Keresőmarketing nap Birkás Dávid 2008. november 20.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Keresőrendszerek.
Advertisements

„Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián,
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
A szolgáltatásai Gödöny Péter ELTE IK Pataky István Inf. Szki.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Hisszük, hogy ezeknél is több! A szelektív hulladékgyûjtés mára a közszolgáltatás egyik elengedhetetlenül fontos elemévé vált. Bár, amíg a jogszabályok,
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
A piaci alapfogalmak - Piac, kereslet, kínálat, ár - A kereslet
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció az interneten
A KONVERGENCIA-FOLYAMATOK FONTOSABB KIHÍVÁSAI 2007-BEN SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR Szeged, február-május (Belyó Pál) „G A Z D A.
8. hét: Rövid táv IS-görbe
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Készítette: Gyugel Dina Dalma.  Manapság a könyvtárakban, számítógép nélkül nem tudnának a könyvtárosok semmit sem használni, mivel a legtöbb könyvtárban.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Többmagos processzorok
Böngésző programok (Böngészés).
Készítette: Néveri Mercédesz Felkészítő tanár: PaedDr. Spek Krisztina Iskola: Magyar Tannyelvű Magán Szakközépiskola, Gúta, Szlovákia.
Mitől jó a céges weboldal?
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Könyvtári honlap - látogatottsági statisztika Kovács Beatrix MKE MKSZ rendezvény
K&H trambulin tapasztalatok
Laptop, notebook, PDA. Hordozható számítógép Hívhatják bárhogy: laptopoknak vagy noteszgépeknek, hordozható számítógépeknek, stb. Ezek az egy darabból.
Kutatás-történet : Magyar Háztartás Panel vizsgálat (TÁRKI, Budapesti Corvinus Egyetem elődje, KSH) 2007, NKTH Jedlik-pályázat: Háztartások Életút.
Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel
Operációs rendszerek gyakorlat 1. Bevezetés Vakulya Gergely.
Ebsco adatbázisok Koltay Klára 2006/ félév.
Tudásszintek, a PISA-mérések filozófiája VIZSGAANYAG ELTE PPK 2013
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Inflációs jelentés Elemzői fórum Kiss Gergely február.
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
Számítógépes alapismeretek 3. gyakorlat
Keresőrendszerek.
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
Az adóreform lehetséges irányai Palócz Éva Kopint-Tárki Zrt.
Web-programozás Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 2. Előadás Tananyag: A HTML nyelv meta elemei.
Pedagógusok egy nemzetközi tanárvizsgálat (OECD TALIS) tükrében
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Kedvenc mobilom Készítette: Orsós Martin
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Keresési stratégia, Boolean operátorok
Számítógépes alapismeretek 3. gyakorlat
Monor, Csernus Krisztián
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Web programozás és haladó fejlesztési technikák – C#
Előadás másolata:

Keresőmarketing nap Birkás Dávid november

Keresőmarketing szempontjából: Nem elégséges néhány kulcsszóra dolgozni, egyszerre kell figyelembe venni a szezonalitást és a termékskálát Jellemzően alacsony a márkaismertség és nagy a lepattanó userek aránya Növelni kell a hozzáadott értéket Ár-összehasonlító oldalak

Kritikus az oldal látogatottságának / átkattintási arányának szempontjából Sok területen kell egyszerre jelen lenni Folyamatos munka Optimalizáció

Szöveges hirdetési formák igen nagy jelentőséggel bírnak Display hirdetések növelik a márkaismertséget, de különösen rövid távon nem hoznak nagymértékű plusz bevételt Hirdetési lehetőségek

Látogatottság Átkattintások száma impulzusszerűen csökken Gazdas á gi v á ls á g hat á sa Forrás: Google- Web Search Volume: (Shopping)

2007 slágertermékei: LCD TV + MP3 2008: notebook, játékkonzol, mobiltelefon Luxus fogyasztási cikkek háttérbe szorulása Háztartási gépek, a praktikum kerül előtérbe Tendenci á k

Keresések eloszlása

Tizenévesek hatása a családon belüli fogyasztásra Internetet leginkább használók Határozott elképzelés a vásárlás terén Fogyasztás