||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«1 MARKETING-MIX ESZKÖZÖK (Kommunikációs politika és eladásösztönzés)
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«2 Kommunikációs politikai/eladásösztönzési eszközök Tools - Reklám - PR - Eladásösztönzés - Személyes eladás
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«3 Reklám -Célkitűzés: az eladások közép és hosszú távú ösztönzése, a márka ismertségének növelése -Célcsoport: meglévő és potenciális fogyasztók -Tartalom: termék/szolgáltatás -Példák: nyomtatott média, sportmez/banner és poszteres hirdetés, helyi rádióspotok, filmspotok
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«4 PRPRPRPR -Célkitűzés: a vállalati imázs megalapozása, konkretizálása és fejlesztése -Célcsoport: a nagyközönség -Tartalom: a vállalat -Példák: sajtódossziék, beszédek és előadások, kiadványok, szemináriumok, jótékonysági adományok, stb.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«5 Eladásösztönzés -Célkitűzés: az eladások rövid távú növelése -Célcsoport: meglévő fogyasztók -Tartalom: termék/szolgáltatás -Példák: díjak, tombolák, apróbb jutalmak és ajándéktárgyak, események, házon belüli kiárúsítások, stb.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«6 Személyes eladás -Célkitűzés: meggyőzés és az eladás növelése -Célcsoport: meglévő vásárlók -Tartalom: termék/szolgáltatás -Példák: árubemutatók, kereskedelmi vásárok és események, stb.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«7 Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez. Ez az előadás a szerzõ nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehetõ felelõssé az abban foglaltak bárminemû felhasználásért. Az EuroCrafts21 Leonardo da Vinci projekt a Plenum – Egyesület a Holisztikus Fenntartható Fejlődésért és a Faktor 10 Intézet (Ausztria) koordinálja. A projekt célkitűzése az, hogy jelentős hozzáadott értéket teremtsen a szakképzésben Ausztriában és a partnerországokban egyaránt (Finnország, Németország, Szlovákia, Spanyolország és Magyarország). Ennek elérését egy korábban kidolgozott kísérleti projekttermék innováció transzfere szolgálja. Ez a projekttermék egy átfogó képzési és tanácsadási koncepció a fenntarthatósági menedzsment témakörében, amelyet a németországi Észak-Rajna-Wesztfáliában működő kézműipari szektor vállalkozásai számára kifejlesztettek ki.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-B1: Powerpoint-Presentation »Marketing-Mix Tools«8 Forrás Ingo Rauhut: S4 Modul: Marketing koncepció. Westdeutscher Handwerkskammertag (Ed.): A fenntartható fejlődés a kézműiparban. Segédanyag a kézműiparhoz kötődő tanácsadók és trénerek számára készült képzési és tanácsadási koncepció megvalósításához. Ez egy kísérleti projektmunka eredménye: Düsseldorf (Westdeutscher Handwerkskammertag (Hrsg.): CD-ROM: Nachhaltiges Wirtschaften in Handwerksbetrieben. Eine Handreichung zur Durchführung eines Qualifizierungs- und Beratungskonzeptes für Betriebsberater/-innen und Dozenten/-innen im Handwerk. Ergebnisse aus einem Modellversuch, Düsseldorf).