Fekvőbeteg ellátás 2011. november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Az ápolás minősége és az ápolási dokumentáció
Kórházi könyvtárak MOKSZ elnökségi értekezlet Budapest, szeptember 19. dr. Kührner Éva PhD.
Bagolyvár Étterem Készítette: Fenyvesi Krisztina Sánta Roberta Bálizs Renáta.
Erdélyi Múzeum-Egyesület Magyar Tudományos Akadémia Budapest, november 11. Dr. Bitay Enikő, Az EME Műszaki Tudományok Szakosztályának elnöke.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
BURGÅRDEN OKTATÁSI KÖZPONT Tanétterem -és pékség.
Marketing az egészségügyben Dr. Szalkai Iván E-consult 2000 Rt.
Európai Betegjogi Karta. Európai Betegjogi „Karta” Célja: A betegek tizennégy jogának proklamációja, alapvető jogok gyakorlati megvalósíthatóságát szolgálják.
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Mire jók a szűrővizsgálatok?
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Pädagogische Hochschule Schwäbisch Gmünd
A nosocomialis fertőzések felderítésében alkalmazott
Aktív, egészséges életmód alsó tagozatos diákoknak
Pest Megyei Orvosnapok 2006 Hogyan lássam el a beteget? Járó-, vagy fekvőbetegként? Dr. Domján Gyula.
AIDS –Etikai problémák az ápolásban. Az ápolónő alapvető kötelessége 4irányú (Ápolói Kódex,1973): Az ápolónő alapvető kötelessége 4irányú (Ápolói Kódex,1973):
Egészségpolitika.
1)A szakszerű egészségügyi ellátás biztosításához jutás szükségességének felismerése – Mikor, milyen esetekben hívjunk orvost? 2)A beteg gyermek ellátásával.
Ápolási tevékenységünk központja a beteg SE ÁOK I.sz.Sebészeti Klinika Budapest Mollnár Enikő Zina.
Titokzatos vásárlók.
Az esetmenedzser munkája és szerepe az egynapos sebészet ellátásban
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
Vendégszoba Közös helyiség, konyha Egészségügyi helyiségek Somogyváriné Koncz Margit Minősítő
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
AUTOMATIZÁLT BETEGSZINTŰ GYÓGYSZERELÉS (Ötlettől a megvalósulásig)
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
ADATVÉDELMI OKTATÁS
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Hálás vagyok, hogy hallhatok. Nagyon sok ember süket.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Lakossági elégedettségmérő kérdőív Hány éve lakosa a településnek? A válaszadók közül a Nyékládházán születettek aránya 30%
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Előadó: Tarcali Katalin
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Csimag.hu Bemutatkozó.
ViaD’oro Közigazgatásfejlesztési Tanácsadó és Szolgáltató Készült az Új Magyarország Fejlesztési terv Államreform.
KI FIZET A VÉGÉN ? Dr. Csiba Gábor elnök Stratégiai Szövetség a Magyar Kórházakért Budapest, november 10.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Készítette: Werner Gábor. Tartalomjegyzék Általános Szabadidős lehetőségek Szolgáltatások Parkolás Internet Parkolás Érkezés dátuma Kijelentkezés Lemondás.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Ahogy a szakfőorvos látja
A szellemi tulajdon védelme és menedzselése című projekt résztvevői értékelése.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
egyetemi tanár, főigazgató
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE AZ IKSZT-KUTATÁS ELSŐ EREDMÉNYEI II. SZAKMAI MŰHELY KŐVÁGÓSZŐLŐS, 2015 MÁJUS 21.
Ételkészítő technológiák
Budapesttől 1 óra kényelmes autóútra, Balatonkenese központjában, csendes, romantikus kis utcában, balatoni panorámás családi ház 15 éve működik VENDÉGHÁZKÉNT,
Tendenciák a felsőoktatási könyvtári szolgáltatások területén március 10. Batiz Judit szolgáltatásvezető 1.
ELTE SPECIÁLIS GYAKORLÓ ÓVODA ÉS KORAI FEJLESZTŐ MÓDSZERTANI KÖZPONT OM AZONOSÍTÓ: Korai Fejlesztés – Szülői elégedettség 2011/ db kérdőív.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
Egészségügy 5 Dimenzióban augusztus 31. Leitner György
Szakmapolitikai fórum
Szociális város-rehabilitáció Szárazréten október 20.
Debreceni Egyetem Kenézy Gyula Egyetemi Kórház
Adómentes juttatás 2019-ben? Igenis létezik!
Magyar - Angol Tannyelvű Gimnázium Kollégiuma Balatonalmádi, Rákóczi u
Tisztelt Szülők! Az alábbi kérdések megválaszolásával kérem segítsék munkánkat! Nincsenek jó, vagy rossz válaszok. Kérem minden kérdésnél azt az egy.
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
Előadás másolata:

Fekvőbeteg ellátás november

Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %

Hogyan érkezett hozzánk?

Mennyi idő telt el a beutalástól a befekvésig?

Hogyan ítéli meg Intézményünk helyiségeinek tisztaságát? (Értékelés: 1= egyáltalán nem elégedett; 5=maximálisan elégedett) % % % %

Milyennek értékeli a szobáinkat? (Értékelés: 1= egyáltalán nem elégedett; 5=maximálisan elégedett) % % %

Elégedett-e a többletszolgáltatásokkal? Amit hiányoltak: TV minden szobába, több tv csatorna, tv bérelhetőség (Bf) Sportolási lehetőség, 4-5 db kerékpár (Bf) Könyvtár többszöri nyitva tartás (Bf) Mikrohullámú sütő (Bf) Centrifuga (Hé) Kábel tv (Bf) Internet hozzáférés (Hé) %

Milyennek ítéli meg az étel mennyiségét ill. minőségét % %

Elégedett-e a konyhai kiszolgálás színvonalával? %

Megfelelő-e az étkezés időpontja, szervezése? %

Kapott-e megfelelő tájékoztatást az orvostól a betegségéről ? %

Kapott-e megfelelő tájékoztatást a további tennivalóiról?

Mennyire elégedett az orvosi ellátással? %

Milyen további ellátásra irányították? %

Hogyan ítéli meg az ápolónők munkáját? %

Mennyire elégedett a munkánkkal? % % %

Távozáskor hogyan értékeli a saját egészségi állapotát? %

Összességében milyen érzéssel hagyja el az Intézetünket? %

Ajánlaná-e Intézetünket ismerősének, családtagjának? %

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Balatonfüred Fürdőbelépő, uszoda hiányolása Sportolási lehetőség, 4-5 db kerékpár Több tv-csatorna, tv-bérelhetőség, tv minden szobába Könyvtár többszöri nyitva tartása Masszázs gyakrabban Túlzsúfolt az étkezde, a négyes asztalon alig fér el a teríték Reggeli korai, ebéd késői; reggeli 8:00, ebéd 12:00 Párna-paplan csere Kórháznak saját kisbusz város-nézésre, és különböző intézmények látogatására A kezelési időpontok idejének betartása A nehezen járó betegeknek 2-3 db elektromos kerekesszék a könnyebb közlekedés miatt A szobaajtók zárása, ha a beteg nem tartózkodik a szobában

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Harkány

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok Hévíz a felújítások folytatása a masszőrök napi dolgozó létszámát 3 főre bővíteni a parkolóhelyek darabszám növelése, akár más helyen olcsóbban az Intézetben mindenkivel elégedett vagyok. „Köszönöm, hogy itt lehettem, és igénybe vehettem a szolgáltatásaikat.”