Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5
2008: válság A CSR szakemberek válasza: paradigmaváltás szükséges
Eltelt 5 év: megtelt tartalommal Paradigmaváltás = a vállalatoknak ügyeket kell felvállalniuk, nem a profitszerzés a cél
Cserpes: egészséges ételek, a tej tejből készül
Consequit: mindenki felelős a saját jövőjéért, magunknak kell takarékoskodni, mert az állam nem fog eltartani minket
MagNet Bank: létezik egy másfajta banki gondolkodás, amikor a bank, betétesek és hitelesek érdekei nem ellentétesek és a pénzzel jó ügyeket támogatunk Bank (tulajdono sok, vezetés, dolgozók) Közösségi vagy újbanki modell Teljes szemléletváltás! Hiteles ügyfél Betétes ügyfél KÖZÖS ÉRTÉKEK
A kommunikáció fő iránya: az ügy, téma fókuszban tartása Másodlagos a klasszikus vállalati kommunikáció A média partner ebben, segít a figyelmet a témákra irányítani Ez a jövő: az öncélú, profitorientált kommunikáció halálra van ítélve
Köszönöm a figyelmet!