DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Koordinációs iroda KOLOZSVÁRI FIÓK MAROS- VÁSÁRHELYI FIÓK SZENT- GYÖRGYI FIÓK SZÁSZ- RÉGENI FIÓK 100 alkalmazott BRASSÓI.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Esélyt az esélyteleneknek
Advertisements

Az Európában élő körülbelül 10–12 millió roma közül sokan naponta szembesülnek az előítéletekkel, a tolerancia hiányával, a hátrányos megkülönböztetéssel.
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Kapcsolattartás a szülői házzal
1994-ben telepedett le Arlóban, Magyarország északi határának közelében (Ózd mellett). Küldetésük a szemlélődésből és a testvériség megéléséből fakadó.
A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
KIÚT A HÁTRÁNYOS HELYZETBŐL Modell értékű program a Zalaegerszegi kistérségben Molnár Máté programigazgató Foglalkozta Társ – Társ a foglalkoztatásban.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Lakhatási projekt tervezése és hosszútávú értékelése egy hátrányos helyzetű városi közösségben Kósa Karolina, Barbara Coons +, Molnár Ágnes Debreceni Egyetem.
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
Az iskolai szociálismunka
Gyermekvédelmi munka áttekintése
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Szociálpedagógia szak (BA). A képzés célja: • olyan szociálpedagógusok képzése, • akik képesek a gyermek és ifjúsági korosztály • tanulási, szociális.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
A gyermekjóléti alapellátások aktuális kérdései
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
TÁMOP / készítette: Udvorka Tiborné projekt tanácsadó.
A média mint nevelési intézmény
P Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység Összefogása Mélykút központtal” című, TÁMOP / pályázat Company Name.
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
NEA szakmai támogatások (2014) Budapest, november
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Megváltozott munkaképességűek tranzitfoglalkoztatással megvalósuló szakképzése Előadó: Szőke Attiláné a MIOK a hátrányos helyzetű emberekért Alapítvány.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
A családi támogatás hálója megtart, fenntart, benn tart vagy behálóz? Dr. Purebl György SE Magatartástudományi Intézet.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
Szociális helyzet a Pogányvölgyben 2011 június 17.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Social Europe Beruházások a gyermekek érdekében Európai szakpolitiai keretek és prioritások október 13. Husz Dóra Európai Bizottság Foglalkoztatásért,
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat szerepe a szociális város- és település-rehabilitációs folyamatokban.
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Korai fejlesztés fontossága
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Találkozásaim a szülőkkel Együttműködések, párbeszédek a fogyatékkal élők családjaival Szász Emese, Gyulafehérvári Caritas – Szociális gondozás fogyatékkal.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szomolyai Magyar Roma Egyesület ben alakult Céljaink: - Helyi hátrányos helyzetű családok, emberek segítése Érdekvédelem Szociális szolgáltatások.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ , 0012.
Kistérségi gyerekesély programok MTA GYEP Iroda SZMI április 21.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
Esélyteremtés az iskolarendszerben hátrányos helyzetű fiatalok számára Schön Brigitta.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
Család – és Gyermekjóléti Központ
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
Esély a szülőknek, lehetőség
Tájékoztató Az EFOP VAN HELYED
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Szociális segítő a kollégiumokban
Előadás másolata:

DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Koordinációs iroda KOLOZSVÁRI FIÓK MAROS- VÁSÁRHELYI FIÓK SZENT- GYÖRGYI FIÓK SZÁSZ- RÉGENI FIÓK 100 alkalmazott BRASSÓI FIÓK NAGY- VÁRADI FIÓK

DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Kolozsvári Fiók

DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Kolozsvári Fiók

a szociálisan hátrányos helyzetű gyermekek iskolai és szociális integrációja CÉLUNK:

Támogatás a szükségletek szerint:

Előbb iskola, utána Diakónia.

napi egyszeri étkezés biztosítása gyermekek tanulási felvigyázása higiéniai oktatás vallásos szemléletű nevelés kézműves tevékenységek készségfejlesztés iskolán kívüli tevékenységeken 12-16/18 óráig

szocializációs tevékenységek a helyi közösség általi elfogadás elősegítése a többségében roma gyerekekből álló csoportok esetében, roma nemzetiségű felnőttek bevonása a tevékenységek kísérésébe

Szülői munka

családok szociális felmérése problémák beazonosítása egyéni szükségletek felmérése tanácsadás a családok számára

Szülői önkénteskedés

gyöngyfűzés

együttműködés a gyerekek iskolából való kimaradásának megelőzése érdekében és alfabetizáció

Előttünk egy jobb jövő