Akarsz kampányt? Akkor tanulj…. Azért, mert a vállalkozások 80 százaléka 5 éven belül elbukik. 100 új termékből 85 elbukik. a vállalkozások 20 százaléka.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Advertisements

Volt egyszer egy kisfiú, akinek igen nehéz természete volt
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Ez a Tantra Indiából érkezett..
Sikeres emberek.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Köszönöm Neked Szebenyi Judit.
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet,
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
A VALÓSÁG ILLÚZIÓ.
Gondolatok a barátságról
Köszöntés Download von Funny-Powerpoints.de
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
“13 tanács egy életre".
Készítette: a Dalai Láma
Szeress úgy, mintha Téged még soha senki sem bántott volna meg!!!
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat!
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet! Lehet, hogy fontos!
AZ ÉLET PILLANATAI.
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Tibeti személyiségteszt
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Amint fent, úgy lent. Amint belül, úgy kívül.
Olvasd lassan és csendben!.
AZ ÉLET NAPOS OLDALA.
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
A BOLDOGSÁG TITKA.
Programozás Imagine Logo.
Key To Success DUPLIKÁCIÓ 3 Résztvevős Hívás /3-way/ A Duplikáció Egyik Alapja Ez!!! Mikor lehet használni? /IDŐZÍTÉS/ Legjobban működik amikor a jelölt.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Ez egy üzleti reklámlevél. Konkrét ajánlatot nem tartalmaz, ezért nem minősülhet spam-nek. Dönthetsz úgy, hogy nem nyitod meg, vagy bezárhatod bármikor…
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Cliccate per sfogliare. Egy 92 éves kicsi, idős ember, szépen megfésülködött, megborotválkozott, felöltözött, és reggel 8 órakor elindult az idősek otthonába.
Olvasd lassan és csendben!
mint ami mások szerint szükséges!
Énekel: Zdenka Lorencová
Felnőtt újraélesztés.
Alapszeminárium II. Tréning Jövő. Ezzel fogunk ma foglalkozni !
Bölcsességek, aforizmák
NA ÉS ? ? ? HOGYAN VISELKEDIK AZ IGAZI FŐNÖK ? Ha főnök vagy, olvasd, mennyire illik rád, ha azt szeretnél lenni, figyelj jól, és legyél jó vezető ! !
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
A munkavállaló kívánságlistája a munkáltató felé:
SZIPORKÁK.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
CSODÁS KÍVÁNSÁG 1.
1. FELKÉSZÜLÉS Ami elromolhat, el is romlik Reméld a legjobbat, készülj a legrosszabbra!
Tantra Indiából
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Az őszinteség hatalma Az Öt Vak Mississippi Fiú Dél-Karolinában énekelt. Archie Brownlee-nek…
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Ezek a stratégia elemek sorban
45 lecke az életben Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

Akarsz kampányt? Akkor tanulj…

Azért, mert a vállalkozások 80 százaléka 5 éven belül elbukik. 100 új termékből 85 elbukik. a vállalkozások 20 százaléka termeli a profit 80%-át.

Minden fény rajtad, de mégis, ki vagy Te?

Egy dolog különbözteti meg a bukást a sikertől: a vevő.

Ezért minden üzleti stratégia valójában marketing stratégia. A sikered attól függ, hogy tudsz-e elég minőségi vevőt szerezni.

Jó a terméked, de még sincs elég vevőd… Azért mert: 1.Csapnivaló a marketinged. 2.Nem akarsz más, és izgalmasabb lenni, mint a többiek. 3.Mindent saját kezűleg csinálsz: névjegy, design… 4.Nincs fókusz. Mindenféle marketinget nyomsz, mindenkinek. 5.Alábecsülöd a kampányhoz szükséges időt és pénzt.

Első hiba: nincs kapcsolat Nem tudom ki vagy Nem ismerem a cégedet Nem ismerem a céged termékeit Nem tudom, hogy mit képvisel Nem ismerem a vásárlóidat Nem ismerem a céged múltját Nem ismerem a céged reputációját Na, de mit is akartál eladni nekem?

Te sem mozdulsz rá egy spamre. És egy hideg hívásra nem adod oda a kártyaszámod, ami épp ebéd alatt fut be. Úgy kell eladni, ahogy vásárolsz…

Akkor miért van cold hívásod? Miért küldesz spamet? Miért küldesz kéretlen ajánlatot? Képeslapot, vagy eladási üzenetet? A hatása ZERO. Ez nem marketing, ez nem kampány.

Bizonyos értelemben minden kampány egyforma.

A kampány szó eredete…. Azt kell tudni, hogy 1.Mindig kevés a pénz 2.Mindig kevés az idő 3.Mindig kevés a jó ember

Legyen kampány, vagy sem? Akarom Van rá pénzem Ez most jókor jön Győzhetek És mi van ha vesztek ?

Mielőtt eladsz, mielőtt kampányt indítasz, tedd rendbe a: weboldaladat, blogodat, Twitteredet, a Linkedin profilodat. Tedd rendbe az online felületedet: lejárt ajánlat, régi bejegyzés, elvarratlan szál… # 1.

20 rövid szó… Mi az alapelv a kampányod mögött? Mit akarsz elérni? És miért? Mielőtt profi stábot keresel, tisztázd magadban ezeket a kérdéseket. # 2.

# 3. Profi segítség, valaki, aki ért a kutatáshoz. Kell egy stratéga, és kell egy arculatkészítő

Két termék közül azt veszed, aminek márkája van. Ezért ha már van márkád, vigyázz, hogy az új kampány ne veszélyeztesse azt. Sőt, csak olyan kampányod lehet, amely erősíti a márkádat. Ha nincs még márkád, akkor az új kampány jó alkalom, hogy elkezd építeni a márkádat. # 4. A stábnak értenie kell a márkaépítéshez

Ha van erős és személyes márkád, sokkal könnyebb vevőt szerezni. Nagy cégek beszerzési felelősei szinte mindig ismert márkát vesznek. Így védik a s….ket. 1.Ismert márkáért többet fizetünk. 2.Könnyebb másnak ajánlani. 3.Könnyebben találsz jó munkaerőt. 4.A média téged keres elsőként. # 5.

Kedves …… KINEK írom? MIÉRT írom neki? Ettől a pillanattól fogva már tudom, hogy mit írok. Mit mondok? Hogy mondom? Milyen szavakat használok? Milyen szavakat nem szabad használnom? Tetszeni fog neki? #6. Ki a célcsoportom?

Mielőtt eladsz, mielőtt kampányt indítasz, ismerd meg a vevőidet. Sokan nyitják rád az ajtót, sokan keresnek rá a cégedre – csakhogy semmit sem tudsz róluk. Kik ők? B2B, vagy B2C?

Kik a vevőid? Lépj be a fejükbe.

Vödör legyen a kezedben, ne mikrofon. Hallgass, és gyűjtsd össze mit lehet tudni a célcsoportodról. Mit akarnak? Mit várnak? Mit remélnek? Mitől félnek? Mit utálnak? Hol éred el őket? Benchmark poll # 7.

Kik a vevőid? Értsd meg a vevőidet. Mi a problémájuk? Mennyit áldoznának – energiában, időben, pénzben - a probléma megoldására? # 7.

Kevesebb monológTöbb dialóg A fókusz a másikon van

3 fiatal iparművész összeáll, céget és üzletet nyit. Az első kérdés: kinek dolgozunk? Kik lesznek a vevőink?

8. Képzeld el, hogy néz ki a célcsoportod.

Képzeled el, hogy néz ki a célcsoportod.

8. Képzeled el, hogy néz ki a célcsoportod.

Mi a szándékod? Ahogy az apa kérdezi a fiút: mi a szándékod a lányommal? Az üzlettel mi a szándékod ?

Az üzenet olyan mint a dal, amit mindig dúdolsz. Mindig, mindenhol hallható, része a kommunikációdnak. A szándék legyen a fejedben, mert akkor az üzeneted is mindig a fejben lesz. # 9.

A horgász tudja: ha nagy halat akarsz fogni, akkor milyen típusú csali kell. Így van az üzletben is. Mire harap? # 10.

A marketing célja az eladás. Többet adjunk el, több embernek, többször és többért. De valójában mit árulunk? Ez a legfontosabb kérdés. Ehhez igazítom a csalit. Amikor kozmetikumot árulsz, valójában mit árulsz? Na és a Barilla szósz esetében És a Chivas Regal esetében Rolex óra esetében Kosárlabda meccs Starbucks Disney World Hűtőszekrény Eladás# 11. Tudsz a vevő nyelvén beszélni?

Mindenki keresi, hogy kiben lehet megbízni. Legyél Te az egyik, és mindent megkaphatsz… A kérdés: hogyan lehet hihetőbb az üzeneted? Használd a MIÉRT formulát: Miért ezt vegyem? Miért tőled vegyem? Miért most vegyem? Adj erre logikus választ…. Bizalom, és a titoknélküli világ# 11.

Az üzenet ad választ arra, hogy miért tőled, miért ezt, és miért most? Miért rád szavazzak?Miért téged hallgassalak? # 12.

Használd az Azért mert formulát % 2.60% 3.93% # 13.

Milyen a jó üzenet? # 14.

Miért? Miért tegyem meg? Mert megoldja a problémádat… # 14.

Meggyőzhetsz valakit logikával, de ahhoz, hogy kiszálljon a székből és elinduljon hozzád, érzelem kell. érzelem Az érzelem győz # 14.

ETHOS Megbízható, jó a reputációja nyugodt, és jó stílusú. LOGOS Logikus, ésszerű, tényszerű. PATHOS Érzelmi, imaginatív, sztorizó.

Hány üzeneted legyen? 1.Maximum három 2.Legalább háromszor ismételd őket 3.Legfeljebb 3 támogató üzenete lehet mindegyiknek. A hármas szabály # 15.

Kulcs Üzenet Egyedül is működnie kell Három Támogató üzenet

Milyen a jó üzenet? 1.Egyszerű 2.Váratlan 3.Konkrét, legyen jól elképzelhető 4.Hiteles, ne ígérj többet… 5.Érzelem 6.Történetmondás Plusz 1.Időtálló, hosszú életű 2.Új nyelvhasználat.

Üzenetkészítés. Elképesztő, hogy két órás tréning után, néhány alapvető sablon megtanulása után, mekkora a minőségi változás. # 16.

Egyszerű Hiteles # 17. # 18.

Herb Kelleher, Southwest Airlines - Az olcsó légitársaság

High concept pitch – lényegi gondolat - százmillió dolláros filmek kaphatnak zöld utat, egymondatos analógiára alapozva.

Féktelenül - Die Hard

Nyolcadik utas a halál - olyan mint A Cápa űrhajón.

Az E.T. - elveszett földönkívüli, magányos fiúval barátkozik.

Az alkalmazottak – szereplők. Az állásinterjú – meghallgatás. Disney

Hiteles Bizalom, és a titoknélküli világ Új világlátás Új gondolkodás Új nyelvhasználat A lényeg: Tilos hazudni…

Mitől hihetőbb az üzenet? Miért ezt vegyem? Miért tőled vegyem? Miért most vegyem? Hiteles

No blabla, No blabla. Mi vagyunk a legjobbak… Csodálatos termékünk van, szolgáltatásunk is a legjobb, Igazi értéket adunk… Hiteles

Kicsi szavakat használj… Nagyokat mondok, mert kicsi vagyok… Hiteles

Ha…. Akkor szerkezet…

Fókusz # 18.

Konzisztens kampány: mindent egyetlen ernyő alá rendezek Interjú, Újságcikk, Szórólap, Hírlevél, Rendezvény, Nyilatkozat, Szponzoráció, Sajtótájékoztató, Facebook poszt, Blog, üzenet, Twitter, Honlap, Youtube.

Minden egy irányba mutat

A profi nem lép ki a keretből. A keret magában foglalja a konkrét lépéseket is. Például, mindig vidám vagyok, akkor is ha rossz napom van. A Facebook poszt is csak vidám lehet, az interjú is csak vidám, a képeken mindig mosolyognak… stb. De ha megtámadnak minket, akkor is először nevetek, utána válaszolok.

Konzisztens

5 fokozat

1. A Láthatatlan: Nincs jelen, nincs a facebookon, a Google sem látja. Nincs rajta az iparági listákon sem. De mégis nyüzsög. Amikor a srác húszasával tolja ki a névjegykártyákat… nyomja a hideg hívásokat…. Szórólapok a szélvédőn… Állandó a nyüzsgés, de senki sem látja.

2. A kicsit látható, de nem vagy fontos. Látunk a konferencián, a szakmai expón, kapjuk a kiadványodat, ott vagy a karácsonyi partin. De nincs a szakmához valós hozzájárulásod. Nem tartasz előadást, és nem teszed könnyebbé mások életét. Kicsit olyan vagy, mint szórólaposztogató a Blahán.

Ott vagy mindenhol. Írsz, beszélsz, mutatod….és van megoldásod, ideád, válaszod a fontos kérdésekre. Képes vagy a szakmát, a világot kicsit jobbá tenni. De ritkán teszed, mondjuk 6 havonta egyszer. 3. Szint. Látható és fontos vagy.

4. Látható vagy, és megbízható. De még nem elég konzisztens.

5. Látható vagy, megbízható és konzisztens. Tőled kell vásárolni… Mint a nagy márkák vonzod a vevőket. Harley Davidson, Hewlitt Packard, Heinz ketchup, Apple.

Melyik szintet akarod? Az első két szint nem Te vagy. Tilos. A harmadikat, vagy a negyediket? Az 5. szint irdatlan sok munka, és nagy tehetséget igényel ből 1.