Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia 2015. Március 19-20. Egerszalók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
LEADER  LEADER (francia betűszó: Liaison Entre Actions pour le Developpement de l’Economie Rurale) = Közösségi kezdeményezés a vidéki gazdaság fejlesztéséért.
Dr. Dietz Ferenc polgármester Március 12.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Információs technológiák terjedése és hálózatosodás a gazdálkodók körében: lehetőségek és korlátok Csótó Mihály BME - Információs Társadalom- és Trendkutató.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
A direkt marketing fogalma
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
DR. SARKADY ILDIKÓ MÉDIAPIACI TENDENCIÁK Jogi kihívások „Célkeresztben a fogyasztó” NAPI GAZDASÁG KONFERENCIA Budapest Mariott Hotel március 30.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
AZ ÚJ gazdaságfejlesztési programról
HELYI ÉS TÉRSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉS LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI FEJLESZTÉSI PÓLUS SZIGET, VAGY A TÉRSÉG MOTORJA? SZŰCS ERIKA Budapest, december 06.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Közönségkapcsolatok (PR)
Hegyi Csilla osztályvezető Innovációs és K+F Főosztály
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
HELYI PARTNERSÉGEK, MINT A VIDÉKI KORMÁNYZÁS INNOVATÍV ESZKÖZEI 1 A Magyar Regionális Tudományi Társaság IX. vándorgyűlése Révkomárom, november 25.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
MTA Regionális Kutatások Központja A magyar Leader program végrehajtásának fontosabb tanulságai és a nemzetközi együttműködés lehetőségei Dr. Finta István.
Nyugat-dunántúli Régió
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
A társadalmi egyeztetés alapfogalmai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője február.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A marketingkommunikáció
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
A nemzeti hálózat ma 1887 működő végpont 1430 kiképzett eTanácsadó 19 megyei központ.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
2005.évi CLXXXIII. törvény a vasúti közlekedésről
Az innováció forrásai.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
A PALAGÁZ ÉS A TXM KFT A MAGYAR TÁRSADALMI KÖRNYEZETBEN OKTÓBER 30.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
A AS IDŐSZAKRA VALÓ FELKÉSZÜLÉS AKTUÁLIS HELYZETE MAGYARORSZÁGON NAGYHÁZI GYÖRGY SZAKMAI TANÁCSADÓ, NEMZETI FEJLESZTÉSI MINISZTÉRIUM HUSRB/1203/213/151.
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
az önkéntes kamarai tagság
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK
A határtérség.
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Fenntarthatósági Fórum
Előadás másolata:

Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók

2 Tartalom I. Bevezetés II. Infokommunikációs robbanás III. Gyorsuló világ IV. Hálózati átrendeződés V. Kommunikációs eszközök változása VI. Kommunikáció tervezés VII: Jövőkép VIII. Együttműködés, partnerség IX. Társadalmi felelősségvállalás

3 Bevezetés Általános definíció: A kommunikáció az információ csere folyamata általában egy közös jel, jelrendszer segítségével. Menedzsment eszköz Értékesítési célú / Image formáló / Belső kommunikáció Külső – belső kommunikáció Bányászat Kormányzat Önkormány- zatok Hivatalok Érdek- képviseletek, civil szervezetek Oktatási intézmények, kutatási központok Befektetők, vállalkozások Munkavállalók, lakosság Külföld

4 Infokommunikációs robbanás ÉvWeboldalInternet felhasználók Bányabezárási hullám

5 Gyorsuló világ „... a fénysebességre gyorsult világban milyen hamar elavulnak a dolgok, es egyetlen mondat végére sem lehet igazán pontot tenni.” Sas István Média- és kommunikációkutató Technológiai változások Társadalmi változások Médiapiaci változások Gazdasági változások

6 Hálózati átrendeződés Múlt – Mass media: One to many Offline Korlátozott (időigényes és moderálható) vélemény nyilvánítás Rugalmatlan Jelen – My media: Many to many Online Korlátlan vélemény nyilvánítás Rugalmas (a befogadó egyben forrás is)

7 Kommunikációs eszközök változása Innováció – nem csupán lehetőség, hanem elvárás! Leggyakrabban alkalmazott kommunikációs eszközök: arculat, termék (csomagolás, megjelenés, ár stb.), értékesítési pontok, eladáshelyi reklám, vevőszolgálat, eseménymarketing, média (nyomtatott, TV, rádió, online), konkurensek kommunikációja,, vásár/kiállítás, szponzorálás, szóbeszéd, sms marketing, direkt marketing, weboldal, közösségi média stb.

8 Kommunikáció tervezés Általános kérdések: Ki? / Mit? / Mikor? / Hogyan? / Kinek?

9 Jövőkép AdatvagyonTermék/szolgáltatás Bányász kultúra Társadalmi elfogadottság Gazdaságfejlesztés Érdekérvényesítés Munkavállalási hajlandóság Stratégiailag tervezett integrált kommunikáció Értékesítés növekedés Márka ismertség Dolgozói elköteleződés

10 Együttműködés, partnerség Kormányzat Önkormányzatok Hatóságok Civil szervezetekVersenytársak Oktatási intézmények, kutatási központok Média

11 Társadalmi felelősségvállalás Bányászattal szembeni támadások, tévhitek: Környezetszennyezés Elavult technológiák Rossz, egészségre ártalmas munkakörülmények stb., stb. Megoldás: CSR - Corporate Social Responsibility „A vállalati társadalmi felelősségvállalás olyan törekvés, melynek értelmében a vállalatok önkéntes alapon üzleti tevékenységükbe integrálnak társadalmi és környezetvédelmi célkitűzéseket is, és ezen elvek mentén alakítják kapcsolataikat érintettjeikkel. „ Európai Bizottság, 2001

Köszönöm a figyelmét!