Szakmai beszámoló TÁMOP-3.1.4.B-13/1-2013-0001 Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
Pályaválasztás 2014/15.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
A Hallgatói Mentorprogram működése
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Az iskolai szociálismunka
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Iskolánkról.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Célterület kód: Keretösszeg: forint  Támogatási összeg: – forint  Pályázók köre: - Önkormányzat-100 % intenzitás.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
Iskolánk: a Bencs László Szakiskola és Általános Iskola
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
főosztályvezető-helyettes
Előadás másolata:

Szakmai beszámoló TÁMOP-3.1.4.B-13/1-2013-0001 Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”

Szeretettel köszöntünk mindenkit!

Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola

Intézményünk bemutatása Működése Iskolánk működtetését Szorgalmatos Község Önkormányzata látja el. Fenntartónk a KLIK. Területileg a Tiszavasvári Tankerülethez tartozunk.

Nevelő-oktató munkánk Megalakuláskor 133, jelenleg 206 általános iskolás tanuló neveléséről-oktatásáról gondoskodunk. Minden évfolyamon egy osztály működik.  (szakmai szempontból ideális 20-30 fős tanulócsoportokkal). 1-2-3. évfolyamon egész napos oktatás folyik,   4. osztálytól 8. osztályig három összevont napközis  csoportban történik a tanulók délutáni felkészülése, szabadidős tevékenységének megszervezése.  

Tanulóink 17 %-a hátrányos helyzetű, 7 %-a halmozottan hátrányos helyzetű tanuló. Pedagóguslétszámunk 18 fő, szakos ellátottságunk 100%-os. Pedagógusaink pályázatokkal, továbbképzésekkel, belső képzésekkel is segítik a működést, tartalmi gazdagítást.  

Szakkörök, foglalkozások, programok   Emelt szintű nyelvoktatás Emelt óraszámú informatika-oktatás Magyar, matematika, fizika, tömegsport, színjátszó szakkör Bozsik-program Egyéni fejlesztő foglalkozások Gyógypedagógiai fejlesztés, gyógytestnevelés Művészeti oktatás külső intézmények által Református hitoktatás

Pályázati beszámoló „Az iskola közös ügyünk”

TÁMOP-3.1.4.B-13/1-2013-0001 Pályázatunk a Partnerség és hálózatosodás modul keretében valósult meg. Az esemény megvalósításának időszaka: 2014. 09. 01. – 2014. 10. 27. A programunk címe: „Ki tud többet Szorgalmatosról?” A megvalósítást végző team tagjai: Gömzéné Biró Kornélia tankerületi munkatárs Gombásné Veres Zsuzsa intézményvezető Dankovicsné Nagy Mária iskolatitkár Gombos Henrietta tanító

A projekt megvalósítói,résztvevői - tanulók – 32 fő - pedagógusok – 9 fő - felnőtt csapattagok – 8 fő - érdeklődők, kiállítást megtekintők – kb.350 fő partnerek képviselői – 5 fő Előzetes feladatba bevont családok száma: 35-40

Partnereink, támogatóink Szorgalmatos Község Önkormányzata Tiszavasvári Tankerület Szorgalmatosért Egyesület SZMK DÖK

Alapvető céljaink Iskolánk tanulói ismerjék meg településünk múltját, történelmét. Identitástudat erősítése a gyerekekben, amely a lakóhelyhez, szülőföldhöz, a hazához kötődik. Szociális, érzelmi, értelmi, személyközi és kulturális kompetenciájuk fejlesztésének segítése, az előzetes feladatban elkészült mini helytörténeti kiállításokkal. A generációk közötti együttműködés erősítése.

Előkészületek, tevékenységek Előkészítő találkozó szervezése. A vetélkedő feladatsorának, forgatókönyvének, eszköz- és anyagigényének összeállítása. Partnerek megkeresése, bevonása, feladatmegosztás. Felhívás a tanulók felé. Csapatok kialakítása, előzetes feladat ismertetése. A felkészüléshez szükséges irodalom kijelölése. Meghívók, emléklapok elkészítése, jutalmak beszerzése. A vetélkedő lebonyolítása. A rendezvény eredményeinek bemutatása. Jutalomkirándulás szervezése a résztvevők számára.

Eredmények népszerűsítése Szorgalmatos község és a térség lakosságának tájékoztatása KLIK nyilvános honlapja Szorgalmatosi Igazmondó – közéleti lap iskolánk honlapja www.amk-szorgalmatos.sulinet.hu Kelet-Magyarország - napilap

A programhoz kapcsolódó életképeink

Köszönjük a figyelmet!