A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP-2.2.3-07/2-2F-2008-0006 projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Advertisements

Somogyi Térségi Szakképző Központ Létrehozása TÁMOP /2-2F Milánkovics Ibolya Gálovics Edit.
TÁMOP / június 26. Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Gyöngyös GYÖNGYÖS-TISZK Szakképzés-szervezési Nonprofit Kiemelkedően Közhasznú Kft Minőségirányítási rendszer kiépítése.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
“Térségi Integrált Szakképző Központ létrehozása”.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A FELNŐTTKÉPZÉS AKTUÁLIS KÉRDÉSEI Soós Roland ÉRÁK május 29.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
A szakképzés helyzete Magyarországon
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
“Térségi Integrált Szakképző Központok létrehozása”
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Az Európai Szociális Alap támogatásával Zempléni Térségi Integrált Szakképz ő Központ fejlesztési eredményei, fenntartási lehet ő ségei Dr. Simon Csaba.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
főosztályvezető-helyettes
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Előadás másolata:

A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 1: I.Indikátor: TISZK összes tanulólétszáma Mutató forrása: OSAP Mértékegység: fő Kiinduló érték: : : : 3389 Minimálisan elvárt célérték: minimum az induláskori létszám

I. Indikátor: TISZK összes tanulólétszáma A demográfiai csökkenést figyelembe véve a tanulólétszám kis mértékű növelése hatékony intézkedések sorozatát követeli meg: 1.Modularizációs rendszer kidolgozása és alkalmazása 2.PR tevékenység 3.Állandó kapcsolattartás a helyi munkaadó cégekkel 4.Igényeknek megfelelő, folyamatos továbbképzési lehetőség biztosítása. 5.Célzott akciók: kedvezmények, támogatások, tanulószerződések stb. 6.Ezek az intézkedések a tanulólétszám mellett számos más indikátorra is hatnak (lemorzsolódás csökkenése, stb.)

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 2: II. Indikátor neve: Az oktatási rendszerből lemorzsolódott, szakképzésbe bevont tanulók száma Mutató forrása: OSAP Mértékegység: fő Kiinduló érték: : : : 20

Oktatási rendszerből lemorzsolódott, szakképzésbe bevont tanulók száma Intézkedések : 1. A TISZK területén a jegyzőkkel és más intézményekkel való kapcsolatfelvétel, hálózatos együttműködés kialakítása 2. Tananyagfejlesztés, tanulási módszertan fejlesztése 3. Az EU követelményeinek is megfelelő minőségbiztosítási rendszer bevezetése 4. Kulcskompetenciák mérése, továbbtanulási, pályaválasztási, pályaorientációs rendszer működtetése Az intézkedések más indikátorokra is hatnak. Pl. szakképzést sikeresen befejezők aránya, szakmájukban elhelyezkedők aránya, stb.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 3: III. Indikátor neve: Szakképzésbe bevont hátrányos helyzetű tanulók száma Mutató forrása: OSAP Mértékegység: fő Kiinduló érték: : : : 440 Minimálisan elvárt célérték: minimum 300 fő

Szakképzésbe bevont hátrányos helyzetű tanulók száma Intézkedések: 1.közös továbbtanulási, pályaválasztási és pályaorientációs rendszer 2. alapkompetenciák folyamatos mérése 3.speciális oktatási – nevelési és képzési igényeknek megfelelő programok fejlesztése 4.tréning a mentoroknak és osztályfőnököknek 5.Szakoktatók célirányos továbbképzése Az intézkedések más indikátorokra is pozitív hatást gyakorolnak, pl. szakképzést sikeresen elvégzők aránya

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 4: IV. Indikátor neve: Szakképzést előkészítő évfolyamon végző tanulók száma Mutató forrása: OSAP Mértékegység: fő Kiinduló érték: : : : 873

Szakképzést előkészítő évfolyamon végző tanulók száma Intézkedések: 1. Állandó, központi pályaorientációs és tanácsadási rendszer 2. Integrált oktatási/felkészítési központok működtetése 3.Végzett tanulókat nyomonkövető rendszer Az intézkedések más indikátorokra is pozitív hatást gyakorolnak, pl. oktatásból lemorzsolódott, a szakképzésbe bevont tanulók közül a szakképzést sikeresen befejezők aránya

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 5: V. Indikátor neve: Oktatói képzésbe/továbbképzésbe bevont tanárok, szakoktatók száma Mutató forrása: OSAP Mértékegység: fő Kiinduló érték: : : : 30 Minimálisan elvárt célérték: nincs

Oktatói képzésbe/továbbképzésbe bevont tanárok, szakoktatók száma Intézkedések: 1. széleskörű továbbképzés a modulrendszerű oktatás, és vizsgáztatási rendszer megvalósításához 2. speciális tanfolyamok az SNI és HH tanulók helyzetének felismerésére, problémakezelésre a szakoktatók körében 3. SNI és HH tanulók integrációjára irányuló képzés 4. kompetencianövelő képzések 5. szervezetfejlesztési képzések 6. hálózatos együttműködést fejlesztő képzések Az intézkedések pozitív hatást gyakorolnak más indikátorok értékére is, pl. iskolai rendszerű szakképzésből lemorzsolódók aránya.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 6: VI. Indikátor neve: Menedzsment képzésbe/ felkészítésbe bevont személyek száma Mutató forrása: PEJ Mértékegység: fő Kiinduló érték: : : : 14 Minimálisan elvárt célérték: nincs

Menedzsment képzésbe/ felkészítésbe bevont személyek száma Intézkedések: 1. Menedzsment képzések, 2. munkafolyamat menedzsment képzések, kommunikációs gyakorlatok, stb. 3. Kompetencia tréning

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 7: VII. Indikátor neve: Felnőttképzésben résztvevők száma Mutató forrása: OSAP Mértékegység: fő Kiinduló érték: : : : 219 Minimálisan elvárt célérték: minimum az induláskori létszám

Felnőttképzésben résztvevők száma Intézkedések: 1. Szakmai továbbképzési kínálat bővítése (a vállalkozók körében végzett felmérések és a kamarával történt egyeztetések alapján) A Pannon Egyetemmel való együttműködés is segíti ezen szám növekedését. Jelentős fejlesztéseket kívánunk megtenni. 2. szakmai továbbképzési kínálat rugalmas alakítása a keresletnek megfelelően, modulokból álló rendszer felépítése, egymásra épülő képzések kialakítása 3. Marketing tevékenység a továbbképzések népszerűsítésére, és megismertetésére

Felnőttképzésben résztvevők száma Intézkedések: 4. felnőttképzési központ kialakítása és működtetése 5. felnőttképzés szervezéséért felelős szakmai vezető alkalmazása 6. vállalatokkal való szoros együttműködés Az intézkedések más indikátorok értékeire is pozitív hatást gyakorolnak, pl., szakmájukban továbbtanulók aránya

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 8: VIII. Indikátor neve: Szakképzést sikeresen befejezők aránya Mutató forrása: OSAP, pályakövetési rendszer Mértékegység: % Kiinduló érték: 85% 2008: 86% 2009: 86% 2010: 91% Minimálisan elvárt célérték: minimum 90%

Szakképzést sikeresen befejezők aránya Intézkedések: 1. állandó kompetenciamérés és értékelés, központi pályaorientációs és pályaválasztási szaktanácsadás 2. modulrendszerű képzés, egyéni tanulási utak kialakításának lehetősége, maximális átjárhatóság biztosítása 3. családsegítő, családpedagógiai és ifjúságvédelmi szolgáltatások fejlesztése 4. szaktanárok speciális képzése (problémafelismerés)

Szakképzést sikeresen befejezők aránya Intézkedések: 5. SNI központ működtetése 6. HH-s és HH+ tanulókkal való kiemelt foglalkozás 7. Fejlesztő bizottság működése mind az SNI-s, mind a HH-s tanulók fejlesztésére, a lemorzsolódás csökkentésére. 8.A szakmai képzésben tanítók módszertani felkészültségének fejlesztése, a modern módszerek és tanulásszervezési eljárások használatbavétele Az intézkedések más indikátorok értékére is pozitív hatást gyakorolnak, pl. iskolai rendszerű szakképzésből lemorzsolódók aránya.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása 9: IX. Indikátor neve: TISZK iskolai rendszerű szakképzéséből lemorzsolódók aránya Mutató forrása: OSAP, pályakövetési rendszer Mértékegység: % Kiinduló érték: 9,4% 2008: 9% 2009: 8,6% 2010: 7,9% Minimálisan elvárt célérték: maximum 8%

TISZK iskolai rendszerű szakképzéséből lemorzsolódók aránya Intézkedések: 1. állandó kompetenciamérés és értékelés, központi pályaorientációs és pályaválasztási szaktanácsadás 2. modulrendszerű képzés, egyéni tanulási utak kialakításának lehetősége, maximális átjárhatóság biztosítása 3. családsegítő, családpedagógiai és ifjúságvédelmi szolgáltatások feljesztése 4. szaktanárok speciális képzése (problémafelismerés)

TISZK iskolai rendszerű szakképzéséből lemorzsolódók aránya Intézkedések: 5. SNI központ működtetése 6. Előkészítő osztályok indítása 7. HH-s és HH+ tanulókkal való kiemelt foglalkozás 8. Fejlesztő bizottság működése mind az SNI-s, mind a HH-s tanulók fejlesztésére, a lemorzsolódás csökkentésére. Az intézkedések más indikátorok értékére is pozitív hatást gyakorolnak, pl. szakképzést sikeresen befejezők aránya.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása10: X. Indikátor neve: Tanulószerződéssel a gyakorlati képzésben részt vevők aránya az utolsó szakképzési évfolyamon Mutató forrása: OSAP Mértékegység: % Kiinduló érték: 34,5% 2008: 38% 2009: 46% 2010: 61% Minimálisan elvárt célérték: minimum 60%

Tanulószerződéssel a gyakorlati képzésben részt vevők aránya az utolsó szakképzési évfolyamon Intézkedések: 1. állandó kapcsolattartás a térség nagy munkaadóival – aktív megkeresések 2. PR akciók – nyílt napok / bemutatók szervezése 3. Rendszeres kompetenciafelmérés, az eredmények alapján pályaorientációs tanácsadás, közvetítés a tanulók, és a munkaadók között. 4. Vállalati szakoktatók képzése 5. Tanácsadó testület működtetése 6. Pályaorientáció fejlesztése Az intézkedések más indikátorok értékére is pozitív hatást gyakorolnak, pl. szakmájukban elhelyezkedők aránya.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása11: XI. Indikátor neve: A bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Mutató forrása: OSAP Mértékegység: % Kiinduló érték: 72% 2008: 73% 2009: 75% 2010: 79% Minimálisan elvárt célérték: minimum 70%

A bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Intézkedések: 1. SNI központ működtetése – Mentor programok működtetése 2. szaktanárok speciális képzése (problémafelismerés) 3. Az SNI központok tanárainak speciális képzése - kompetenciafeljesztés 4. állandó kompetenciamérés és értékelés, központi pályorientációs és pályaválasztási szaktanácsadás

A bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Intézkedések: 5. családsegítő, családpedagógiai és ifjúságvédelmi szolgáltatások fejlesztése 6. HH-s és HH+ tanulókkal való kiemelt foglalkozás 7. Fejlesztő bizottság működése mind az SNI-s, mind a HH-s tanulók fejlesztésére, a lemorzsolódás csökkentésére. 8.HH speciális programok bevezetésére implementációs tréning Az intézkedések más indikátorok értékére is pozitív hatást gyakorolnak, pl. szakképzést sikeresen befejezők aránya.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása12: XII. Indikátor: A bevont, az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Mutató forrása: OSAP Mértékegység: % Kiinduló érték: 80% 2008: 85% 2009: 87% 2010: 90% Minimálisan elvárt célérték: minimum 90%

A bevont, az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Intézkedések: 1. állandó kompetenciamérés és értékelés, központi pályorientációs és pályaválasztási szaktanácsadás 2. előkészítő osztályok működtetése 3. modulrendszerű képzés, egyéni tanulóutak kialakításának lehetősége, maximális átjárhatóság biztosítása 4. SNI központok működtetése/mentor programok működtetése A tervezett intézkedések más indikátorok értékeire is pozitív hatást gyakorolnak, pl. a bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása13: XIII. Indikátor: Az oktatói képzést/ továbbképzést sikeresen befejezők aránya Mutató forrása: PEJ Mértékegység: % Kiinduló érték: : 65% 2009: 95% 2010: 95% Minimálisan elvárt célérték: 95%

Az oktatói képzést/ továbbképzést sikeresen befejezők aránya Intézkedések: 1. Előre kialakított hosszútávú HR stratégia követése 2. A továbbképzések teljesítésének munkaszerződésekben történő rögzítése A tervezett intézkedések más indikátorok értékére is pozitív hatást gyakorolnak, pl. A menedzsment képzést sikeresen befejezők aránya

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása14: XIV. Indikátor neve: A menedzsment képzést sikeresen befejezők aránya Mutató forrása: PEJ Mértékegység: % Kiinduló érték: : 95% 2009: 95% 2010: 95% Minimálisan elvárt célérték: 95%

A menedzsment képzést sikeresen befejezők aránya Intézkedések: 1. Előre kialakított hosszútávú HR stratégia követése 2. A továbbképzések teljesítésének munkaszerződésekben történő rögzítése A tervezett intézkedések más indikátorok értékére is pozitív hatást gyakorolnak, pl. Az oktatói továbbképzést sikeresen befejezők aránya.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása15: XV. Indikátor neve: Szakmájukban elhelyezkedők aránya Mutató forrása: pályakövetési rendszer Mértékegység: % Kiinduló érték: 45% 2008: 50% 2009: 63% 2010: 71% Minimálisan elvárt célérték: minimum 70%

Szakmájukban elhelyezkedők aránya Intézkedések: 1. állandó kapcsolattartás a térség leendő munkaadóival 2. állandó, központosított kompetenciafelmérés, és kapcsolódó pályaorientációs tanácsadás 3. keresletnek megfelelő rugalmas szakmakínálat 4. gyakorlatorientált oktatás 5. tanulószerződések számának növelése

Szakmájukban elhelyezkedők aránya Intézkedések: 6. folyamatos szakmai továbbképzés lehetőségnek biztosítása 7. gazdasági társaságokkal való szoros együttműködés 8. Pannon Egyetem szakmai fejlesztésekbe való bevonása 9. közös szakmai fejlesztés Az intézkedések más indikátorok értékeire is pozitív hatást gyakorolnak, pl. felnőttképzésben szakmájuk magasabb szintjén továbbtanulók aránya.

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása16: XVI. Indikátor neve: Felnőttképzésben a szakmájuk magasabb szintjén továbbtanulók aránya Mutató forrása: pályakövetési rendszer Mértékegység: % Kiinduló érték: 32% 2008: 40% 2009: 45% 2010: 51% Minimálisan elvárt célérték: minimum 50%

Felnőttképzésben a szakmájuk magasabb szintjén továbbtanulók aránya Intézkedések: 1. állandó kapcsolattartás a térség nagy munkaadóival – a keresletnek megfelelő továbbképzési kínálat biztosítása 2. gyakorlatorientált felnőtt képzés 3. felnőttképzési központ működtetése/felnőttképzési kapacitás növelése 4. folyamatos szakmai továbbképzés lehetőségnek biztosítása Az intézkedések más indikátorok értékeire is pozitív hatást gyakorolnak, p. szakmájukban elhelyezkedők aránya

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása17: XVII. Indikátor neve: Beszerzett / kidolgozott tananyagok, továbbképzési tematikák száma Mutató forrása: PEJ Mértékegység: db Kiinduló érték: : : : 5 Minimálisan elvárt célérték: nincs

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása18: XVIII. Indikátor neve: Eredmények elterjesztésére irányuló akciók száma Mutató forrása: PEJ Mértékegység: db Kiinduló érték: : : : 6 Minimálisan elvárt célérték: minimum 3 különböző típusú

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása19: XIX. Indikátor neve: Kialakított közösségi funkciók száma Mutató forrása: PEJ Mértékegység: db Kiinduló érték: : : : 4 Minimálisan elvárt célérték: minimum 3 különböző típusú

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása20: XX. Indikátor neve: Eredmények elterjesztésére irányuló akciókkal elért közösség Mutató forrása: PEJ Mértékegység: db Kiinduló érték: : : : Minimálisan elvárt célérték: minimum 2000 fő

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása21: XXI. Indikátor neve: Közösségi szolgáltatásokat igénybevevők aránya Mutató forrása: PEJ Mértékegység: % Kiinduló érték: : 32,2% 2009: 45% 2010: 60% Minimálisan elvárt célérték: minimum 60%

TÁMOP /2-2F projekt folyamatainak hatása22: XXII. Indikátor neve: Beszerzett / kidolgozott tananyagok felhasználási aránya az oktatásban Mutató forrása: PEJ Mértékegység: % Kiinduló érték: : 80% 2009: 90% 2010: 95% Minimálisan elvárt célérték: minimum 95%

Köszönöm a figyelmüket! Varga András projektmenedzser Pannon TISZK Veszprém Nonprofit Kft. http//pannontiszk.hu