Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Weboldalak észlelése és a bannervakság jelensége
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Scharffen Berger Csokoládégyár
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
Bauer-Berács: Marketing, 5. fejezet 1 Piacok megismerése l Kultúrális trendek begubódzkodás, kis-luxus l A kereslet hosszú távú alakulása fogyasztási szerkezet.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Exkluzív számla termékbemutató az OVB részére
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A Gyurcsány-kormány Fészekrakó programja nem baloldali, hanem liberális.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Lajos Nikoletta - Project manager Fürjes Ádám - Webshop manager.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Trabant 601 eladó! Ár: Ft Tel.:
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Trabant 601 eladó! Ár: Ft Tel.:
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.

A Magazin, melynek saját Stúdiója van... … ahol szemet gyönyörködtető, a mai bútordivatot bemutató komplex szolgáltatások és lakberendezési lehetőségek halmaza várja a vásárlókat! A magazinban a mai belföldi és külföldi trendekről, elérhető termékekről, lakberendezési tippekről, trükkökről, életstílusról és életmódról talál információt. Trendlakás&Design Magazin

Célcsoportunk: Az életben sikeres és igényes Nő! A MINŐSÉGI FOGYASZTÓ Saját magára, életmódjára, környezetére, otthonára minőségileg is igényes Nő. 25+, közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezik. Átlagos vagy annál magasabb jövedelemmel rendelkezik. Modern, magabiztos, intelligens és véleményformáló erővel rendelkezik. Képes arra, hogy lakásából otthont varázsoljon családja örömére, és mindezt a trendek figyelembevételével teszi. Az élet minden területén sikeres: dolgozik, sportol, aktívan pihen, gyereket nevel, főz, utazik, olvas és vásárol. Valódi értékrendje van, vásárlásai alkalmával a minőségi, egyedi és értékálló termékeket preferálja.

Miért kedvelik a Magazint hirdetőpartnereink? Marketing szakemberként tudjuk, hogy célunk a leghatékonyabb módszerek megtalálása és kiválasztása a költség és célcsoport elérési arányát tekintve. Magazinunk tökéletes környezetet biztosít egy minőségi termék, szolgáltatás megjelentetésére. Célzott lehetőséget kínál a lakberendezéssel, igényes életmóddal, otthonteremtéssel, gasztronómiával kapcsolatos termékek, szolgáltatások kommunikálására. Olvasónk konkrét vásárlóerőt képvisel, hiszen nyitott a témákkal kapcsolatosan a széleskörű befogadásra.

Hirdetési díjak és méretek a Trendlakás&Design online oldalán On-line Trend Magnum, főoldal tetején széles banner: Ft/4 hét, méret: 978 x 90 pixel Trend Billboard, főoldalon jobb oldali banner: Ft/4 hétméret: 310 x 100 pixel Trend Normal: aloldalakon jobb oldali banner: Ft/4 hétméret: 180 x 230 pixel Cikkekbe illesztett reklám Ft/4 hétméret: 720 x 110 pixel Hírlevél: regisztrált olvasó Képes ajánló banner, Ft + Áfa/alkalmanként. Kéthetente küldjük ki regisztrálóink részére.

Köszönöm a figyelmet!