Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés 2012. március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Királyhelmec városunk története
Advertisements

„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Szülői elégedettség mérés eredménye
Tanévnyitó értekezlet
Professzionális iskolai kutatások
Iskolánkról.
Tehetségpont létrehozása
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita.
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Tanítók: egy szakmacsoport az adatok tükrében Nagy Mária, Országos Közoktatási Intézet Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás Előadóülés. MTA, június.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése április.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Szepesi Vendel A Királyhelmeci Magyar Tanitási Nyelvű Alapiskola.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
A tanárképzés szerkezete
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Pedagógus értékelési rendszer
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
SZMK Értekezlet május 9..
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
DARUS a gyermekekért.
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Köszöntjük intézményünkben!
Előadás másolata:

Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta

Menete: A kérdőívek megszerkesztése. Kérdőívek kiosztása osztályonként. Kérdőívek begyűjtése. Osztályonkénti kiértékelés. Az értékelés táblázatokba foglalása. Összesítés, %-os kiértékelés.

Tájékoztatás…

Elégedettség különböző területeken

A gyermeket tanító tanítók, tanárok…

Tanórán kívüli tevékenység

Az iskola fejlesztő munkája

Az iskola erőssége Rajz tagozat, rajzoktatás, pályázatokon való részvétel. Képzett, felkészült pedagógusok. Versenyeken való részvétel. Programok. (iskolán kívül és belül) Nevelés-oktatás színvonala, gyermekközpontúság. Közösségi élet formálása, fejlesztése. Sportolási lehetőségek.

Fejlesztendő területek Fegyelem erősítése tanítási órákon, hatékonyabb fellépés a rendbontókkal szemben. Étkeztetés. Ebéd minőségének fejlesztése. Többféle sportolási lehetőség. Nyelvtanulás színvonalának növelése. Felzárkóztató foglalkozások bevezetése. Szakkörök különböző tantárgyakból. Tehetséggondozás. Mosdók felújítása. (tisztaság) Rendezvények szervezettsége. Udvar füvesítése, focipálya felújítása.

Szülői javaslatok Fegyelem erősítése: a házirend betartatása, legyen következménye a házirend megsértésének. A tanulást akadályozó, hátráltató, lusta tanulók eltanácsolása feltétel nélkül. Szakkörök: sakk, könyvtári ismeretek, idegen nyelv. Legyen érdem az Adyba járni, legyen erény tanulni! Renitens tanulók ne mérgezzék a közösséget! A szülői értekezletek ne egy időpontban legyenek. Túl sok a gyerek egy osztályban. Szükség lenne egy 3. osztályra is. Szülők bevonása az iskolai „munkálatokba, beszerzésekbe”. Napközi felső tagozaton. (szerető, fejlesztő közeg) Követelményszint emelése.

Köszönjük a figyelmet!