Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Advertisements

FIATALOK AKTIVITÁSA KÖZÖSSÉGFORMÁLÓ TEVÉKENYSÉGEKBEN
©MTA KIK TTO 2013 Fiatal kutatók Az MTA fiatal kutatói álláshely- rendszerének értékelése az érintettek szemszögéből Kutatói pályakövetés: egy multidimenziós.
Az üzleti terv.
Széchenyi tehetségműhely
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
Az ÚMFT SLA rendszere - a független értékelő szemszögéből -
Benchmarking.
A projekttervezés első lépései
Készítette: Magyar Orsolya
Környezeti megtakarítások a versenyképesség szolgálatában A DESZKTOP program tapasztalatai a pécsi kistérségben Hohmann Balázs Tudatosan a Környezetünkért.
A tanulók tanulási stílusa és az oktatási módszerek közötti kapcsolat
Ebben a műsorfüzetben a Csicsal csapat nyújtotta programokat ismerheted meg: I. Eu- Ismerkedés az Eu- val II. A projektírás rejtelmei III. WebEu és a.
Politikai marketing – kampánystratégiák
Szervezetfejlesztési Program
SZEMÉLYZETI MARKETING
MENEKÜLTEK INTEGRÁCIÓJA A MAI MAGYAR TÁRSADALOMBA ÁPRILIS 15. Készítette: Majer Zsuzsanna Konzulens: Kóbor Krisztina.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Titokzatos vásárlók.
Fiatal feltalálóknak Pályázat. Támogatására  Fiatal kutatók,  Innovációval foglalkozó  micro- és kisvállalkozások.
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
Adatgyűjtés Kérdőív és kérdéstípusok Kérdőívek nyíltak és rövidek legyenek Kérdéstípusok: –Nyitott –Zárt –Többszörös válaszlehetőség –…
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
TÁMOP /A Tanulás, képzés, önfejlesztés Az elmúlt időszak fejlődési üteme, amely az élet minden területét jellemzi, elengedhetetlenné.
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
A piackutatás alapjai E-Learning.
A MARKETING FOLYAMATA.
Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni!
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
Pedagógusok egy nemzetközi tanárvizsgálat (OECD TALIS) tükrében
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Visegrád, Könyvvizsgálat, Minőség-ellenőrzés és
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 3. szakasz Összefoglaló bemutató.
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
PwC Informatikai kockázatkezelés a gyakorlatban Hétpecsét Információbiztonsági Fórum március 22. Előadó: Viola Gábor, CISA.
Folyóiratok gyarapítási stratégiája az egyházi könyvtárakban Sárospatak,
„Hatásvizsgálat” c. tanulmány szennyvíz és hulladék témakörben szerzett tapasztalatai „Fenntartható települések” workshop Tokaj, július Csillag.
Zsigmond Király Főiskola január Szakdolgozat prezentációja Zsigmond Király Főiskola január A szerző neve A SZAKDOLGOZAT CÍME.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Cégnév és embléma.  Cégtörténet és vállalati vízió  Ki kicsoda  Cégen belüli szabályok  Juttatások  Teljesítményfelmérések  Egyéb források  Szükséges.
A SELMECBÁNYAI HAGYOMÁNYŐRZÉS, MINT SZEMÉLYISÉGFEJLESZTÉS Kovács Nikolett Andragógia III. Nemzeti Tehetség Program Tehetségútlevél Program „NTP-TÚP ”
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
2/18/2018 Marketingterv Név.
A japán projektek sikertényezői – Kutatási beszámoló
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
Projekt neve Cég neve Előadó neve
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
ABC és XYZ elemzések.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
Előadás másolata:

Társ a tanulásban

Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny

Társ a tanulásban Piackutatás és a versenyképesség felmérése Piackutatás: –Egyéni –Vizsgálatokra és tapasztalatokra épül –Célpiac jellemzése –Egy módszer: Kérdőívek Versenyképesség elemzése –Erősségek és gyengék megállapítása –A termék különlegességeinek megállapítása

Társ a tanulásban Cégnevek és emblémák 1. feladat/1: Cégnév és embléma felismerése 1. feladat/2: Cégnév létrehozása 1. feladat/3: Cégembléma létrehozása

Társ a tanulásban Célpiac: Fiatalok 1. feladat/4: Piackutatási kérdőív Három lépés 1. Készítsetek egy kérdőívet, tartalmazzon legalább 10 kérdést. 2. Terjesszétek a kérdőíveket. 3. Összegezzétek és elemezzétek az eredményt, írjatok beszámolót.

Társ a tanulásban 1. feladat/4: Kérdőív 1. Készítsetek egy kérdőívet, tartalmazzon legalább 10 kérdést.

Társ a tanulásban 1. feladat/4: Kérdőív 2. Terjesszétek a kérdőíveket.

Társ a tanulásban 1. feladat/4: Kérdőív 3. Összegezzétek és elemezzétek az eredményt, írjatok beszámolót. A résztvevők Közvélemény-kutatás részletei Válaszok összegzése (25-ből 20 megkérdezett…) Válaszok elemzése (A válaszok alapján, csapatunk azt a következtetést vonja le…)