában… Hm… Vajon ez hogyan.
JÁTÉKRENDSZEREK CSAPATJÁTÉK NAPI TAKTIKA.
JÓ REGGELT !.
Helyettem meghalt Ő Elvette minden bűnöm Mondd, ó, mondd ki volt Ő? Meghalt a Golgotán, Függött a keresztfán, Jézus, Jézusnak hívják.
"Folyamodjatok az ÚRhoz, keressétek orcáját szüntelen!"
Az élet.
Kerekasztalok tervezésének munkafolyamata Mikor lehet rá szükség? Mikor lehet rá szükség? 1. Ha egy adott település vagy klienscsoport szolgáltatásai forráshiányosak.
Munkapont - Szabályozás
Az atomenergia helyzete a világon Helyzetkép, okok és következmények Energia Klub december.
6. Szabály - A JÁTÉKVEZETŐ ASSZISZTENSEK. A játékvezető asszisztensek hatásköre Két játékvezető asszisztens működhet egy mérkőzésen (a 3. számú játékvezető.
Tisztelet – dicsőség Szellemi tekintély Jon Palmer.
ISTEN KIRÁLYSÁGA Készítette: Jon A. Palmer. Isten királysága  Azért vagyunk a földön, hogy megváltoztassuk a forgatókönyveket…
Táplálkozási szokások és annak hatása az egészségügyi állapotra
Pillanatok Download von Funny-Powerpoints.de
A rómaiak nyomában.
I. Eltér-e az alany-állítmány viselkedése az alárendelő szintagmáktól? Három helyen azt mondhatjuk, igen, ez a régi elmélet mellett szól. (Oda-vissza kérdezhetőség,
A feladat : Építsünk AVL-fát a következő adatokból:100,170,74,81,136,185,150,122,52,190,144 (Az AVL-fa olyan bináris keresőfa, amelynek minden csúcsára.
2008 EB Pau Open Team 2. nap: sz(l)emmel verés. 4. Wales 20VP-t vitt, nekünk 10 maradt A bal oldali kiosztásban Tedd-Salisbury egyedül a mezőnyben szlemet.
Meg tudod különböztetni a színeket?! OK, Akkor nézd meg ezt a képet...
A MOST-ról általában Akadálymentes programcsomag
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
Mesterséges Intelligencia 1. Eddig a környezet teljesen megfigyelhető és determinisztikus volt, az ágens tisztában volt minden cselekvésének következményével.
Ó hála az Úrnak, zengjünk neki hát, Mert úgy szeretett, hogy od'adta Fiát! A kínra, halálra küldötte el Őt. Megnyitni a mennyet a bűnös előtt! Dicséretek.
4. szabály: A játékosok felszerelése. Biztonság - Alapfelszerelés Biztonság A játékos nem használhat olyan felszerelést és nem viselhet semmi olyat, ami.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
3. szabály A játékosok száma. A A játékban két csapat vesz részt, alapesetben játékossal, Akik közül 1-1 fő kötelezően a kapus. A mérkőzés nem kezdhető.
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 Bekezdések formázása 3.
Kutatási alkomponens Összegzés Borbély Tibor Bors ÁFSZ- FSZH szakmai tanácsadó, Ph.D. jelölt Visegrád,
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szan felvevőjáték tervezése.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése. 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az első ütés fontossága.. 2 PLAY Első ütésben megfontolandó.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az aduk hasznosítása, adu-kontroll.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Taktikai fogások színfelvételben.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szín felvevőjáték tervezése.
1 PLAY Lapkombinációk az ellenvonalon. ELLENJÁTÉK.
„Játékos matek” – Logikai játékok
Póker kártyajáték algoritmusa
Jogosulatlan információ
HÉL (Hasonló értelmű licit)
A lelkigondozott védekezései
A téves felvilágosítás
Baloldali, liberális pártok 2016 elején Reiner Roland
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
17. szabály - A szögletrúgás
Előadás másolata:

1 PLAY ELLENJÁTÉK Döntési szempontok szlemliciteknél.

2 PLAY Menjünk-e szlemre? Az első feladat a legjobb (8+) fit megtalálása, és a laperők limitálása. Miután partnerünk rögzítette az aduszín dönthetünk arról, hogy menjünk-e a szlem felé. - Értékeljük újra a lapunkat, és ha az összerő elérheti a 33 pontot (elosztás+ figura), a szlem lehetséges. - Ha kevésnek találjuk az erőt, mondjunk gémet, aduban, vagy szanban (ha minor az adu és szanra alkalmas a lap). Ez leállási kísérlet. - Ha a szlem lehetséges, licitáljunk egy új színt 3NT felett (vagy 3  -et, ha kőr az adu). Ez kontrol licit, ami kényszerítő.

3 PLAY Kontrol licitek. A kontrol licit a jó szlem licit alapja. Tudatja, a szlem érdekeltséget a megállapodott aduszínben, és egyben jelzi, hogy a színben nincs két kiadó. A partner viselkedése: - Ha lapunk minimális vagy nem tetszik, térjünk vissza az aduszínre. Ez lebeszéli a partnert. - Ha lapunk nem minimális vagy tetszik, adjunk mi is kontrol licitet. Ez bátorítja a partnert.

4 PLAY Kontrol licitek. A 2NT Jacoby 12+ HCP 4+ . Nyugat 3 licitje rövidség. Kelet átértékeli a lapját, a KJ8 elvesző érték, a lap értéke nem éri el a 12 pontot. A 4 minimumot jelez, lebeszél.

5 PLAY Kontrol licitek. Kelet átértékeli a lapját, a lap értéke eléri a 12 pontot, ezért együttműködik. A 3NT egyenletes lap kis plusszal. A 4  tagadja a treff kontrolt. A 4  is tagadja a treff kontrolt, passzt kér.

6 PLAY Kontrol licitek. Kelet lapjának értéke jó indulóerő, a 3  egyenletes lap jó 14+. A 4  tagadja a treff kontrolt. A 4 ígéri a TREFF kontrolt. A 4  felkínálja a leállást. Az 5  kontrol licit, (ha erre 5  jön  K és  K hiányzik, leállunk.

7 PLAY Kontrol licitek. Ezzel a 16+ BAL lappal nem a Jacoby, hanem a 2  jó licit. A 3  5143, a 3NT enyhe +, a 4NT RKCB, a 6   K és nem áll ki ász és adu, a 6   K.

8 PLAY Kontrol licitek. A 2/1 rendszerben Nyugat lapja a 3 licithez éppen elég (mondhatna 4 -t is), ha FrivolusNS-t (Next Step) játszunk. A 3NT FrivolousNS, enyhe + (a 3  azt jelentené, hogy az adu pikk), a 4 leállás (az enyhe + kevés a szlemhez).

9 PLAY FrivolousNS. Ha GF helyzetben 3M licit hangzik el, (a 4M ilyen helyzetben olyan lap, amivel minden szleminvitet elutasítanánk) az partnernek limitálni kell a lapját az alábbiak szerint: –– 4Mminimális lap –– 3M+1enyhe +. Erre: 4M ez kevés a szlemhez Cue van remény –– CUEjelentős plussz. Erre: CUE 4M alatt kötelező. Megjegyzés: A 3 után, ha a  adu kizárt, pl 1 -2  /  FrivolousNS 3NT  CUE.

10 PLAY Kontrol licitek. Ha az enyhe+ elég lehet, CUE. Itt a 4NT  CUE (ha a 4  RKCB ),ami tagadja a minor CUE-t. Kelet ezért leáll. Ha lapja  3 KQ9654  K3  A752 lenne a szlemet mondana.

11 PLAY Kontrol licitek. A 4  Splinter után a 4  RKCB mindent eldönt.

12 PLAY Sejthető színtalálkozás. A kontrol licitet általában megelőzi az aduszín rögzítése, de számos logikus kivétel létezik. Ha egy egyenletes lapot jelző játékos a négyes magasságon egy új színt mond, az kontrol licit és találkozást mutat a utolsóként licitált színben. Ha egy játékos a négyes magasságon felüllicitálja az ellenfél színét, az kontrol licit és találkozást mutat a utolsóként licitált színben, többnyire rövidség vagy ász.

13 PLAY Sejthető színtalálkozás. A 4  CUE szlemre invitál, és tagadja a treff kontrolt (ha a 2  GF volt).

14 PLAY Sejthető színtalálkozás.

15 PLAY Sejthető színtalálkozás. Nyugat 4  licitje CUE, káró fit jó lap. Kelet látja, hogy a  K értéktelen, 4  leállást javasol.

16 PLAY Roman Key Card Blackwood. Kulcslap BW, 5 kulcslap van a 4 ász és az adu király. A szlemhez ebből négy elengedhetetlen. A válaszok: 1. lépcső0 vagy 3 2. lépcső1 vagy 4 3. lépcső2 vagy 5 4. lépcső2 vagy 5 + adu Q 5. lépcsőpáros kulcslap + színhiány 6. lépcsőpáratlan kulcslap + színhiány Ha a színhiány színe bizonytalan, akkor a 6. lépcső helyett a színét mondjuk vagy 6 adut, ha fölötte van.

17 PLAY Roman Key Card Blackwood. Ha ADU Q nem tisztázott 1STEP ASK: ADU=NO CUE=YES+ KING(Q) a színben. Ha a kérdező nem érdeklődik az adu Q felöl: CUE=KING(Q) + ADU Q Ha a kérdező 5 ADU felett CUE-t vagy 5NT-t mond: jelzi, hogy nem áll ki kulcslap, de nem ígér + értéket.

18 PLAY Roman Key Card Blackwood. Mi az aduszín? Ha egy színt emeltünk, akkor az. Ha két színt emeltünk, akkor a magasabb rangú. Ha nem volt színemelés, akkor az utoljára bemondott szín. Az ellenfél zavarása esetén: DOPIDBL 03 PASS I4 ROPIRDBL 03PASS I4 DEPODBL EVEN PASS ODD

19 PLAY Roman Key Card Blackwood. Az adu a magasabb rangú szín.

20 PLAY Roman Key Card Blackwood. Kelet egy ásszal és színhiánnyal az ellenfél színében vállalja a szlemet.

21 PLAY Roman Key Card Blackwood. 3  =FIT + GF, 4  =CUE, 4  =ORKC, 5NT=ODD + VOID (az 5  ODD+VOID  lenne).

22 PLAY