A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Személyes márka kommunikációja
Ákos FÜZI Energetika 2011.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
„Régi jó földből – új erős hajtások”. Miért jelentkezek az SZMT Elnöki poziciójára? - Elvira •Mert nagyon sokat kaptam ettől a közösségtől, Tőletek és.
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
ADNS Attestation DataNet Service
Kereskedelem Szakmacsoport
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Közönségkapcsolatok (PR)
ÉLET Click to advance slides.
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Közönségkapcsolatok (PR)
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
AKUT BETEGSÉGEK ELLÁTÁSA
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Kérdések a második zh-hoz
Tanuló szervezet.
Sponsorare necesse est
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők
Hálát adok Neked mennyei Atyám,
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal,
Szervezeti viselkedés Bevezetés
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Tagszervezeti munka erősítése
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
A logisztikai rendszer beszerzési alrendszerének jellemzői és modellje
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Engedelmesség Milgram kutatása A kísérleti személyek 2/ 3-a úgy volt irányítva, hogy azt higgyék sérülést okoznak más emberi lénynek Az eredmények megismétlődtek.
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pápa július 1-3. KÖNYVTÁRI ARCULAT A FENNTARTÓ INTÉZMÉNY ARCULATI ELEMEINEK FELHASZNÁLÁSÁVAL Török Beáta Sapientia.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
CMMI 1.3 – Verifikáció Készítette: Kis Gergely. Bevezetés A specifikációt, követelményt vetjük össze a kész/készülő termékkel Itt nem vizsgáljuk, hogy.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Az én befogadó munkahelyem Fogyatékkal élő egyetemisták, főiskolások munkavállalási preferenciái MMK Campus kutatás november február.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
JÓLÉT ÉS IDEOLÓGIÁK: FEJLETTSÉG ÉS BÉREK
Magyar Munkahelyi és Vállalati Sportszövetség Magyar Cégsport Szövetség Magyar Cégsport Szövetség H-1071 Budapest, Damjanich u. 39.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
1 Prof.Dr. KNOLL IMRE, MTA doktor „ÉSSZEL-HITTEL-AKARATTAL” …a gyógyszer-ellátási láncban… I.Budapesti Gyógyszerész Nap szeptember 17. (
Biyovis a mi üzletünk.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Adatvezérelt employer branding
Előadás másolata:

A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban Hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni a márkánkat? Milyen márkamegjelenítést alkalmazzunk a 21. században

brand ahogyan mi ismerjük

brand ahogyan a fogyasztó ismeri

brand = védjegy egy NEM csupán

brand proposition equity values védjegy, brand brand insights POP/POD vision proposition values iconic assets essence equity benefit

Az összesítés alapján B2B cégek: 30 B2C cégek: 23 B2B&B2C-ek cégek: 10 Szolgáltatás: 27, Ezen belül: futárszolgálat: 1 nyomdaipar: 3 számítógépes programozás: 6 gyógyszer: 2 orvos biológiai kutatások: 2 egyéb humán eü-i ellátás: 2 csomagküldő, internetes kiskereskedés: 1 Szolgáltatás,hőszivattyús energiatakarékos megoldások tanácsadása: 1 Forgalmazás,Épületasztalos-szerkezet szerelése: 1 Szolgáltatás,karosszéria javítás: 1 logisztika: 2 fordítás, tolmácsolás: 1 Egyéb m. n. s. új áru kiskereskedelme: 2 M. n. s. egyéb oktatás: 1 B2B cégek: 30 B2C cégek: 23 B2B&B2C-ek cégek: 10

Az összesítés alapján B2B cégek: 30 B2C cégek: 23 B2B&B2C-ek cégek: 10 Gyártás: 5 Ezen belül: ruhaipar: 2 agrogazdaság: 1 jármű: 1 Cserépkályhák, csempekandallók, kő- és márványkandallók egyedi tervezése: 1   Tanácsadás: 16 Oktatás: 3 Egyesület, non-profit szervezet:2 Média, kommunikáció: 3 Építőipar: 1 Vegyestermékkörű nagykereserkedelem: 2 B2B cégek: 30 B2C cégek: 23 B2B&B2C-ek cégek: 10

a nagy találkozás

brand arculati elemek Logo Névjegykártya Levélpapír Boríték Toll Webdesign Hírlevél Dosszié Plakát Szórólap Bögre Eladáshelyi eszköz PR film PR arc Social Media

brand RTB (Reason to Believe) Brand Karakter Ikonikus eszközök… Piramis Márkahaszon . (PoD) Point of Difference (POP) Point of Parity RTB (Reason to Believe) Brand Karakter Ikonikus eszközök…

brand Egy vállalat, aki B2B vagy B2C szinten megszólít valakit, az a valaki a vállalatot brandként fogja beazonosítani… „áh igen, a matricás cég…” vagy „az a kertészet, ahol azok az óriási lila kaspók voltak…” stb… !!! Ha egy vállalat megtalálja azt az üzenetet/ eszközt/ élményt, amiről beazonosítják, akkor az a vállalat branddé vált a recipiens fejében. Ettől kezdve azt a brandet kell ismertebbé tenni, közelebb és közelebb vinni a recipiensekhez (piactípustól függetlenül)

brand A B2B vállalatok megjelenítése lényegében ugyanolyan mechanizmusok mentén kerül felépítésre: kihez szólunk? mit akarunk mondani? hogyan juttassuk el a mondandónkat? stb. A nagy különbség azonban ott van, hogy míg a B2C kommunikációban mindig a termék/ szolgáltatás az, ami meghatároz egy adott céget a célcsoport számára, addig B2B szinten ez egy idő után megfordul: a cég által forgalmazott termékeket/ szolgáltatásokat a vállalati kommunikáción keresztül ítélik meg.  

DO’S DON’Ts hasonló márkák pozitív stílusos családközpontú attraktív katalizátor felvilágosult jutalmazó boldog & optimista részletgazdag DO’S innovatív stílusos társ autentikus minőség DON’Ts én-én-én agresszív elvont tolakodó idejétmúlt

DO’S DON’Ts hasonló márkák körültekintő türelmes meleg barátságos katalizátor vonzó gondoskodó derűs vidám jutalmazó autentikus DO’S gazdag precíz társ egy életre tolakodó bárgyú DON’Ts én, én, én minimalista

egy sikeres brand alapjai

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: A PILLANAT, AMI RÓLAM SZÓL… Általános Személyiségjegyek: Nyugodt, átgondolt, kiegyensúlyozott, kompromisszum kész. Fogyasztói Motivációk: A termék segít abban, hogy a napi stressztől mentesüljön hosszabb, rövidebb időre. Fontos, hogy találjon olyan perceket, melyek róla szólnak, ahol megáll egy kicsit az idő és kiélvezheti a pillanatot.

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: A KÖZÖSSÉGHEZ TARTOZOM… Általános Személyiségjegyek: Hagyományőrző, segítőkész, nyugodt, de egyben laza is, barátságos Fogyasztói Motivációk: A termék segít abban, hogy közel érezzem magam a családomhoz, a barátokhoz, ismerősökhöz. A brand által erősödik a közösséghez tartozás érzése.

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: IGYUNK MEG EGY KÁVÉT VALAHOL… Általános Személyiségjegyek: Barátságos, kezdeményező, gondtalan, nyitott, könnyed Fogyasztói Motivációk: A termék segít abban, hogy nyissak mások felé, hogy kellemesen és hasznosan töltsünk el időt másokkal. Fontos, hogy a másik féllel a kapcsolat erősödjön, fejlődjön.

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: BULI KIFULLADÁSIG… Általános Személyiségjegyek: Vidám, spontán, impulzív, élj a mának Fogyasztói Motivációk: Az együtt töltött pillanatokra a termék teszi fel a koronát. A kellemes időtöltésből nagyszerűt varázsol.

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: MEGCSINÁLOM, KÉPES VAGYOK RÁ… Általános Személyiségjegyek: Energikus, vibráló, sikeres, lelkes Fogyasztói Motivációk: A termék magabiztossá tesz, segít leküzdenem az akadályokat, egyúttal fontos önkifejező eszközöm. Segít, hogy teljesítményemmel a figyelem rám háruljon és jó benyomást keltsek.

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: LEG… LEG… LEG… Általános Személyiségjegyek: Elegáns, magas presztízsű, prémium, befolyásos Fogyasztói Motivációk: A termék által képes vagyok arra, hogy kifinomult ízlésemet, szelektív és magas elvárásaimat közvetítsem. Fontos, hogy lenyűgözzem a környezetemet mindazzal, amit velem kapcsolatosan tapasztalnak, a legfontosabb azonban, hogy minden külsőség tökéletes legyen.

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: MÁSKÉPP, MINT MÁSOK… Általános Személyiségjegyek: Nem megszokott, lázadó, intellektuális, művészi akár, magas presztízsű Fogyasztói Motivációk: A vásárlói döntés talán fontosabb, mint maga a termék. Fontos, hogy a környezet elismerje azt a gondolkodásmódbeli különbséget, ami engem jellemez. A választásom definiálja a tájékozottságomat.

” Általános Személyiségjegyek: Fogyasztói Motivációk: HÁROM LÁBBAL A FÖLDÖN… Általános Személyiségjegyek: Precíz, fókuszált, hatékony, pragmatikus és eredményorientált. Fogyasztói Motivációk: Szükségem van a termékre ahhoz, hogy eredményes legyek és magas színvonalon tudjak teljesíteni. Nélküle nem sikerül a küldetés, rendszert állít fel a mindennapjaimban, amire bármikor támaszkodhatom.

brand a titkok… EGY SIKERES MÁRKA FOGYASZTÓI ATTITŰDÖT BIRTOKOL… …NEM TERMÉK ATTRIBÚTUMOKAT.

brand MEGFELELŐ HELYEN ÉS MÓDON AKTIVÁLOM. aktiváció HOGYAN HÍVOK EGY MÁRKÁT ÉLETRE? MEGFELELŐ HELYEN ÉS MÓDON AKTIVÁLOM.

aktivációs célcsoportok brand aktiváció aktivációs célcsoportok B2B Internal Staff/ FF Customers B2C Shopper Consumer

fenntartható márkatőke

brand VISSZAIGAZOLÁS, HOGY AZ ÉN ATTITŰDÖMET BIRTOKOLJA A MÁRKA! működő márkatőke VISSZAIGAZOLÁS, HOGY AZ ÉN ATTITŰDÖMET BIRTOKOLJA A MÁRKA! MŰKÖDŐ ”AKTIVÁCIÓS PLATFORM”

HINORA MARKETING GROUP create activate connect HINORA MARKETING GROUP

Mobil: +36 20 252 1337 E-mail: hinora.balint@hinora.hu köszönöm a figyelmet. © Hinora Bálint | Hinora Marketing Group A prezentációban bemutatott tartalom szigorúan bizalmas, az anyag teljes egészében az alkotó szellemi termékének minősül. A közölt információk felhasználása az alkotó előzetes hozzájárulása nélkül tilos. A prezentáció harmadik fél számára történő átadása az alkotó hozzájárulása nélkül tilos.