Keresőmarketing nap Birkás Dávid november
Keresőmarketing szempontjából: Nem elégséges néhány kulcsszóra dolgozni, egyszerre kell figyelembe venni a szezonalitást és a termékskálát Jellemzően alacsony a márkaismertség és nagy a lepattanó userek aránya Növelni kell a hozzáadott értéket Ár-összehasonlító oldalak
Kritikus az oldal látogatottságának / átkattintási arányának szempontjából Sok területen kell egyszerre jelen lenni Folyamatos munka Optimalizáció
Szöveges hirdetési formák igen nagy jelentőséggel bírnak Display hirdetések növelik a márkaismertséget, de különösen rövid távon nem hoznak nagymértékű plusz bevételt Hirdetési lehetőségek
Látogatottság Átkattintások száma impulzusszerűen csökken Gazdas á gi v á ls á g hat á sa Forrás: Google- Web Search Volume: (Shopping)
2007 slágertermékei: LCD TV + MP3 2008: notebook, játékkonzol, mobiltelefon Luxus fogyasztási cikkek háttérbe szorulása Háztartási gépek, a praktikum kerül előtérbe Tendenci á k
Keresések eloszlása
Tizenévesek hatása a családon belüli fogyasztásra Internetet leginkább használók Határozott elképzelés a vásárlás terén Fogyasztás