Péntek!!!. 1. állomás: Kolozsvár Házsongárdi temet ő : A temet ő ben fényképezkedtünk és sétáltunk. A Házsongárdi temet ő arról kapta a nevét hogy el.

Hosszú útra indultunk…

Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
Móricz Zsigmond Légy jó mindhalálig.
Nana Mouskuri – Schubert / Ave Maria
Alsónémedi bemutatása
Alsónémedi A falu bemutatása
Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
ODK Túrák Útvonal: Hajmáskér – Litér Időpont: Február 9.
Összeállította: a szakkörvezető és a fotószakkör gyorssegély szolgálata Országjárás másképpen Bemutató a kollégium országjárás-vezető szakkörének szakmai.
KIRÁNDULÁS ÓFALUBAN II. rész május 8.
Kutyafajták tanulási képességének mérése
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
Mátyás király farmja Készítette: Nánai Attila, Rostás Gréta, Masa Nóra, Domokos Gábor, Szikszai Balázs.
A M E R C É D E S.
A Hősök csapat vándorpóló mozgalma
A mondat. Ördögfióka egy ördög kapálódzik a szenteltvízben az ujjamat nyújtom megragadja a mise alatt zavartan mocorog a kabátom bels ő zsebében az utolsó.
Magyarországi Barangolások A Budai Várnegyedben
Kirándulás Erdélyben Élményeim A hetedik évfolyam a Határtalanul! pályázat keretében kirándulásra indult május között. Úti cél: Szék.
Igaz valál, - emléked áldott! Haló-földed szent, éltedért; Szült sok jelest, nem szülte párod Egy század, míg végére ért; Mit mondjunk j ő ve hült porodhoz?
8.C OSZTÁLY KÉSZÍTETTE: KUTTOR CSABA. TALÁLKOZÁSUNK M ár óvodában is összetalálkoztunk, de más-más csoportokban voltunk. Az 1. osztályban találkoztunk,
Molnár András bemutatja. STORNO HÁZ A HÁZBAN HUNYADI MÁTYÁS, LISZT FERENC ÉS SZÉCHENYI ISTVÁN IS MEGSZÁLLT!
Rokonok. Sok - sok évvel ezelőtt, amikor 23 éves voltam, hozzámentem egy özvegyhez, aki olyan gyönyörű volt, hogy az csak na. Ennek az özvegynek volt.
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Figyelem! Következő előadásunk megtekintése 100 évnél idősebb nézőink számára csak szülői felügyelet mellett ajánlott! A műsorban látható személyek és.
Szilágyi Domokos
Mátyás király, az igazságos
Bácsszentgyörgy Adatok: Rang: község Terület: 1473 hektár Lakosság: 190 fő Telefonkörzet:76 Irányítószám: 6511 Régió: Dél-Alföld Megye: Bács- Kiskun.
Farkas utcai református templom, Kolozsvár
Szerző: a szövegek és képek az internetről
Hunyadi János Született
MEGHÍVÓ A BTSSZ szeretettel meghív minden kedves Természetjárót a Budapesti Természetbarát Találkozóra Ideje: én. Helye: Biatorbágy,
Fodor Dávid.  Nem egy érzelg ő s alkat  Érzelmei nagyon lassan alakulnak ki, és nem is igazán mélyek  Ritkán esik kétségbe, de lelkesnek sem.
Hálaének Pecznyík Pál verse. Zengjen hálaének, e földön mindenütt,
Anyák napjára Idézetek.
Az Úr legyen áldott, nagy dolgokat tett:
Oltári nagy hülyeség, de jó!
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
Móra László Karácsony édes ünnepén
Készítette: Bacsó Beáta
Projekt 9.B. Remondis  A hétf ő i napon meglátogattuk a helyi szeméttelepet, ahol megnézhettük, hogyan szelektálják és tárolják a hulladékokat.
2007. márc.15..
Szeged és az első világháború
Mátyás templom Készítette: Veszi Viktória.
Séta a Házsongárdi temet ő ben Albert Ketelbey-Kolostorkertben jozefusz.
Kövér családok.
Vörösmarty szerepe a reformkorban
Erdély 2. nap. Gyulafehérvár ►2►2►2►2. nap Reggel a Gyulafehérvári várba mentünk először. Ott sok építészeti stílussal találkoztunk. Sokat fényképeztünk.
I. Világháború Emlékpont A szegedi Csonka János Műszaki Szakközépiskola udvarán található emlékmű, az I. Világháborúban elesett tanárok és diákok emlékére.
Az 5 legjobb dolog a Közgázban. Számítógép A lyukas órákban unatkozó, órákról ellógó, naplopó diákok számítógépezhetnek a könyvtárban, valamint a harmadik.
KÜKÜLLŐVÁR (Cetatea de Balta, Kokelburg,) Foto: Csedő Attila
Kortárs Irodalmi Verseny l. forduló
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Újsolt Informatika Házdolgozat Fekvése A település Apostag és Solt között fekszik. Két csatorna – keletről a Kiskunsági öntöző-, nyugatról pedig a Fűzvölgyi.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Szakmák éjszakája Wosisok.
Erdély.
Budapest Programajánló
NAGYVÁRAD.
Fotonikus kristályok előállítása és vizsgálata
2014 eseményei képekben.
Készítette: Majerhoffer Nóra
Kolozsvár.
Az Úr legyen áldott, nagy dolgokat tett:
Magyarországi Barangolások A Budai Várnegyedben
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
Erdélyi kirándulás Élmények.
Határtalanul! – Elődeink nyomában Erdélyben
Kolozsvár.
Kolozsvár június 7..

Péntek!!!

1. állomás: Kolozsvár Házsongárdi temet ő : A temet ő ben fényképezkedtünk és sétáltunk. A Házsongárdi temet ő arról kapta a nevét hogy el ő z ő leg sok nyúl volt ott. Hase Garden - nyulas kert

Házsongárdi temet ő

2. állomás: Kolozsvár Mátyás emlékm ű : az emlékm ű nél is és a Szent Mihály templomnál is Fényképezkedtünk. Mátyás szül ő háza: Itt Janka tanárn ő felolvasott egy táblát Mátyás életér ő l

Mátyás emlékm ű és Templom

Mátyás szül ő háza

3. állomás: Nagyszalonta Csonka torony: Arany János szül ő háza: Itt Magdi tanárn ő sok érdekes dolgot osztott meg velünk.

4. állomás: Körösf ő Körösf ő i templom: Itt a kazettás mennyezetet figyeltük meg. Egy nagyon kedves kisfiú nyitotta ki a templom ajtaját és mutatta meg a templomot. Csóti tanár bácsi sok érdekes dolgot elmondott a kazettás mennyezetr ő l.

Úton hazafelé A buszon nagyon sokat nevettünk és nagyon jól szórakoztunk. El ő ször a csólyosiakat, majd a Forráskútiakat és végül minket tett le a busz. Ezt köszönjük Misi bácsinak.

Köszönjük a figyelmet!!!! Készítette: Hovanyecz Attila Maróti Ádám Nagy István Bálint Ádám