Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia 2014. június 5.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

A Kompetencia és Tanácsadó Központ bemutatása Tóth Zsófia Kata Szociális Szolgáltatásokért Egyesület Pécs, október 28.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Kisvállalkozások fejlesztése a MagNet Magyar Közösségi Bank finanszírozásával Dakó Andrea Piac&Profit Konferencia_BKIK.
Bemutatkozás Magyar Credit Management Szövetség Bemutatkozás Budapest, április 21.
A felelős gondolkodás itt kezdődik.. SZERETETTEL ÜDVÖZLÖK MINDENKIT! MINDENKIT! 1.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Hogyan és miért vállalkozzunk?
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
Valóban felelős pénzügyeink Létezik-e fenntartható bank? Salamon János vezérigazgató
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
4 K 1 ÜZLETI INFORMATIKA SZAKIRÁNY SZÁMÍTÁSTUDOMÁNYI ÉS INFORMÁCIÓELMÉLETI TANSZÉK PÉNZÜGY ÉS SZÁMVITEL TANSZÉK IPARI MENEDZSMENT ÉS VÁLLALKOZÁSGAZDASÁGTAN.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
Közgazdaság: tudomány vagy tan? A "modern elmélet" a válság tükrében.
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja Homolka Éva Piac & Profit konferencia „Pénz,de honnan? Pénzszerzés és pénzgazdálkodás”
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
Etikusság. Létezik-e a pénzügyekben avagy mi az a közösségi bank?
Informatikai igények a toborzás és kiválasztás piacán (saját szempontú vizsgálat) Kunos Andrea – MediaGo Alapítvány
Élj Tovább 5 Évvel! Egy társadalmi felelősséget vállaló program a magánegészségügyben.
Társadalmi szerepvállalás
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Dr. Várhegyi Éva „A pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank” cím odaítélésének szempontrendszere.
MagNet Magyar Közösségi Bank Kedvező finanszírozások a fenntarthatóbb jövőért Piac & Profit Klub Pénz de honnan konferencia május 29. Dakó Andrea.
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
MagNet Magyar Közösségi Bank a hazai vállalkozásokért Dakó Andrea Invitel InnoMax Üzleti Reggeli.
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
Modellértékű programok a szenvedélybetegek ellátása területén.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A Megváltozott Munkaképességűek Tematikus Innovációs Hálózatának bemutatása Equal zárókonferencia Szombathely június 5.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Resztoratív megközelítés a konfliktuskezelésben
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
DEDICATED TO MAKING A DIFFERENCE A válság létrejöttének okai NFFT konferencia május 14. Kriza Máté igazgató.
Asahi Glass Company Bálint Brigitta Bán Edina
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
JÓLÉT ÉS IDEOLÓGIÁK: FEJLETTSÉG ÉS BÉREK
Zsidó irányzatok, modern értékek BBN-HEB-341.9, BBN-HEB , BMA-HEBD-322.5, BBV , BMVD , BMA-VALD-452:1, BMA-VALD-518:2 Biró Tamás 2015.
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
A TEJ ÚTJA A KERESZTÚRI MODELL SZÖVETKEZETI ALAPON Szávuly Attila.
MagNet Magyar Közösségi Bank Piac & Profit Klub Üzleti etikus cégek fóruma június 5. Dakó Andrea.
Út az etikus bank felé – az Ökobank projekt Kapitány Ákos Tanácsadók a Fenntartható Fejlődésért.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – NPT ülés, Pásztor Szilvia – pályaorientációs portál tartalmi.
IBD betegek életminőségét befolyásoló objektív és szubjektív körülmények felmérése Június MCBBE egyesület beteg tagjai között végzett kérdőíves felmérés.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Változó szakma-változó értékek?
Vállalati felelősségvállalás
Vállalati terv bemutató
Adatvezérelt employer branding
Vállalati felelősségvállalás
Előadás másolata:

Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5

2008: válság A CSR szakemberek válasza: paradigmaváltás szükséges

Eltelt 5 év: megtelt tartalommal Paradigmaváltás = a vállalatoknak ügyeket kell felvállalniuk, nem a profitszerzés a cél

Cserpes: egészséges ételek, a tej tejből készül

Consequit: mindenki felelős a saját jövőjéért, magunknak kell takarékoskodni, mert az állam nem fog eltartani minket

MagNet Bank: létezik egy másfajta banki gondolkodás, amikor a bank, betétesek és hitelesek érdekei nem ellentétesek és a pénzzel jó ügyeket támogatunk Bank (tulajdono sok, vezetés, dolgozók) Közösségi vagy újbanki modell Teljes szemléletváltás! Hiteles ügyfél Betétes ügyfél KÖZÖS ÉRTÉKEK

A kommunikáció fő iránya: az ügy, téma fókuszban tartása Másodlagos a klasszikus vállalati kommunikáció A média partner ebben, segít a figyelmet a témákra irányítani Ez a jövő: az öncélú, profitorientált kommunikáció halálra van ítélve

Köszönöm a figyelmet!