Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
Közlekedj okosan nyári tábor
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
EGYMÁS-KÖZT Szakmai fórum l Nyíri Úti EGYMI - Kecskemét, Nyíri út Web:
Szemléletformálás a kerékpáros közlekedés támogatásában
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
A sikeres integráció, inklúzió feltételei
Módszertani megújulás a nevelő munkában
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
Az EDUVITAL koncepció és oktatási gyakorlat Dr. Falus András egyetemi tanár, az MTA tagja.
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
„Közös ügyünk a biztonságos vasúti átjáró” Konferencia Bükfürdő, június KTE Vas Megyei Területi és Soproni Városi Szervezet KTE Közlekedésbiztonsági.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Kompetensek lettünk? június 27..
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
A beiskolázás előkészítése
Előadó: Dr. Nagy Erzsébet Debrecen, január 29.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Tehetséggondozás színesen
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Összeállította: Szabó Ilona
Berta Tamás, k özpontvezető Tóth Viktória, projektkoordinátor Közlekedésbiztonsági Központ KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. A közlekedési.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Jubileumi tantestületi értekezlet: 30 éves az óvoda és az iskola
főosztályvezető-helyettes
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
Óvodai és iskolai szociális segítés
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
AZ ÓVODÁS GYERMEK ÉS AZ ERKÖLCS
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Csókay László KPSZTI április 13.
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop Szabó Regina – FOR-VID Kft. KRESZ-SULI Közlekedés Koordinációs Központ - 2014. február 28.

Közös cél, közös felelősség a gyermekek biztonságos közlekedésre nevelése közlekedési magatartásuk, „kultúrájuk” formálása a pedagógusok és a közlekedési szakemberek között folyamatos párbeszéd, együttműködés, együttgondolkodás 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

20. 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Fontos feladata a felnőtt társadalomnak: A pozitív mintákkal, jól alkalmazható szabályokkal történő útmutatás Eredmény: biztonságosan felelősen közlekedők 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Motiváció fontossága gyermekkorban 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

GYEREK KRESZ Nyomógombos gyalogátkelőhely gyermekeknek Preventív oktatás, közlekedésre felkészítés GYEREK KRESZ „KRESZ-SULI a legjobb buli!” 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Iskolában Óvodában Foglalkozás időtartama kb. 30-45 perc Pályát egyszerre használók 20 fő Elmélet: Módszertani útmutató alapján Gyakorlatban azonnali élmények Iskolában Óvodában 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Együttműködő partnerség szakmai szervezetekkel GRSP KKK NKH KTI Együttműködő partnerség szakmai szervezetekkel 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Bóbita óvoda KRESZ pálya Pálya alaprajzának felfestése KRESZ táblák és tartozékaik legyártása Jelzőlámpa gyártása Bóbita óvoda KRESZ pálya 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Interaktív demonstrációs tábla Módszertani anyag Elméleti segédlet pedagógusok részére Tanulás Játék Interaktív demonstrációs tábla 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Kerékpár kötelező tartozékai Jelzőlámpa Kerékpár kötelező tartozékai 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop

Köszönöm a figyelmet! Viszontlátásra A KRESZ-SULIban! Kívánok mindnyájuknak eredményes, kitartó munkát, rengeteg türelmet, és KRESZ-SULI eszközparkot minden óvodának, gyakorlati munkájuk segítségéhez. Viszontlátásra A KRESZ-SULIban! 2014. 02. 28. Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop