FASORI LABORGYAKORLATOK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Legyél te is természettudós”
Advertisements

TTK 2008 akkreditációs tájékoztató Jedlik Oktatási Stúdió.
Szakmai találkozó Salgótarján, október 9.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Az Öveges laboratórium működése Szilágyi Tibor laborvezető.
Tanévnyitó értekezlet
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
FELVÉTELI tájékoztató
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Nyílt napok látogatottsága
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A projekt megvalósítás tapasztalatai
A rendezvényszervezés feladatai
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
Érettségi vizsgák Végzős osztályfőnöki feladatok
Feladatnaptár Április 27. (kedd) Migráns-project megbeszélés (érintett ofők és ofő-h) Április 29. (csütörtök) Osztályozó értekezletek Április 30. (péntek)
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium

Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A projekt általános szakmai célkitűzései
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
SzeReTeD …ahol a tudományt megszereted!
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
A tantárgy komplex jellegű!! A tervezés két szakaszra oszlik: 1. Távlati felkészülés 2. Közvetlen előkészület az órára.
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban Dobos Zoltánné.
A virtuális víz nyomában. A témaválasztás indoklása: A környezetért érzett felelősség Ökoetika Vízkészlet végessége környezeti, társadalmi és szellemi.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
magyar nyelv és irodalom
Teremtsd meg a saját szakmai jövődet!
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
Tanár neve | Kurzus száma
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

FASORI LABORGYAKORLATOK Benkőné Di Giovanni Rita laborvezető

A labor működtetése Felkészülés, tervezés Tananyagírás megszervezése (fizika, kémia, földrajz, biológia tantárgygondozók, minta) Adatok összegyűjtése (e-mail, telefon iskolák, tanárok, igazgatók) 12 partner iskola óráinak beosztása, ütemezése (táblázatok) Felkészülés, tervezés

Egyeztetés, szervezés, módosítás A labor működtetése Előzetes időpont egyeztetés (nap, óraszám, tantárgyak, diáklétszám) Kísérletek egyeztetése (anyag és eszköz szükséglet igénylése, megtervezése) Egyeztetés, szervezés, módosítás „újratervezés”

A labor működtetése A megvalósítás Adminisztráció (labornapló, eszközátadás, jelenléti ívek) Előkészítés (laboránsok, laborvezető) Kísérleti nap (csütörtök, péntek, balesetvédelem, laboránsok) A megvalósítás

A labor helye az iskolában Órarend készítés – igh. Laborórák és az iskolai rendezvények összehangolása Laboránsok egyéb beosztása (helyettesítés, ügyelet) Versenyek, érettségi, szakmai napok, táborok stb. Beszerzések, javítások,szerződések Sok új feladat, tapasztalatok értékelése kreatív megoldások

A labor helye az iskolában A labor szerepe a munkaközösségben Saját óráink a laborban (Kinek hol van órája? Ki kinek készít elő? Mi a laboráns feladata?) Laboreszközök, anyagok (ki, mikor, hova vigye? Ki felel érte?) A laborvezető és a laboránsok helye a tantestületben Kompetenciák, felelősségi körök Folyamatos közös tanulás

A kialakított rendszer további működtetése Tervek, indikátorok Projekt időszak: 2013. február Versenyek, konferencia, munkafüzetek Jól állunk! - Minden a tervek szerint halad A kialakított rendszer további működtetése

Képek a labor életéből földrajz

Képek a labor életéből földrajz

Képek a labor életéből biológia

Képek a labor életéből biológia

Képek a labor életéből fizika

Képek a labor életéből fizika

Képek a labor életéből kémia

Képek a labor életéből kémia

Amikor az „építőkockák” összeállnak TÁMOP 3.1.3 Amikor az „építőkockák” összeállnak