Szántóföldi növények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Advertisements

„NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” „NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” NTP – KTMK – MPA – október 28-november 1. VIDRA-Tanya 1.
Készítette: Frankó Ádám Prog. Info, 14.csop.
Budapesti Műszaki Főiskola Kandó Kálmán Villamosmérnöki Főiskolai Kar
A védekezés.
Mik azok a mikrobák?.
AIR WOLF.
Vírusok Kanyaró Mumpsz Rubeola.
Nemi úton terjedő betegségek
A nemi szervek gyulladásos betegségei
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Tájékoztató- levelező képzés LGM_AK002 LGM_AK004.
Jellemezze a légcsőatkakórt! Acarapis woodi
Jellemezze az enyhe költésrothadást!
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Posztnatális agyi ártalmak
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Szakmai műhelykonferencia Területfejlesztési, területi tervezési és szakmai koordinációs rendszer kialakítása, ÁROP
Az immunrendszerrel kapcsolatos egészségügyi vonatkozások
A HIV FERTŐZÉS IMMUNPATHOGENEZISE. A HUMÁN IMMUNDEFICIENCIA VÍRUS (HIV)
Légzőszervi betegségek elleni védekezés
Biopeszticidek Készítette: Pásztor András március 22.
szexuális úton történő átvitel
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
tűzelhalás – Erwinia amylovora
A burgonya betegségei levélsodródás (Potato leaf roll virus)
Terepgyakorlat megnevezése (benne a terület nevével) Tanár neve Iskola neve.
Fertőtlenítés sterilizálás
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
TÁMOP A/2-10/ Mi jellemzi a topográfiai térképeket? 2.Mit ért a lokáció és attribútum fogalmán? 3.Mi jellemzi a számítógépes térképezést?
Ültetvények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.
Zöldségnövények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.
MAGYAR LOGISZTIKAI EGYESÜLET Good Distribution Practice TÁVOKTATÁS MODUL TESZT Dr. Lakatos Péter PhD Magyar Logisztikai Egyesület, Alelnök, Logisztikai.
LÉGZŐRENDSZER Meixner Katalin.
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc
A szőlő aranyszínű sárgaság betegség jelenlegi helyzete
Caffeine hatása vázizomsejtek differenciációjára Lakatos Renáta, Molnár Péter Nyugat-magyarországi Egyetem Természettudományi Kar Biológia Intézet Természet-,
Virológia – ellenőrző kérdések Növénykórtani ismeretek modul.
Ültetvények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.
Földrajzoktatás a Debreceni Egyetemen és jogelődjén, a Kossuth Lajos Tudományegyetemen 1990-től napjainkig Kerényi Attila Debrecen november 14.
XII.tétel VírusokVírusok. a ) Mik azok a vírusok? A vírusok olyan programok, programrészek, vagy más utasítássorozatok összessége, melyek futáskor a nevükhöz.
TÁMOP A/2-10/ Ismertesse a gyomfelvételezési módszerek hazai fejlődését! 2.Milyen módszerekkel végezhető el a gyomfelvételezés? 3.Ismertesse.
Készítette:Haller Gabriella 10.d ;)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
VESZPRÉMI EGYETEM GEORGIKON MEZŐGAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR TÁRSADALOM-ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI INTÉZET AGRÁRGAZDASÁGTANI ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI TANSZÉK KESZTHELY.
MNU konferencia, Földművelésügyi Minisztérium, május 14.
Azok, akik nem is élnek de sokszorozódnak
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 11. Szexuális úton terjedő betegségek.
 A növényvédelmi helyzetet befolyásoló tényezők:  2015 őszi időjárás, hatásai.  ös os téli időjárás  Áttelelő károsítók és várható veszélyek.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Földműveléstan és területfejlesztés KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI BSc.
4. lecke Nem sejtes rendszerek Vírusok, viroidok és a prionok.
Az átjárhatóság vizsgálata a Gyógy-és fűszernövény-termesztő technológus és a Természetvédelmi mérnöki szakok között Horváthné dr. Baracsi Éva egyetemi.
Vírusok. Számítógépes vírusok 1. Számítógépvírus fogalma: Olyan speciális, önmagát szaporítani képes program, amely más programokba beépülve különböző.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: ) Dr. habil. Kozári József CSc egyetemi docens GAZDASÁG-
Növények tanításának módszertana. A növények tanításának algoritmusa 1. 1.Név – Magyar tudományos – Magyar szinonim nevek – Latin név (ha érdekes) Pl.
- A WHO szerint a leggyakoribb betegségek közé tartoznak.
Fontosabb fertőző betegségek a gyermekközösségekben
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Veszettségre gyanús sérülések előfordulása a Dél-alföldi régióban
A nemi betegségek napjainkban
VÉDEKEZZ, JÖNNEK A KÜLSŐ ÉS BELSŐ ÉLŐSKÖDŐK
Professzor Ujvárosi Miklós életútja és munkásságának hatása
Vállalati terv bemutató
Az új Alaptörvény és a jogélet reformja
Környezetvédelem a II/14. GL osztály részére
Előadás másolata:

Szántóföldi növények betegségei Növénykórtani ismeretek modul

TÁMOP A/2-10/ Sorolja fel a tananyagban szereplő valamely szántóföldi növény (pl. kukorica) fontosabb nem fertőző betegségeit és azok kórokait! 2.Sorolja fel a tananyagban szereplő valamely szántóföldi növény (pl. kukorica) fontosabb vírus betegségeit és kórokozóit (magyar és tudományos név)! 3.Sorolja fel a tananyagban szereplő valamely szántóföldi növény (pl. kukorica) fontosabb baktérium okozta betegségeit és kórokozóit (magyar és tudományos név)! 4.Sorolja fel a tananyagban szereplő valamely szántóföldi növény (pl. kukorica) fontosabb gomba betegségeit és kórokozóit (magyar és tudományos név)! 5.Ismertesse a tananyagban szereplő valamely szántóföldi növény (pl. kukorica), valamely betegségének jellemzőit (kórokozó, biológia, tünetek, terjedés lehetősége, védekezés lehetőségei)! Ellenőrző mintafeladatok 2

AZ ELŐADÁS LETÖLTHETŐ : - Georgikon Kar Növényvédelmi Intézet Dr. habil. Takács András Péter