Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.
Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet ajánlják?
„A viszont- eladóim lusták.” „Azt várják, hogy én csináljak meg helyettük mindent: adjam nekik a terméket hosszú fizetésre.” „Küldjem be a vevőket hozzájuk, kommunikáljak én a vevőikkel.” „Csak olyan kampányokat csináljak, amivel nekik nincs semmi dolguk, de ez érje meg nekik.”
„Nagyon nehezen lehet őket a kampányokban aktivitásra bírni.” „Nem hajlandó kimozdulni az üzletéből.” „Nem akarnak képződni, képzéseken részt venni. Úgy kell őket összevadászni.”
Segítünk az embereknek, olyanoknak, mint ti is vagytok, hogy az építési beruházásaikkal hosszútávra értéket hozzanak létre…
….amelyet boldogságban, egészségben addig élvezhetnek, ameddig csak akarják.
A forgalmunk 80%-a viszonteladókon keresztül realizálódik.
Készítettünk egy e-bookot, amelyben egy történeten keresztül megmutattuk, hogyan válasszon az építtető kivitelezőt, szakembert, hogy utána ne csalódjon. Ezt kezdtük el kommunikálni és nem a termékeinket: honlapon, vásárolt adatbázisokra, partnereink honlapjain, stb. …és regisztrációért adtuk cserébe.
Felszereljük az üzletet Mapei eladást segítő eszközökkel: polcokkal, plakátokkal, szórólapokkal, kommunikációval. Mi írjuk meg a kommunikációkat a kereskedő partnereinek és küldjük a kereskedőnek, hogy küldje ki a saját partnereinek.
-ot biztosítunk a kereskedőknek, hogy erősödjön a jelenlétük az interneten.
Nagyon egyszerű, az eladókat nem túlterhelő kampányokat szervezünk, amelyekkel a végfelhasználókat, leginkább a szakembereket becsábítjuk az üzletekbe, hogy vásároljanak.
A kereskedőink ügyvezetői, vezetői számára tréningeket szervezünk marketingből, szervezetfejlesztésből, személyzetkezelésből, motivációból, személyzetfelvételből, csapat építésből.
26 %- os árbevétel növekedés, ami Ft-os növekedést és 70 %- os eredménynövekedést jelent.