Helyi márka kialakítása a Bakonyban Mi a projekt célja ? Kik vehetnek részt a projektben? Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben részt vegyek? Hogyan is valósul meg a projekt?
FÓRUMOK A projekt alapját adja. 29 helyszínen Együttműködésben: önkormányzatok, vállalkozók, őstermelők, szolgáltatók Célja : egységes szemlélet formálással a bakonyi helyi márka védjegy kialakítása. Hogyan?
1) Arculati elem ötletek A résztvevők ötleteinek összegyűjtése alapján A helyi igények, elképzelések kell, hogy megjelenjenek a logókon, arculati elemeken Így érzik magukénak az ott lakók : büszkék lesznek rá, a helyi identitásuk erősödik.
2) Szakmai értékleltár A résztvevők bekerülnek egy olyan adatbázisba, amely nyilvános, könnyen és sokak által hozzáférhető. Szakmai adatbázis bemutatja az előállított termékeket, a nyújtott szolgáltatásokat.
3) Kiállítások szervezése Rendezvényeken külön kiállításokkal bemutatkoznak azon termékek, szolgáltatások, amelyek a bakonyi márka védjegy alá kívánnak tartozni Ismertségük nő, minőségük a helyi lakosság által kontrolálttá válik Közös marketing alakul ki.
4) Szabályzatok kialakítása Kezd körvonalozódni a márka védjegy logója Szakmai értékleltár működik Ismertté válik a termék, a szolgáltatás a minősége megbízhatóvá válik SZABÁLYZAT : -rögzíti a feltételrendszert - minőségi útmutatást ad - garancia
5) Nyílt nap Összefoglalása a tevékenységeknek Bemutatkozási lehetőség Nyitott kapu A folyamatról kisfilm készül Marketing elemek bemutatása: - arculati elemek ( 1 db logo) + kézikönyve - csomagolási terv, szórólapok - közös marketing stratégia
Helyi márka kialakítása a Bakonyban Közös védjegy : a helyben előállított termékek szolgáltatások beazonosítására Védjegy= minőség Közös marketing stratégia = szélesebb piacra jutási lehetőség
Helyi márka kialakítása a Bakonyban Köszönöm figyelmüket ! Zirc, Szirbek Tiborné témamenedzser