Információs társadalom Elektronikus napló. Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖLTSÉGELSZÁMOLÓ RENDSZER. A TruExpense rendszer Csökkentse kiadásait a magyarországi piacon egyedülálló TruExpense költségelszámoló rendszer segítségével!
Advertisements

EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Interaktív táblák Bevezetés.
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer
ECDL – Az elmúlt 15 év Várallyai László.
A digitális jövő kutatási előrejelzések tükrében
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Mikszáth Kálmán Gimnázium Postaforgalmi SzKI és Kollégium
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
A bolognai folyamat 2006 Magyar Bálint oktatási miniszter december 14.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Erdélyi Múzeum-Egyesület Magyar Tudományos Akadémia Budapest, november 11. Dr. Bitay Enikő, Az EME Műszaki Tudományok Szakosztályának elnöke.
ECDL ELEKTRONIKUS HITELESSÉG, ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS MODUL
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
E-NAPLÓ Szabó László.
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Virtuális méréstechnika
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
Stratégiai tervezés.
A NAT jövője az informatikán innen és túl Reményi Zoltán.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
Kikerülhetetlen, mert kötelező a használata több területen: - az intézmény alapvető dokumentumainak közzététele
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Bevezetés. A jó pap holtig tanul – tartja a mondás A múlt század közepéig azonban, általában, csak azokra az emberekre volt ez igaz,  akiknek a génjeiben.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Cselekedni most és mindenkiért Kormányszóvivői tájékoztató Információs társadalom a javuló esélyekért Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium 2002.
1 SZÁMÍTÓGÉP-KEZELŐ (-HASZNÁLÓ) SZAKKÉPESÍTÉS A képzés célja A számítógép-kezelő legyen alkalmas a társadalmi és gazdasági élet különböző területein, az.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A HEFOP projekt Foglalkoztatási és Szociális Hivatal által koordinált fejlesztéseinek eredményei Felnőttképzési adatbázis fejlesztése.
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
ELEMÉR
Merre tovább DTP? Ratkovics Péter Partners Kft.
Foglalkoztatási Információs Pont a Kunbaracsi Teleházban Foglalkoztatási Információs Pontok és tanító Teleházak Molnár Andor, Szeged, december 15.
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Kompetensek lettünk? június 27..
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
1887 H.H. nagy tömegű statisztikai feldolgozására alkalmas gépet épít USA –ban a népszámlálás eredményeit ezzel a géppel gyorsabban feltudták dolgozni.Ez.
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
Bementei és kimeneti eszközök ismertetése
Tanévnyitó Konferencia Budapest, augusztus 25. Sanus3 Iskola-egészségügyi szoftver „Est difficillium se ipsum vincere” Legnehezebb magunkat legyőzni.
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Tartalmi szabályozók változásai a közoktatásban Reményi Zoltán Budapest
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK BM információs nap
Információs és Kommunikációs Technológiák
Új tanulási módszerek az informatikában Lakosné Makár Erika 1
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Informatika - 1. alkalom szeptember 14. E1 előadó
A hardware fejlesztő KKV-k valósága Magyarországon
Úton az elektronikus levéltár felé
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
A KRÉTA rendszer.
A Tudásrégió közösségi színterei
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Szaktanácsadók digitális felkészültsége, továbbképzése Aktualitások

Előadás másolata:

Információs társadalom Elektronikus napló

Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő - adatkezelési, - szervezési, - statisztikai feladatok számítógéppel történő elvégzését.

- A digitális napló alkalmazásával feleslegessé válik a hagyományos papíralapú naplók vezetése és jelentősen csökkenti a pedagógusok adminisztrációs terheit. - Minden internetkapcsolattal rendelkező számítógépről elérhető, nem szükséges külön programot telepíteni. - Használatához mindössze alapfokú internetkezelési ismeretek szükségesek.

Köszönöm a figyelmet!