1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szan felvevőjáték tervezése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajtóstól az Élet kapuján át? Képzeld el, hogy van egy hely…
Advertisements

Kezdő hadsereg játékosként:
Copyright: Nagylaci jatektan.hu
Agytorna. Érdekes kis feladatsor. Érdemes végig csinálni.
A demohoz a leggyakrabban kért feltételek. -A demo hosszúsága kb. 3-6 perc körül legyen. -tartalmazzon egy : - bemutatkozó szöveget -önéletrajzot -a különböző.
Best of Westend információ Valós esetek, írta az élet… Mottó: Látogató: Információ? Infós: Igen. Látogató: Ja, nem! Infós: De. Látogató: Kár.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni az akadályokat, és sietni a célba. Új játék Folytatás Játékszabály Kilépés.
Gazdagság-identitás.
VETÉLKEDŐ. 1.kérdés H3 játékos gólt lő, a játékvezetők megadják a gólt, de amikor beírnák a jegyzőkönybve, akkor veszik észre, hogy H3-as nem szerepel.
Frappáns novella a szeretetr Ő l... ( munkatársi csapat épités)
Az önző gén Richard Dawkins.
“13 tanács egy életre".
MI 2003/ A következőkben más megközelítés: nem közvetlenül az eloszlásokból indulunk ki, hanem a diszkriminancia függvényeket keressük. Legegyszerűbb:
Miért váltakoznak az évszakok?
Prímtesztelés Témavezető: Kátai Imre Komputeralgebra Tanszék Nagy Gábor:
SABIAS QUE… Érdekességek… ILMS SABIAS QUE… Az emberi szív olyan erős nyomást képes kifejteni, hogy a vér akár 10 méter magasra is kilövellhetne.
Röplabda Testnevelés Készítette: Kiss Krisztina.
"Keresd az életben mindig a szépet
Tibeti személyiségteszt
“13 tanács egy életre" „13 tanács egy életre”.
Binom négyzete.
Részvényopciós díjak jellemzői
Figyelmeztetés! E program használata fokozottan
13 tanács egy életre.
A z IFAB döntése alapján (2013. március 2.): A z IFAB döntése alapján (2013. március 2.): Zavarja ellenfelét…
Kuti Éva Szociális gazdaság, nonprofit szektor, civil társadalom Versengő koncepciók és intézményi leképeződésük.
Hány szavazó hiányzik az ellenzéknek? január 30.
Frappáns novella a szeretetről...
Miért váltakoznak az évszakok?
Nyomtatók.
Mit tennél, ha te is ilyen helyzetben élnél, mint a képeken látható gyerekek és felnőttek? Gondolkozz el ebben a pár percben, hogy te milyen szerencsés.
Személyes akcióterv.
Szakmai gyakorlat jelentősége, tudatos karrierépítés
Deutschlansberg egy magyar mentőorvos szemével
Egyszerű cserés rendezés
2008 EB Pau Open Team 2. nap: sz(l)emmel verés. 4. Wales 20VP-t vitt, nekünk 10 maradt A bal oldali kiosztásban Tedd-Salisbury egyedül a mezőnyben szlemet.
13 tanács egy életre ( munkatársi csapat épités) ( felnőttoktatás,
Beillesztéses rendezés
SABIAS QUE… Érdekességek… Bohóságok… Hahaha… ha… fransis ( munkatársi csapat épités)
Zene: TORNADOES - TELSTAR
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
4. szabály: A játékosok felszerelése. Biztonság - Alapfelszerelés Biztonság A játékos nem használhat olyan felszerelést és nem viselhet semmi olyat, ami.
Tudod most új élet vár.
Avagy újabb gyöngyszem az önismereti tesztek palettáján.
1 A MUNKA VILÁGA Sepsiszentgyörgy 2011 Szakmai fórum M.SZ.T.HÁROMSZÉKI TAGOZAT.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése. 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az első ütés fontossága.. 2 PLAY Első ütésben megfontolandó.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az aduk hasznosítása, adu-kontroll.
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J.. u. 1. E 610. Dr. Margitay Tihamér 6. óra.
Kincskereső „kilenc”-próba
1 PLAY ELLENJÁTÉK Döntési szempontok szlemliciteknél.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Taktikai fogások színfelvételben.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szín felvevőjáték tervezése.
1 PLAY Lapkombinációk az ellenvonalon. ELLENJÁTÉK.
A Lantegi munkaképesség- mérő módszer Schenk Lászlóné
SZTE ÁOK Boros Mihály A szak- és továbbképzéssel kapcsolatos feladatok.
Toborzás elvi és módszertani kérdései
Jogosulatlan információ
___________________ Vanguard Csoport 4 győztes befektetési alapja ___________________
HÉL (Hasonló értelmű licit)
Egy sakk feladat megoldása algoritmussal
A téves felvilágosítás
Érvelés, tárgyalás, meggyőzés
“13 tanács egy életre".
13 tanács egy életre.
Iskolai szabályok – harmadik osztály
téma közlemény SmartArt-ábra piros hátterű képekkel (Haladó)
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Előadás másolata:

1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szan felvevőjáték tervezése

2 PLAY Teendők az első ütés előtt. A felvevőjáték tervezését már az indítókijátszás után el kell kezdeni, mielőtt az asztalról tennénk. A tervezés: A lehívható ütések megszámolása. Azok az ütések, melyek lehívásába az ellenfél nem tud beavatkozni. A további ütésszerzési lehetőségek keresése. Ütések, melyek figurák vagy színhosszúság kihasználásával szerezhetők. Minden lehetőséget meg kell fontolni. Játékterv készítése. El kell dönteni, hogy melyik színekben, és hogyan keressük a további ütéseket. Fontos, hogy az első ütésben a játék illeszkedjen a tervünkhöz. A jó tervek készítéséhez, nagy gyakorlat szükséges, de a gyengébb tervek is jobbak, mint a terv hiánya.

3 PLAY Az első ütés fontossága. A lejátszható ütések: 2 pikk + 4 treff + 1 kőr =. 7, két extra ütést kell szerezni. További ütés szerezhető: pikkben, ha a  J üt, kőrben ha a K Keleten van, vagy ha a kőr 3- 3, és káróban, a  QJ10 segítségével.

4 PLAY Az első ütés fontossága. Először az első ütésben kell dönteni. A  J vagy most üt vagy soha. Ha a pikket mi bontanánk nem tudnánk hármat ütni. Ha  J ütött, már csak egy ütés hiányzik. Ennek megszerzése a kőrben bizonytalan, de a káróban biztos.

5 PLAY Az első ütés fontossága. Az első ütésben lehet, hogy olyan ütést is elvihetünk, amit nem tudnánk megszerezi, ha mi hívnánk meg a színt. Ezért fontoljuk meg, hogy mit tegyünk az asztalról és a kézből, hogy kihasználjuk a kínálkozó lehetőséget.

6 PLAY Az ütés kiengedése A lejátszható ütések: 1 pikk + 1 treff + 1 kőr + 4 káró=. 7 ezért két extra ütést kell szerezni. További ütés szerezhető kőrben és treffben. Ám amikor ezekkel a színekkel próbálkozunk, ha az ellenfél ütésbe kerül és lehívja a pikk ütéseit bukunk.

7 PLAY Az ütés kiengedése. Ha csak ász a fogásunk indulás színében, általában a legjobb a harmadik ütést elvinni. A későbbiekben el kell dönteni, hogy kőrben vagy treffben keressük a hiányzó két ütést. A treff impassz a jó választás, mert így elkerüljük, hogy Nyugat ütésbe kerüljön, akinél a hosszabb pikk feltételezhető.

8 PLAY Amit még érdemes átgondolni. Mit sejtet az indítókijátszás? Melyik lapot tegyük az asztalról? Üssünk vagy lazsáljunk? Veszélyes-e az egyik ellenfél ütésbekerülése? Ha az ellenfél ütésbe kerül, hány ütést tud lejátszani? Melyik színt hívjuk meg először? Hogyan játsszuk meg az egyes színeket?

9 PLAY Az ütés kiengedése.

10 PLAY Az ütés kiengedése. A játék arra utal, hogy Nyugatnak öt pikkje volt, ezért ő a veszélyes ellenfél. Ha a A nála van bukunk.

11 PLAY Az ütés kiengedése.

12 PLAY Az ütés kiengedése. Kelet a veszélyes ellenfél. Ha csak egy treff figura van nála teljesítünk.

13 PLAY Az ütés kiengedése.

14 PLAY Az ütés kiengedése. Ha van veszélyesebb szín, nem szabad lazsálni. Ha kőrre fordulnak bukunk. A káró bubi impassz a teljesítés esélye.

15 PLAY Játékterv?

16 PLAY Elkerülő impassz Négy treff ütés elég. Ha nincs  Q10x Nyugatnál (vagy szingli  Q) teljesítünk.

17 PLAY Játékterv?

18 PLAY Elkerülő lazsálás. Négy káró ütés kell és Kelet a veszélyes ellenfél. Ha Nyugaton  Qx vagy hármas káró van teljesítünk.

19 PLAY Játékterv?

20 PLAY Ha két színt kell megjátszani. Ha két színt kell megjátszani, akkor azzal a színnel kezdjünk, amelyiket kevésbé kontroláljuk.

21 PLAY