Társ a tanulásban
Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny
Társ a tanulásban Piackutatás és a versenyképesség felmérése Piackutatás: –Egyéni –Vizsgálatokra és tapasztalatokra épül –Célpiac jellemzése –Egy módszer: Kérdőívek Versenyképesség elemzése –Erősségek és gyengék megállapítása –A termék különlegességeinek megállapítása
Társ a tanulásban Cégnevek és emblémák 1. feladat/1: Cégnév és embléma felismerése 1. feladat/2: Cégnév létrehozása 1. feladat/3: Cégembléma létrehozása
Társ a tanulásban Célpiac: Fiatalok 1. feladat/4: Piackutatási kérdőív Három lépés 1. Készítsetek egy kérdőívet, tartalmazzon legalább 10 kérdést. 2. Terjesszétek a kérdőíveket. 3. Összegezzétek és elemezzétek az eredményt, írjatok beszámolót.
Társ a tanulásban 1. feladat/4: Kérdőív 1. Készítsetek egy kérdőívet, tartalmazzon legalább 10 kérdést.
Társ a tanulásban 1. feladat/4: Kérdőív 2. Terjesszétek a kérdőíveket.
Társ a tanulásban 1. feladat/4: Kérdőív 3. Összegezzétek és elemezzétek az eredményt, írjatok beszámolót. A résztvevők Közvélemény-kutatás részletei Válaszok összegzése (25-ből 20 megkérdezett…) Válaszok elemzése (A válaszok alapján, csapatunk azt a következtetést vonja le…)