Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A komplex tehetségfejlesztési program moduljainak tartalma
Advertisements

A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Tehetségazonosítás gyakorlata
Pályaválasztás 2014/15.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
A Bálint Márton Általános és Középiskola
Iskolánkról.
FELVÉTELI tájékoztató
Tehetségpont létrehozása
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
A Móra Ferenc Ált. Isk. tehetséggondozó programja
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM és SZAKKÖZÉPISKOLA Tovább.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
A kerettantervek fejlesztése
Újabb kalandba kezdünk …
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
A művészetoktatási intézményeket érintő jogszabályi változások „Művészetoktatás a jogszabályok útvesztőiben” konferencia Budapest, március 31. Imre.
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
Készítette: Kocsis Erzsébet
MŰVÉSZETEK VÁNDORÚTJÁN FÜZESGYARMATON
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Sakk-logikaoktatás a gyakorlatban A logikus gondolkodástól a kritikai gondolkodásig.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Érettségi eredmények 2017.
magyar nyelv és irodalom
„Esély és ösztönzés” tehetséggondozó modell
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
Gimnáziumi statisztika
Tokaji II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola
Előadás másolata:

Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont

Az intézmény bemutatása Többcélú intézmény Általános iskolai oktatás Anyaintézmény 820 fő Tagintézmény 68 fő 86 pedagógus Alapfokú művészetoktatás 350 fő Tárgyi feltételek

Képzéseink 2013-ig Angol, informatika emelt szintű oktatása Testnevelés Magyar, matematika sávos oktatása Képességfejlesztés Tanulásmódszertan

Művészeti képzés 1. Táncművészeti ág balett, néptánc 2. Képző- és iparművészeti ág festészet, grafika, tűzzománc, kézműves tanszak 3. Szín- és bábművészeti ág Színjáték tanszak

Néptánc Tűzzománc Balett észet Festészet

Képzéseink Új NAT Angol nyelv emelt szintű osztály Matematika emelt szintű csoport Képességfejlesztés Tanulásmódszertan Városi beiskolázású testnevelés osztály

Tehetséggondozás 2010 óta Tehetségpont Több tehetséggondozó program emelt szintű oktatás, csoportbontás városi beiskolázású testnevelés osztály művészeti iskola Tanórán kívüli tevékenységek Előminősített referenciaintézmény Jó gyakorlatok Képességfejlesztés

Képességfejlesztés Beválogatás, mérés alapján forma, alakfelismerés azonosságok, különbségek felismerése irányok sorrendiség monotóniatűrés Fejlesztési területek mozgás, testséma érzékelés, észlelés verbalitás, kreativitás logikus gondolkodás

Mérések Tagozatos osztályba kerüléshez angol nyelv tantárgyi mérés matematika tantárgyi mérés rutinszámolás szintfelmérő teszt logikai gondolkodás magyar nyelv tantárgyi mérés szövegértés nyelvi képesség helyesírás

„Az, hogy milyen gyerekek születnek, nem a mi kezünkben van, de, hogy helyes nevelés révén jókká legyenek, az a mi hatalmunkban áll.” (Comenius)

tehetségfejlesztési szakértő Köszönöm a figyelmet! Kulcsárné Babják Tünde tehetségfejlesztési szakértő