Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
Advertisements

Marketing a kozmetikában
DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV. Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Intranet portál bemutató
Az üzleti terv.
Üzleti terv.
A pedagógusminősítési rendszer
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
Életpálya-építés fiatalkorban
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Készítette: Magyar Orsolya
Családi vállalkozások - prezentáció
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Kezdő jogászok a munkaerő-piacon Szép Károly projektvezető Budapest, November 26. Diplomaszerzés és pályakövetés Szakmai nap I.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Szervezeti viselkedés Bevezetés
EQF TEAM „WORKSHOP” SC MEETING. EQF Minden partner bemutatta a saját képzési rendszerét Megegyezés: EQF csapatvezetők tartják ezek után a kapcsolatot.
A controlling alrendszer helye a szervezetben 1.
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Projekt azonosító: HUSRB/1203/213/155 Projekt Acronym: Cooling Cubes Integrált fürdőfejlesztési stratégia a magyar-szerb határ menti régión átmenő fő közlekedési.
Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni!
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 3. szakasz Összefoglaló bemutató.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Düh Gergely tanácsadó Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály 2012.február 20.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
Stratégiai management Keczeli Csaba C. Egyetemi Docens Információtechnológiai alkalmazások és szolgáltatások fejlesztése Tanszék.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Szakiskolai fejlesztési program
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Üzleti terv.
Üzleti terv bemutatása
Századfordulós ékkövek – tematikus kalandozások a szecesszió varázslatos világában HUSRB/1203/212/121 sajtótájékoztató Szeged, Dr. Igaz Ágnes.
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
3. osztályban.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Cégnév Üzleti terv.
Üzleti terv.
Projekt záró prezentáció
Előadás másolata:

Társ a tanulásban

Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló

Társ a tanulásban Összefoglaló Épp most léptetek be egy óriási multinacionális cég leányvállalatába vagy alosztályába. A cég megkérte az osztályotokat, hogy segítsetek néhány ötlet kidolgozásában új, fiatalok számára készülő termékekhez és szolgáltatásokhoz.

Társ a tanulásban Összefoglaló A csapatotoknak: Ki kell találnia a saját nevét és emblémáját Elemeznie kell a fiatalok piacát Meg kell határoznia, melyik új terméket vagy szolgáltatás dobjátok először piacra Ki kell dolgoznia egy marketingtervet-és stratégiát Meggyőző prezentációval kell előállnia a cég vezetősége számára.

Társ a tanulásban Összefoglaló 1. feladat Ehhez a megbízáshoz csapatotoknak (maximum négy tanuló) a következő feladatokat kell ellátnia: Találjatok ki egy nevet az osztálynak és készítsetek emblémát Elemezzétek a fiatalok piacát kutatásokon, beszélgetéseken és kérdőíveken keresztül Állapítsátok meg, melyik új szolgáltatást vagy terméket dobjátok először piacra Készítsetek sajtóközleményt a termékekről formátumban, hogy elektronikus úton lehessen terjeszteni.

Társ a tanulásban Összefoglaló 2. feladat Készítsetek egy szórólapot, brosúrát és/vagy weboldalt a termékhez. Alakítsatok ki egy árazási tervezetet a termékhez. Készítsetek egy meggyőző bemutatót a cég vezetősége számára, ami összegzi a csapat marketingtervét. Minden csapat marketingtervét és csapatmunkáját annak az érkelési rendszernek alapján fogják kiértékelni, amiről tanárotok gondoskodik a projekt elején.

Társ a tanulásban Összefoglaló 3. feladat A csapat minden tagja vállalja magára az alábbi szerepkörök egyikét, és végezze a munkaköréhez tartozó feladatokat: Projektmenedzser: felügyeli a marketingterv-és stratégia teljes kidolgozását Marketing szakértő: a reklámkampány részeit dolgozza ki Vezető pénzügyi tisztviselő: pénzügyi döntéseket hoz (pl. árazás) a marketingtervhez Marketing-elemző: módszereket dolgoz ki a piac felméréséhez, pl. kérdőív