1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Teszt Eladási hely.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Eladásösztönzés (Sales promotion)
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
MARKETING.
Baker & McKenzie International is a Swiss Verein with member law firms around the world. In accordance with the common terminology used in professional.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
A disztribúciós rendszer a marketingben
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
1 2  Éves forgalom: 2 ezer milliárd forint  Óriási átalakulás:A hagyományos kereskedelem helyébe a vertikális integráció lépett  Nyertesek: multinacionális.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Vállalati Gazdaságtan
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Árpolitika a turizmusban
Az értékesítési rendszer 9. szeminárium
Értékesítési csatornák
A vállalkozások környezete
ÉRTÉKESÍTÉSI POLITIKA
Marketingkommunikáció
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
A marketing és a logisztikai költségek közötti kölcsönhatások Lipák Mária BGF, KVIFK, 2009.
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Az e-kereskedelem (e-business)
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Értékesítéspolitika Tevékenység Szervezet Kereskedelem:
A marketing piac tartalma
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
Az értékesítési rendszer
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Élelmiszerbiztonság a kereskedelemben.
Stratégia célrendszer
8. Az eladásösztönzés.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
A marketingkörnyezet elemzése
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Termék & Márka Kopcsay László.
Kisvállalati marketing
Értékesítési út-disztribúció
Értékesítési csatorna
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Szegmentáció & pozicionálás.
Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Rendszeresítés, üzembehelyezás Elosztás, tárolás Leselejtezés, kivonás, megsemmisítés.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
A PIAC.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Partnerség és együttműködés
Értékesítés, kereskedelem
A kereskedelem fogalma, szerepe a gazdaságban
Előadás másolata:

1

2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények kielégítése

3 gyártó- fogyasztó gyártó- kereskedő- fogyasztó gyártó- nagykereskedő-kiskereskedő-fogyasztó több lépcsős csatorna több csatornás értékesítés

4 szolgáltató- fogyasztó szolgáltató- közvetítő- fogyasztó

5 gyártó kereskedő eladás fizetés haszon elégedettség CÉL

6 piaci szempontok gyártói szempontok termék szempontok verseny szempontok intenzív elosztás exkluzív elosztás szelektív elosztás

7

8 Klasszikus csatornarendszer Irányított vertikális csatornarendszer Franchise Egyéb › beszerzési szövetség › ügynöki rendszer › speditőri rendszer › csomagküldő kereskedelem › direkt marketing › eladási prezentáció › online értékesítés

9 termékismeret belső információk piaci információk képzettség kommunikáció küldetéstudat titoktartás

10 vevőszolgálat key account menedzser üzletkötő közvetlen eladó

11 A franchise rendszergazda és a franchise átvevő között szerződéses kapcsolat jön létre, melyben az átvevő megkapja a jogot a franchise rendszer egy vagy több elemének birtoklására és működtetésére.

12 termék, cég, márkajelek átadása rendszerismeret átadása image használati jogának átadása segítség az üzlet kialakításában hirdetések, akciók, választék kialakítása tanácsadás, képzés, tapasztalatátadás áruk szállítása vagy kötelező beszerzési források meghatározása versenyképesség fenntartása területi védettség biztosítása

13 a vállalat előírt szempontok szerinti vezetése az átadó márkáinak és jeleinek alkalmazása a rendszer teljes alkalmazása üzleti titok megőrzése kötelező adat és eredményközlés kizárólagos beszerzés az átadó utasítási jogának elismerése a rendszerszabvány betartása az átadó szolgáltatásainak igénybevétele franchise díj fizetése

14