DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
Keresőmarketing stratégiák
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
REMARKETING STRATÉGIÁK
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Natív hirdetések Balatoni Emese.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A digitális reklám eszközei 1.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A BUDAPESTI SZÁLLODAPIAC ONLINE TRENDEK 2011 Vendég & Hotel Business Club Gál Péter – BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Tanácsadó Kft június 27.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Az online marketing legújabb generációja
Előadás másolata:

DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Szabó Edit Szávuly Krisztián

Display, RTB, Online video TARTALOM Marketing mix a digitális kommunikáció szerepe a klasszikus marketing mixben in-house képességek és ügynökségi szerepek mit várhat a kiadóktól az ügyfél Digitális média landscape Lumascape hazai ügynökségi és technológiai körkép miért nem indul online kampány 2 perc alatt Digitális marketing mix – Célokhoz igazítva Brand célú VS Konverziós célú kampány Performance mediakampány Landing és weboldal megoldások Digitális kampány és szervezet Szervezeti felkészültség és beágyazottság Kampány riportolás Display, RTB, Online video

Display, RTB, Online video Marketing mix a digitális kommunikációs szerepe a klasszikus marketing mixben „A kupon mindig müködött!” (példa: játék retail és e-commerce konkurenciája) Online kommunikációra sokszor a maradék budget jut (példa: sörkampány intenzív időszaka tízezrekért) A televíziók bevéte töretlen az internet elterjedés óta, igaz, ők sok formátumot és elszámolási formát fejlesztettek (példa: Forma-1 kép a képben hirdetés) in-house képességek és ügynökségi szerepek Az online kampány ma már bonyolúlt folyamat, de még mindig rugalmasabb, mint más médium (példa: karácsonyi budget kiszórás) Csakúgy mint a televíziós dealekhez értő szakember, itt is speciális, sokéves tapasztalatra lehet szükség (példa: PC és PV ablak e-commerce-ben) Online kampánynál mindig van olyan szám, amivel pozitív eredményt tudunk kimutatni (példa: sitelátogatottság és aktivitás) mit várhat a kiadóktól az ügyfél Tartalmat drága előállítani, a reklámbevételek alacsonyak és nincs előfizetői bevétel (példa: lapkiadók a válságban) Elmozdulni két oldalra: performance vagy custom publishing (példa: finn kiadó hollandiai stratégiája) Saját felületek kezelése: technológia, üzleti modell, sales-képességek (példa: AdSense, RTB, HOPPEx) Display, RTB, Online video

Display, RTB, Online video Marketing mix Display, RTB, Online video

Display, RTB, Online video Marketing mix Display, RTB, Online video

Display, RTB, Online video Marketing mix Display, RTB, Online video

DIGITÁLIS MÉDIA LANDSCAPE Lumascape Kiadók (példa: hazai kiadók és hirdetéstechnológia) Ügynökségek és tanácsadók (példa: performance ügynökségek) Technológiai beszállítók (példa: DSP) hazai ügynökségi és technológiai körkép Nemzetközi ügynökségek és hazai ügynökségek (példa: nemzetközi ügyfélkör és technológiai háttér) Önkiszolgáló rendszerek (példa: Google és Facebook) Hirdetéskiszolgálás és közönségmérés (példa: Gemius) miért nem indul online kampány 2 perc alatt Ügyfél: brief Ügynökség: trafficing Kiadó: adops Display, RTB, Online video

Display, RTB, Online video

DIGITÁLIS MARKETING MIX Display, RTB, Online video

LANDING ÉS WEBOLDAL MEGOLDÁSOK Display, RTB, Online video

DIGITÁLIS KAMPÁNY ÉS SZERVEZET Szervezeti felkészültség és beágyazottság Digitális Marketing és Akvizíció Marketing Belső Riport csapat Értékesítés Jogi osztály Termék csapatok (Kártya/Hitel/Számla) Display, RTB, Online video

Online termék igénylés Online kampány SEM Performance marketing Online termék igénylés Landing oldal Regisztrációs felület eCRM rendszer Online adat rögzítés Lead leosztás Online Telesales Lead átadás Online értékesítők Lekövető rendszer Adatfeldolgozás Riport rendszer

Display, RTB, Online video KAMPÁNY RIPORTOLÁS Display, RTB, Online video

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Szabó Edit, Digital Marketing and Acquisition Head, edit1.szabo@citi.com Szávuly Krisztián, DX audience marketing manager, Microsoft, kszavuly@microsoft.com, @szavuly