Csúcstermék=csúcsminőség? 2015. április Nem mindig az új a legjobb!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Felkészítő tanfolyam. Lépések: 1.CsapatépítésCsapatépítés 2.NémetórákNémetórák 3.Informatikai ismeretekInformatikai ismeretek 4.Szakmai ismeretekSzakmai.
Advertisements

TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A határmenti együttműködés „iskolapéldája” Előadó: Kiss Gábor projektvezető.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
Helyi Érték- Értékhely! KEOP CELODIN Zalai Alapítvány.
Széchenyi István Gimnázium
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Eumanók csapata POLGÁR AZ EURÓPAI DEMOKRÁCIÁBAN OTV.
Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Készítette: Cives Prudentes csapata 2012.
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
Tudatjuk mindenkivel, hogy a Bethlem Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési és ÁMK 2.
A szóbeli közlés felépítése
A rendezvényszervezés feladatai
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Az eseményszervezés formái, eszközei
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Iskolák határok nélküli együttműködése.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
TÁVMUNKA: ÚJ FOGLALKOZTATÁSI CÉLSZERŰSÉGEK VIDÉKEN.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Szakmai munkánk a pályázatban
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
GOTHARDO-SOKK Iskolarádió Gothard Jenő Általános Iskola Szombathely, Benczúr Gyula út 10.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Expanding horizons Jean Monnet „Learning EU at schools”
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
A projekt megvalósítását támogatja a Belügyminisztérium Nemzeti Bűnmegelőzési Tanácsa „A legkisebb ellenállás” – bűnmegelőzés a szépkorúak körében BM –
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Szervezetfejlesztő, coach
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Regionális konferencia
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Programjaink fizikából a es tanévben
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!

Projektünk célja, elvárásaink O Célunk a felesleges fogyasztás csökkentése, a pazarlás megakadályozása, fenntarthatóságra való törekvés. O Elvárásaink: érdeklődés az ötlet iránt, csere megvalósulása, figyelemfelkeltés a téma iránt

Megvalósítás eszköze O A célunkat egy börzével szeretnénk elérni, melyen pénzmozgás nélkül használt termékeket lehetne cserélni. O Helyszínünk: Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium (1115 Budapest, Bartók Béla út 141.) aulája, ahol lehetőséget adunk diáktársainknak, tanárainknak és a kerület lakosainak arra, hogy a már nem használt tárgyaikat (könyvek, CD-k, ékszerek, videojátékok stb.) egymással elcseréljék. O Börze tervezett időpontja: április óra

Célcsoport O iskolánk tanuló O tanáraink O kelenföldi idősek

Megvalósításának lépései: O Börze engedélyeztetése az iskolában, felügyelet biztosítása (felelős: Schneider Réka, Hubert Dávid) O Program népszerűsítése (plakátok, reklám készítése, elhelyezés: de Jager Roland, Puglits János, Marton Gézáné, Still Tamásné) O Regisztráció szervezése, nyomonkövetése (Hubert Dávid) O Visszajelzést szolgáló kérdőív (Schneider Réka) O Helyszín berendezése (felelős: Rajki Bálint, részt vesz: mindenki) O Koordináció biztosítása (felelős: de Jager Roland, részt vesz: mindenki) O Rendezvény bontása (felelős: Puglits János, részt vesz: mindeki) O Projekt értékelése (felelős: Marton Gézáné, részt vesz: mindenki)

Köszönjük a figyelmet!