Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Leader célterületek 2011 Szinergia Egyesület. Leader célterületek.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Helyi Érték – Értékhely! KEOP /B/
LEADER Szeged LEADER pályázatok
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
CIVIL SZAKMAI NAP TÓTVÁZSONY Pályázatok által támasztott feltételek Előadó: Szendrei Szilárd Tótvázsonyi Ifjúsági Egyesület.
Helyi Érték- Értékhely! KEOP CELODIN Zalai Alapítvány.
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
HELYI ÉRTÉKET! A Vidékfejlesztési Terv Intézkedéseinek bemutatása.
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Falukép-védelmi program a Pogány-havas kistérségben Csíkszereda, november
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Belány Róbert LEADER pályázat: A kisbéri Bakony étterem fejlesztése Szakmai rendezvény a Bakonyalja- Kisalföld kapuja összetartásáért Kisbér.
A szegedi Móra Ferenc Múzeum látogatóbarát fejlesztése A projekt az Európai Unió és a Magyar Kormány támogatásával valósul meg projektmenedzsment.
Helyi Vidékfejlesztési Stratégia Felülvizsgálata 2011.
Célterület kód: Keretösszeg: forint  Támogatási összeg: – forint  Pályázók köre: - Önkormányzat-100 % intenzitás.
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Ajkai Kistérség Idegenforgalmának jellemzői
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Találkozások és mélyebb együttműködés a magyar-szlovén határtérségben A Reg-Net projekt bemutatása Készítette: Polgár Tibor és Győrffy Gábor.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
A TÁMOP / „FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban” elnevezésű kiemelt projekt közvetlen célcsoportját érintő SZÜKSÉGLETFELMÉRÉS.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
TÁMOP / Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért május 31. TERÜLETFEJLESZTŐK SZAKMAI MŰHELYE.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
„A BAKONYÉRT” Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület bemutatása
Iskolák határok nélküli együttműködése.
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Rendszerváltás utáni mezőgazdaság 1989 után megváltozik a mezőgazdasági szemlélet Szövetkezeti törvény I.-II. Kárpótlás – Kényszervállalkozások létrehozása.
Gere János 1 SINUS Környezettechnológiai Innovációs Klaszter Alapítva: A szervezet székhelye: Dunaújváros, Magyar út 106/B Zárókonferencia.
Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
„Helyi márka kialakítása a Bakonyban” című projekt bemutatása
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Balaton Keleti Kapuja Kerékpáros Turisztikai Régió (tervezet)
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pápa július 1-3. KÖNYVTÁRI ARCULAT A FENNTARTÓ INTÉZMÉNY ARCULATI ELEMEINEK FELHASZNÁLÁSÁVAL Török Beáta Sapientia.
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Hajdú-Bihar megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Kiss Gábor ügyvezető igazgató.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Adatbázis fejlesztés a technológia transzfer és a pályázati tevékenység elősegítésére Dr.Debreczeni Ferenc.
A TEJ ÚTJA A KERESZTÚRI MODELL SZÖVETKEZETI ALAPON Szávuly Attila.
Aktuális pályázati lehetőségek Okos Jövő Innovációs Klaszter O KOS J ÖVŐ I NNOVÁCIÓS K LASZTER K LUBEST június 16. NOS Kft.
Pannon Helyi Termék Klaszter Megalakulás: október, közel egy éves előkészítő munka után Fő cél: a régióban fellelhető és előállítható mezőgazdasági.
A Közép-Dunántúli Regionális Napenergia Klaszter tevéknységének bemutatása, értékelése KDOP projekt Hegedűs Viktor Közép-Pannon Terület.
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
Leader program és helyi termék a turisztikában. Helyi termék 76/2011 VM rendelet alapján: – LEADER Helyi Akciócsoport illetékességi területén megtermelt,
Turizmus a megyei területfejlesztési stratégiában és Vas megye turisztikai jellegű projektjeinek bemutatása.
az Akasztói Szikiponty
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Sipos Erika BGE KVIK Turizmus Intézet
HELYI FEJLESZTÉSI STRATÉGIA
Archeológiai és Művészettörténeti Központ
Előadás másolata:

Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben részt vegyek?  Hogyan is valósul meg a projekt?

FÓRUMOK  A projekt alapját adja.  29 helyszínen  Együttműködésben: önkormányzatok, vállalkozók, őstermelők, szolgáltatók  Célja : egységes szemlélet formálással a bakonyi helyi márka védjegy kialakítása.  Hogyan?

1) Arculati elem ötletek  A résztvevők ötleteinek összegyűjtése alapján  A helyi igények, elképzelések kell, hogy megjelenjenek a logókon, arculati elemeken  Így érzik magukénak az ott lakók : büszkék lesznek rá, a helyi identitásuk erősödik.

2) Szakmai értékleltár  A résztvevők bekerülnek egy olyan adatbázisba, amely nyilvános, könnyen és sokak által hozzáférhető.  Szakmai adatbázis bemutatja az előállított termékeket, a nyújtott szolgáltatásokat.

3) Kiállítások szervezése  Rendezvényeken külön kiállításokkal bemutatkoznak azon termékek, szolgáltatások, amelyek a bakonyi márka védjegy alá kívánnak tartozni  Ismertségük nő, minőségük a helyi lakosság által kontrolálttá válik  Közös marketing alakul ki.

4) Szabályzatok kialakítása  Kezd körvonalozódni a márka védjegy logója  Szakmai értékleltár működik  Ismertté válik a termék, a szolgáltatás a minősége megbízhatóvá válik  SZABÁLYZAT : -rögzíti a feltételrendszert - minőségi útmutatást ad - garancia

5) Nyílt nap  Összefoglalása a tevékenységeknek  Bemutatkozási lehetőség  Nyitott kapu  A folyamatról kisfilm készül  Marketing elemek bemutatása: - arculati elemek ( 1 db logo) + kézikönyve - csomagolási terv, szórólapok - közös marketing stratégia

Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Közös védjegy : a helyben előállított termékek szolgáltatások beazonosítására  Védjegy= minőség  Közös marketing stratégia = szélesebb piacra jutási lehetőség

Helyi márka kialakítása a Bakonyban   Köszönöm figyelmüket ! Zirc, Szirbek Tiborné témamenedzser