Idősek és ifjak a jövőért

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGY CSEPP EMBERSÉG Hallgasd a zenét, nézd a képeket!
Advertisements

A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Csináljunk üzletet! Avagy,
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Nem a probléma érdekes, hanem az ember Belvárosi Tanoda Alapítvány • középiskolákból kimaradt fiatalok középiskolája • lemorzsolódó fiatalok képzésének.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Munka a zűrös helyzetű fiatalokkal Deák Ferenc Kollégium, március 26.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren
eTwinning – Az európai iskolák közössége
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
EDK -k az EDM -ért Evangéliumi Diák Körök az Evangéliumi Diák Misszióért.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
10 STEPS TOWARDS YOUR E-BUSINESS Grundtvig Learning Partnerships Projekt száma NL1-GRU
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Egy csepp emberség Hallgasd a zenét, nézd a képeket!
munkahelyi kommunikáció PéPéeS
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
Fedezzük fel a geometria szépségeit
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
XXX, Uddannelsesafdelingen, Århus Universitetshospital, Risskov Egy képzés a tanulásért Conference
Média és múzeumandragógia Szabó József. A múzeum fő feladatai a muzeális anyag gyűjtése, rendezése és feldolgozása; a gyűjtemények elhelyezése, nyilvántartása.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Módszertan bemutatása A hely szelleme – Kapcsolattartás az elszármazottakkal Identitás Kisebbségkutató Műhely.
AZ EGÉSZSÉGI ÁLLAPOTOT BEFOLYÁ-SOLÓ TÁRSADALMI TÉNYEZŐK
ACES Academy of Central European Schools Nemzetközi iskolai együttműködés Két, vagy több partner iskola között Támogatók:
Primer tapasztalatok, Cardiff országos, állami ösztönzések (The Learning Country, Flying Start, stb.) önkormányzati feladat és erőforrás – többszektorú.
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
Szakmai munkánk a pályázatban
B A L L A G Á S június 15. Szárcsa Általános Iskola.
Támogató szolgáltatások női aspektusai Illés Tímea.
A közgáz Az 5 legjobb dolog.
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
IT ESZKÖZÖK KEZELÉSE. P ROJEKT HÁTTERE, KONTEXTUSA, HELYI IGÉNYEKRE REFLEKTÁLÁS A technikai eszközök megosztják az idősebb és a fiatalabb generációt.
Pedagógiai Információ források
Az Anthropolis Egyesület
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Hajós Katalin Budapest, június 5.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
Be SMART – az új generáció vállalkozásai Budapest, november 20. Szalai Piroska.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
Jó együtt lenni! Idősek Otthona Bakonyszentlászló.
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
Álmodtunk egy iskolát magunknak
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
PhD online közösségi oldal Dr
Magyar Projektmenedzsment Szövetség
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Integrált áramkörök programozása
Együtt a változásokért
Önkéntes tevékenységek
Előadás másolata:

Idősek és ifjak a jövőért

A projekt háttere, kontextusa, helyi igényekre reflektálás A projekt háttere a generációk közötti kapcsolat hiánya. Az időseknek és fiataloknak egyaránt igénye lenne egy olyan programra, ahol együtt működve új ismereteket sajátíthatnak el, kreatív tevékenységet folytathatnak (pl.: a média területén).

A projekt célja Célunk, hogy kommunikáció jöjjön létre a korcsoportok között, egyaránt új ismereteket sajátítsanak el, mialatt tényleges és valóban hasznos alkotói tevékenységet végeznek.

A projekt célcsoportjai A projektünk célcsoportja: az iskola média iránt érdeklődő diákjai, illetve az idősek. Közvetett célcsoportunk az iskola összes diákja és tanárai is beleértve, hiszen például egy iskola rádión keresztül a projekt részvevői érdekes, informatív műsorokat alkothatnának/élvezhetnének.