Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta
Menete: A kérdőívek megszerkesztése. Kérdőívek kiosztása osztályonként. Kérdőívek begyűjtése. Osztályonkénti kiértékelés. Az értékelés táblázatokba foglalása. Összesítés, %-os kiértékelés.
Tájékoztatás…
Elégedettség különböző területeken
A gyermeket tanító tanítók, tanárok…
Tanórán kívüli tevékenység
Az iskola fejlesztő munkája
Az iskola erőssége Rajz tagozat, rajzoktatás, pályázatokon való részvétel. Képzett, felkészült pedagógusok. Versenyeken való részvétel. Programok. (iskolán kívül és belül) Nevelés-oktatás színvonala, gyermekközpontúság. Közösségi élet formálása, fejlesztése. Sportolási lehetőségek.
Fejlesztendő területek Fegyelem erősítése tanítási órákon, hatékonyabb fellépés a rendbontókkal szemben. Étkeztetés. Ebéd minőségének fejlesztése. Többféle sportolási lehetőség. Nyelvtanulás színvonalának növelése. Felzárkóztató foglalkozások bevezetése. Szakkörök különböző tantárgyakból. Tehetséggondozás. Mosdók felújítása. (tisztaság) Rendezvények szervezettsége. Udvar füvesítése, focipálya felújítása.
Szülői javaslatok Fegyelem erősítése: a házirend betartatása, legyen következménye a házirend megsértésének. A tanulást akadályozó, hátráltató, lusta tanulók eltanácsolása feltétel nélkül. Szakkörök: sakk, könyvtári ismeretek, idegen nyelv. Legyen érdem az Adyba járni, legyen erény tanulni! Renitens tanulók ne mérgezzék a közösséget! A szülői értekezletek ne egy időpontban legyenek. Túl sok a gyerek egy osztályban. Szükség lenne egy 3. osztályra is. Szülők bevonása az iskolai „munkálatokba, beszerzésekbe”. Napközi felső tagozaton. (szerető, fejlesztő közeg) Követelményszint emelése.
Köszönjük a figyelmet!