TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés
Advertisements

Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az OH TÁMOP fejlesztései
Tanfelügyelet és minősítés
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
A szaktanácsadás támogató szerepe
A pedagógusminősítési rendszer
Tanfelügyelet és minősítés Az Oktatási Hivatal szerepe és feladatai a köznevelési rendszer megújításában augusztus 22. A mai előadáson a két kiemelt.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A megújuló köznevelés értékelési keretrendszere
A pedagógusminősítési és tanfelügyeleti rendszer bevezetése
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
szerepe a köznevelésben
Szakál Ferenc Pál EMMI Köznevelés-fejlesztési Főosztály
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
Felkészülés a pedagógusok szakmai ellenőrzésére
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
A pedagógusminősítés rendszerének bevezetése, mérföldkövei
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Tájékoztatás a pedagógus minősítési rendszer bevezetéséről
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
Pedagógusminősítés, tanfelügyelet
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Az Oktatási Hivatal új szervezeti felépítése, feladatainak bővülése
,,Önértékelés –Tanfelügyelet – Minősítés”
Pedagógusminősítés és tanfelügyelet 2015 KÖSZOE Kecel,
Startol a tanfelügyelet a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről
Startol a tanfelügyelet – összefoglaló a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről Maus Pál szakmai vezető TÁMOP
A köznevelési intézmények értékelési keretrendszere
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Szakál Ferenc Pál. 20/2012 (VIII.31.) EMMI rendelet.
Minősítés Tanfelügyelet Pedagógus, vezető, intézmény KÜLSŐ értékelése. Önértékelés Pedagógus, vezető, intézmény BELSŐ értékelése..
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Új típusú, személyközpontú szaktanácsadás
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Forrás: Tóth Mária, OH TÁMOP Szakmai vezető
Barcsák Marianna KPSZTI
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
főosztályvezető-helyettes
KPSZTI pedagógiai-szakmai szolgáltató
2018/2019 tanév.
Előadás másolata:

TÁMOP-3.1.15-14-2014-0001 KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA A 2015. évi tanfelügyeleti ellenőrzések és minősítési eljárások megvalósítása, a résztvevők támogatása TÁMOP-3.1.15-14-2014-0001 TÁMOP-3.1.15-14-2014-0001 KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA

A szervezés módszertani és szakmai alapjai Pedagóguskompetenciák, indikátorok Szakértők képzése 326/2013. (VIII.30.) Korm. Rendelet TÁMOP 3.1.5 Informatikai előkészítés Próbaminősítések Útmutató Próba tanfelügyelet, intézményi önértékelés 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet TÁMOP 3.1.8 Kézikönyvek

Szervezés előkészítése Informatikai háttér megteremtése: szervező modul algoritmus felületek Koordinációs Központ működtetése szervezés képzésszervezés ügyfélszolgálat

Minősítési eljárások, minősítő vizsgák szervezése közel 15 000 fő minősítése ebből 2016 fő gyakornok minősítő vizsgája közel 30 000 óra/foglalkozás látogatása 3911 érintett intézmény 5465 feladatellátási hely több mint 3500 szakértő közreműködése pedagógus II. pedagógus I. intézményvezető

Tanfelügyeleti ellenőrzések Intézményi önértékelés Pedagógus önértékelés Tanfelügyeleti ellenőrzések

Résztvevők támogatása Intézményvezetők képzése – 6 000 intézményvezető vagy intézményi delegált 240 db 25 fős képzés helyszínen 2015. április végétől – jelentkezés 2015.04.07-től Pedagógusok felkészítése – 11 000 pedagógus 55 db 200 fős rendezvény Budapesten és a megyeszékhelyeken 2015. május közepétől Szakértők képzése – hiányterületek 300 fő részére 2*30 órás képzés Tapasztalatok összegyűjtése – műhelymunkák 25 fős csoportokban a nagymintás tesztelés eredményeinek

Kommunikáció Kommu-nikáció www.oktatas.hu honlap www.oktatas.hu/Saját oldalak Hírlevél Sajtó-tájékoztatók Műhelymunkák GYIK, ügyfélszolgálat Nemzetközi konferencia

Marosi Katalin marosi.katalin@oh.gov.hu KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Marosi Katalin marosi.katalin@oh.gov.hu