KÜLFÖLDI GYAKORLAT. Szabadidőmet nagyon ki kellett, hogy élvezzem mert nem volt sok belőle. Az első napokban még furcsa volt kicsit a közlekedés.

Klasszikus London.

Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
Ciprusi kaland.
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
(Bedekovics Péter: London)
A HÁROM FA.
Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 2.rész.
07:15:06 óra Egy új életet fogok kezdeni Ez a határozott döntésem... Ez az én saját saját döntésem... kedd, június 24.kedd, június.
MIÉRT, MIKOR ÉS HOGYAN SZOKJUNK LE A DOHÁNYZÁSRÓL?
7 nap 7 hónap 7 év.
Manhattan a sivatagban
Kiből vagy miből lesz a lokálpatrióta? Múzeum (nem) csak felnőtteknek Magyar Nemzeti Múzeum, október 17. Előadó: Pató Mária
A válság és ami utána következik….
Idézetek panaszkönyvekből 2
Ancient Babylon MUSIC : BONNY M – RIVERS OF BABYLON.
ISZTRIÁN, VELENCÉN Thier család nyaralása ben.
Közlekedés Mivel utaztunk a kiránduláson.. Az első közlekedési eszköz amivel utaztunk az a vonat volt, amivel Püspökladányba mentünk. Püspökladányból.
Szeress úgy, mintha Téged még soha senki sem bántott volna meg!!!
Ausztriai Nyelvi Tábor 4. Nap. A nap programja IdőkeretProgram 07:00-07:30Reggeli 08:00-10:00Németóra 11:00-11:30Holzgautól busszal a Reuttener Bergbahnig.
Az utazás. A macicsalád Kézdivásárhelyen nyaralt és elutaztak a legközelebbi nagyvárosba, Brassóba. Vonattal mentek.
Készítette: Béleczki András
Amit az élettől akarok By Zsolti. Remélni jót és alkotni szépet.
A férfiak életkor változásai. Tudósok kiderítették hogyan változnak a férfiak elvárásai ahogy öregednek. Íme az eredmény:
Ma vasárnap, július 27.vasárnap, július 27.vasárnap, július 27.vasárnap, július 27. vasárnap, július 27.vasárnap, 2014.
Napra Valentin.
A három fa. Egy magas hegy tetején volt három fa. Egy szép napon beszélgetni kezdtek vágyaikról, reményeikről, álmaikról.
Készítette : Koza Nikoletta 8.b
Készítette: Krieg Judit 10/b.
Polgár az Európai Unióban A „Révaisok Uniója” által készített prezentáció
A tanatológia oktatásának kihívásai
A MELLÉKNÉV magyar nyelv 3. évfolyam
Vilmos, a kis futóbicikli
Még kicsi ovis voltam amikor az óvónénikkel részt vettünk a szüreti felvonuláson. A nővérem már akkor a néptánc csoport tagja volt és természetesen.
Jókai Mór Általános Iskola 3
Angliai Út Nyezsnyik Csaba. Angliába érkezés Érkezés repülő géppel (első repülés) Nyelvi felkészítés Családi elhelyezés (Rachel & Andy)
L ÉGSZENNYEZÉS 9.Ny Oxigén csoport. Ha a családalapításon gondolkoztok… Fontos, hogy lehetőségeitekhez mérten a fővárostól legalább kilométerre,
Mindszenty József Általános Iskola Gimnázium és Kollégium és a Miasszonyunk Időskorúak Otthona TÁRS-Önkéntes program 2010/11-es tanév II. félév Zalaegerszeg.
Portsmouth Pompey On A Roll Egy kisebb reggeliző helyiség. Egyszerre körülbelül fő étkeztetésére alkalmas. A helyi foci csapatról.
Ekkor még mindenki, friss és üde volt. A Szolnok Televízió is nyomon követett minket.
Hajókirándulás Horányba június 11. szerda. Elterveztük, hogy együtt hajókázik az egész iskola Igyekeztünk elfoglalni helyünket a hajón És beszálltunk…
Anglia- Portsmouth.
Angliai tanulmányi út február március 16.
Az elátkozott krumpli-s mese
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
Szól-e még Isten az emberekhez?
A szkafander ! Volt egyszer egy tudós, aki a Föld középpontját kutatta Készített egy szerkezetet amellyel le tudott jutni egészen a Föld magjáig. Csináltak.
Darwin egy megtervezett bolygón Tények és tévhitek.
Más lettem? Más lettem..
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
CSODÁS KÍVÁNSÁG 1.
Angliai gyakorlat Készítette: Merhelik Ákos. Szállás hely A szállás hely nagyon tetszett. Külön szobát kaptam. A házigazda nagyon rendes volt. Az étellel.
Készítette: Tomkó Márk Anglia - Portsmouth A munkatársak a Water Margin-ban nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, ezért hamar beletanultam az.
VáltozatokVáltozatok. A Tudós, Művész, Orvos, Tanító, Ezermester, Edző, Építész vezeti a manók városának építési munkáit.
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
A Pun-Római háborúk.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Márk és Németország. Egy iskolai pályázat során tízen elindulhattunk Németországba. Ez az élmény amit kint átéltünk felejthetetlen számunkra. A táj egyszerűen.
Wrocław Green School 2016.
Evangelische Hochschule Dresden
AUTOMATIQUE hu/fr.
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
A HÁROM FA.
Amit az élettől akarok By Pearl.
Budapesti hidak. Ferenc József híd Ez a híd 1896-ban épült. Másnéven a Szabadság híd. Az alapakokat keszon módszerrel rakták le. A híd 1901-ben A híd.
'eurotrip.
A három fa Borodin:Polowerzer...

KÜLFÖLDI GYAKORLAT

Szabadidőmet nagyon ki kellett, hogy élvezzem mert nem volt sok belőle. Az első napokban még furcsa volt kicsit a közlekedés miatt, de a második héten már megszoktam a helyet. Aminek nagyon örültem, hogy sokszor kiment a csapat a városba és közösen elmentünk egy szórakozóhelyre beszélgetni. Amikor szabadnapom volt buszoztam szétnéztem mindenhol. A kedvenc pillanataim közé tartoznak még az otthoni családon belüli beszólások és kiabálások is. A városban való sétálásom során megtapasztaltam hogy az itteni emberek kedvesebbek másokkal. Elutaztunk Londonba is, a furcsaság miatt tetszett, de nem laknék ott, mert a nyüzsgés számomra elviselhetetlen. Az épületek szépek voltak nagyon, hatalmasak. London legújabb hídja is nagyon tetszett. A városban felültünk egy emeletes buszra is aminek különösen örültem. A híd volt az ami nagyon tetszett,ahogy a komp és a hajók mentek a tengeren szerintem eltudtam volna nézni egy napig.