Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Az OH TÁMOP fejlesztései
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
TÁMOP Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Internet alapú önértékelés
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Dokumentációs, nyilvántartási és információáramlási rendszer Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer TISZKIR Térségi Integrált Szakképző Központ Információs Rendszer Fővárosi Oktatástechnológiai.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1063 Budapest, Munkácsy M. u. 16.  Tel/Fax: , web: 
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Publikációs Portálrendszer Informatikai képzések tartalmi támogatása.
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Közigazgatási Reform Programok IH dr. Bálint Ákos főigazgató Közigazgatási Reform Programok IH dr. Bálint Ákos főigazgató.
Felsőoktatási Információs Rendszer Kerekes Gábor április 10. Stratégiai tervek.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Minőségfejlesztés a Kossuth Nevelési Oktatási Központban 1999 – 2001 Comenius II.
Informatika a gyógyszertárban
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Pedagógiai szakszolgálatok megújulásának szakmai támogatása, eredményei (TÁMOP 3.4.2-B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Pedagógus értékelési rendszer
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
Információs társadalom Elektronikus napló. Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
Elektronikus dokumentumkezelés
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Adatvédelem – közérdekűség, átláthatóság, nyilvánosság
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Barcsák Marianna KPSZTI
Teljesítményértékelés az óvodában
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Business Intelligence (Üzleti Intelligencia)
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Előadás másolata:

Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások

Elektronikus szolgáltatások Megvalósult intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások: Vezetői információs rendszer Elektronikus aláírás bevezetése a közoktatásba Személyes pályafutás-nyomonkövető rendszer 360 fokos értékelés

Elektronikus szolgáltatások Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások célja: Intézményi adminisztráció minimalizálása az adatkezelési feladatok csökkentésével Információ kinyerési lehetőség maximalizálása Munkaerőpiac és az oktatási rendszer összefüggéseit jellemző adatok elérhetővé tétele Információáramlás biztosítása minőségfejlesztési szolgáltatásokhoz Hatóköre: A teljes magyar közoktatás. Módszere: Internet alapú on-line kommunikációs rendszerek

Vezetői információs rendszer Vezetői Információs Rendszer Információs adatbázis Elemi adatok (Isk. admin. rendszerek) Elemi adatok (Közoktatási adatbázisok )

Elektronikus aláírás bevezetése

Személyes pályafutás-nyomonkövető rendszer

Állapotfelmérést segítő alkalmazás, 360 fokos értékelés 360 fokos értékelést támogató alkalmazás Cél: A tanárok önértékelésének és önfejlesztésének támogatása, intézményi önértékelő rendszer kialakítása, az intézmények teljesítményének összehasonlítása. Módszer: webes alkalmazás, E-learning-re épülő képzés.

Összefoglalás Kijelölt célok megvalósítása Egy irányba mutató szolgáltatásrendszer Korszerű informatikai megoldások Felhasználóbarát kezelőfelület Adatvédelmi szabályok maximális betartása Köszönöm figyelmüket