ORSZÁGOS SPORTISKOLAI INTÉZMÉNYVEZETŐI ÉRTEKEZLET Budapest, 2014. október 15.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Advertisements

Az OH TÁMOP fejlesztései
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
OTP-MOL BOZSIK – PROGRAM Tehetségkutató és Foglalkoztató program
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
Molnár László tanügy-igazgatási igazgatóhelyettes BPI
ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT
TÁJÉKOZTATÓ Forrai Dóra irodavezető  Tervezett 2 csoport, fő  Változások a közoktatásban  Sikertelen beiskolázás BEISKOLÁZÁS.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Tájékoztató a 2014/15-ös tanévi tankönyvrendelésről Budapest, április 7. Emberi Erőforrások Minisztériuma.
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1063 Budapest, Munkácsy M. u. 16.  Tel/Fax: , web: 
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A gyakorlatvezető mentor
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
FEJLESZTÉSI FELADATOK FINANSZÍROZÁSA Gazdaságfejlesztési pályázatok a tervezéstől a megvalósításig - több száz nyertes pályázat tapasztalatai alapján -
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
„New Hungary” Rural Development Programme Győr, április 27–28. Gönczi Zsolt Ügyvezető igazgató A vidék fejlesztésének titka – a civil szerveződés.
Menedzsment, struktúrák az egyéni sikersportágakban Versenyképesség?
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Szentkatolnay Miklós A mentorhálózat működése – aktuális helyzetkép és a lehetséges jövő I. Országos Mentortalálkozó Budapest, október 3.
Pályaválasztási szülői értekezlet Pályaválasztási szülői értekezlet Nagykanizsa, Borsos József Igazgató Zala Megyei Kormányhivatal Munkaügyi.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
 Budapesten, a II. kerületben, a Vízivárosban található  140 éves épület  2002-ben teljes felújítás és bővítés.
"Tudás és kompetencia Szakmai képzések az egyenlő esélyű hozzáférésért TÁMOP A-12/ Németh Orsolya alelnök, projektmenedzser Vakok.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Bélapátfalva - Mentorteam
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
Általános iskola első osztály
BEISKOLÁZÁSI FOLYAMATOK Budapest, február 11. KŐKÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA Tata, Kőkút köz 2.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Köszöntjük Kedves Vendégeinket a MOB Sportiskolai programjának
ORSZÁGOS SPORTISKOLAI INTÉZMÉNYVEZETŐI ÉRTEKEZLET Budapest, október 15.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
1 KELER Tájékoztató Köszöntő Dudás György – KELER Zrt. Vezérigazgató Práger Ádám – KELER Zrt. Marketing és Ügyfélkapcsolati igazgató április 26.,
Tájékoztató 10. osztályosoknak
’ ’Durgá-Vishnu Dévá’’ Társadalom- és Környezettudatos Üzlet- és Vállalkozásfejlesztési Kft. Magyarország, 1011 Budapest, Bem rakpart.
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2013/2014. TANÉVBEN A 2013/2014. tanévben lezajlott eljárás.
Fogyatékkal élők szabadidős és sport tevékenységei mint erőforrások a települések életében SZABÓ LÁSZLÓ ELNÖK.
MESZ Utánpótlás Bizottságának évi beszámolója Készítette: Nagy Gábor Bizottság vezetője.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
A „A kutyás terápia, mint (gyógy)pedagógiai módszer” címmel
Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
Minőségmenedzsment alapjai szeptember 12.
Az önfejlesztő terület bemutatása
2018/2019 tanév.
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Előadás másolata:

ORSZÁGOS SPORTISKOLAI INTÉZMÉNYVEZETŐI ÉRTEKEZLET Budapest, október 15.

Sportszakmai szempontok Székely László sportiskolai főmunkatárs

Intézménylátogatások A tanévben megvalósított intézményi látogatások során a mai napig 53 település 156 intézményében tettünk szakmai látogatásokat.

A látogatások tervezett menetrendje: bemutatkozás, a közreműködő kollégák és az intézmény bemutatása, az intézmény eredményei és tervei, testnevelés óra, esetleg sportfoglalkozás megtekintése, a látogatás tapasztalatainak megbeszélése, összegzése. A szigorúbb minősítő rendszer miatt intenzívebb intézménylátogatási terv kerül megvalósításra.

Új támogatási rendszer A tanévtől ismét átalakításra került a sportiskolai módszertani központok finanszírozási rendszere. Az átalakítással a Sportiskolai program minőségi javítását kívántuk szolgálni.

Ösztönzés A támogatási rendszer átalakításának vezérelve az ösztönzés volt. Az a szándék, hogy az iskola-egyesület/egyesületi jellegű sportiskola között mintaértékű kapcsolat jöjjön létre, kiemelkedő sporteredményeket érjenek el a tanulók és a beiskolázási mutatók érjék el a kívánt létszámokat. Azok az intézmények, akik a felsoroltakat megvalósítják, kiemelt támogatási rendszerben részesülhetnek.

Sporteredmények dokumentálása Minden tanév végéig várjuk : a diákolimpia országos döntőin elért eredményeket; a szövetségi versenyrendszerben elért eredményeket; a korosztályos EB-én, VB-én elért eredményeket; az ORV-én, az EYOF-on, az Ifjúsági Olimpián elért eredményeket; továbbá a korosztályos válogatottak és a Héraklész kerettagok listáját.

Továbbképzések A ös tanévben is folytatódik az előző tanévben elindított továbbképzés-sorozat. A szakmai programok összeállításánál figyelembe vesszük: az intézményi igényeket, a szakmai szervezetek igényeit, és az előadni kívánó intézményeket, cégeket.

Kedvezményes sportfelszerelés-vásárlás LION SPORT Kft. Droba László ügyvezető igazgató Cím: 1074 Budapest, Rákóczi út 64. Telefon: 06-1/ Sportruházati felajánlás Kedvezményes vásárlás

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!