Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Advertisements

A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
The My Life - Az élet iskolája Önfejlesztő klub. Önfejlesztő klub képzései.
Csináljunk üzletet! Avagy,
Hazai és uniós kedvezményes finanszírozási lehetőségek
Hogyan járassuk csúcsra az üzletet az év végi hajrában? október 25. Hotel Griff Kreutz Zsolt
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
MINDEN AMI ENERGIA. Nagyon sok mindennapi dologban használhatnánk a fizika törvényeit energiagazdálkodásra. Általában viszont az emberek lusták használni.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
B2B-marketing - Bevezetés
MEGHÍVÓ Üzleti képzésre Március 26. (szombat) 10 óra. Budapest NOVOTEL hotel Rákóczi út Részvételi díj 2000 Ft/fő Hozd el azt az embert erre.
abas bevezetés az Ecorgan Kft-nél
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
Strictly confidential Templates English version 11/
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Turizmusban az örökségre alapozó közkapcsolati munka célközönségei (Publicurile turismului)
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Hogyan lehet használni a keresőprogramokat? Készítette: Tankó Csongor Felkészítő tanár: András Izabella Gábor Áron Iskolaközpont Szentegyháza.
Kovács Gergely – ügyvezető Kupon Birodalom Kft.
Előadó: Kopacz Tamás, ügyvezető helyettes - Mapei Kft.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Versenytársból partner
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Születésnapi Versek Jókívánságok!
2011.szeptember 26. Balatonalmádi
Way Access Global WAY.ag Üdvözöljük! A tájékoztató hamarosan kezdődik.
29. Feladat 6-7-es Termelő Kft..
Bauer András - Berács József:
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
Megkértem Istent, hogy vegye el a büszkeségemet, de Ő azt mondta: NEM!
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
( munkatársi csapat épités) ( felnőttoktatás, átképzés)
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft december 9.
Online értékesítési modellek
AutoSOS „A gondtalan utazásért!” Budapest, november 10. Előadó: Kalmár László ügyvezető igazgató Europ Assistance Magyarország Kft.
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Társasházak energiahatékonysági felújítását segítő projektmenedzsment képzés Szolnok, március 17. Napkollektoros HMV rásegítő beruházások építési.
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
Kulcs a sikeres kivitelezéshez Előadó: Rontó Géza, Védő és dekorációs bevonatok termékfelelős, Mapei Kft.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Vállalkozói Klub indítása a Szegedi Tudományegyetemen.
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Partnerség és együttműködés
World map.
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Előadás másolata:

Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.

Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet ajánlják?

„A viszont- eladóim lusták.” „Azt várják, hogy én csináljak meg helyettük mindent: adjam nekik a terméket hosszú fizetésre.” „Küldjem be a vevőket hozzájuk, kommunikáljak én a vevőikkel.” „Csak olyan kampányokat csináljak, amivel nekik nincs semmi dolguk, de ez érje meg nekik.”

„Nagyon nehezen lehet őket a kampányokban aktivitásra bírni.” „Nem hajlandó kimozdulni az üzletéből.” „Nem akarnak képződni, képzéseken részt venni. Úgy kell őket összevadászni.”

Segítünk az embereknek, olyanoknak, mint ti is vagytok, hogy az építési beruházásaikkal hosszútávra értéket hozzanak létre…

….amelyet boldogságban, egészségben addig élvezhetnek, ameddig csak akarják.

A forgalmunk 80%-a viszonteladókon keresztül realizálódik.

Készítettünk egy e-bookot, amelyben egy történeten keresztül megmutattuk, hogyan válasszon az építtető kivitelezőt, szakembert, hogy utána ne csalódjon. Ezt kezdtük el kommunikálni és nem a termékeinket: honlapon, vásárolt adatbázisokra, partnereink honlapjain, stb. …és regisztrációért adtuk cserébe.

Felszereljük az üzletet Mapei eladást segítő eszközökkel: polcokkal, plakátokkal, szórólapokkal, kommunikációval. Mi írjuk meg a kommunikációkat a kereskedő partnereinek és küldjük a kereskedőnek, hogy küldje ki a saját partnereinek.

-ot biztosítunk a kereskedőknek, hogy erősödjön a jelenlétük az interneten.

Nagyon egyszerű, az eladókat nem túlterhelő kampányokat szervezünk, amelyekkel a végfelhasználókat, leginkább a szakembereket becsábítjuk az üzletekbe, hogy vásároljanak.

A kereskedőink ügyvezetői, vezetői számára tréningeket szervezünk marketingből, szervezetfejlesztésből, személyzetkezelésből, motivációból, személyzetfelvételből, csapat építésből.

26 %- os árbevétel növekedés, ami Ft-os növekedést és 70 %- os eredménynövekedést jelent.