Budapest, 2007. február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Adatok a romániai 1- és 2%-os kampányokról Határtalan Civil Nap, Budapest, május
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
MARKETING.
Budapest, február 22. A civil szervezetek szerepe és lehetőségei a „egészség marketingben”,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
• országos program vállalatok és intézmények energiahatékonyságának növelésére • védnökök, műszaki tudományos partnerek, gazdasági-társadalmi partnerek.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
E-KERESKEDELEM SZABÁLYOSAN
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Közönségkapcsolat (public relations)
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
Egy sikeres magyar márkaépítés. Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
A hátrányos helyzetű munkavállalók munkaerő-piaci integrációja, mint a gazdasági stabilitás fontos tényezője Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum.
CSR ALAPÚ MOTIVÁCIÓ ÉS BÉREZÉS I.A CSR FOGALMÁRÓL II.CSR ALAPÚ BÉREZÉS III.CSR ALAPÚ MOTIVÁCIÓ IV.CSR ALAPÚ GLOBÁLIS BÉRPOLITIKA MULTINACIONÁLIS VÁLLALATOKNÁL.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Adományozási kultúra az Európai Unióban Előadó: Dr. Talyigás Katalin.
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Székelyudvarhelyi Közösségi Alapítvány (SzKA). Első Közösségi Alapítvány Romániában (2007 december) Helyi projektek, helyi forrásokból Politikamentesség.
Budapest, február 22. A Népegészségügyi Program kommunikációja,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ X. Országos Konferencia.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A reklám centruma.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Rugalmas munkavégzési lehetőségek a Grundfosnál
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Előadás másolata:

Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ X. Országos Konferencia

Miről is beszélünk? Corporate Social Responsibility (CSR): Vállalatvezetési filozófia, amely elismeri, hogy a vállalati működés az érintettek széles körére van hatással, és emiatt a vállalatnak felelőssége van velük szemben.

CSR kutatás A magyarok szerint a vállalatoknak : 1. elsősorban saját alkalmazottai iránt kellene felelősséget vállalniuk. 2.a második legfontosabb befolyásoló tényező a megkérdezettek szerint az, hogy a dolgozók beleszólhatnak-e a munkafeltételeket érintő kérdésekbe. 3. környezettudatos működés 4. társadalmi ügyek támogatása A Braun & Partners megbízásából a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet 1200 fős, reprezentatív mintán végezte el a felmérést 2005 szeptemberében, majd 2006 áprilisában újra megismételték a kutatást.

CSR kutatás A fogyasztók igénylik a folyamatos és hiteles tájékoztatást a vállalatok CSR-ügyeivel kapcsolatban. Az amerikai fogyasztók közel fele rendszeresen keres a társadalmi felelősséggel kapcsolatos információkat, a magyarok harmada pedig elvárja a vállalatoktól, hogy rendszeresen adjanak tájékoztatást CSR-tevékenységükről. A megkérdezések szerint a CSR a fogyasztói döntéseket is befolyásolhatja: a többség a társadalmi szempontból felelősebb terméket választaná. Magyarországon a fogyasztók 53 százaléka fizetne valamivel többet egy felelős termékért, amikor a helyettesítő termék valamivel olcsóbb ugyan, de gyártója kevésbé, vagy nem vesz részt CSR-projektben.

CSR kutatás A lakosság igényli, hogy a cégek folyamatosan tájékoztassák társadalmi tevékenységükről a csomagolásban vagy boltokban terjesztett szórólapokon tájékoztatnának szociális tevékenységükről (33 százalék) klasszikus reklámokat (32 százalék) ha a vállalatok ingyenes jelentések formájában (23 százalék) honlapokon (16 százalék) Szonda Ipsos kutatóintézet 2003-as felmérése

Gyógyszergyártók Ön szerint mit tegyenek a gyógyszergyártók a lakosság egészségéért? (%)

Az egészségügy helyzete Mivel magyarázható a magyarok alacsony várható élettartama? (rangsorátlagok)

Motiváció Fogyasztói elvárás – „mindenható ÁR” Támogatási forma – Szponzoráció, donáció? Multinacionális minta – Nemzetközi programok Személyes motivációk – Véletlenszerű választás

„Eszközök” vállalat nyújthat anyagi támogatást, természetbeni hozzájárulást a tudatosság növeléséhez (case promotion). fedezheti bizonyos civil ügyek költségeinek egy részét (cause-related marketing), támogathatja bizonyos magatartásmódok megváltoztatását (corporate social marketing),

„Eszközök” nyújthat direkt támogatást, készpénzben és/vagy természetben (corporate philantropy), növelheti a munkavállalók tudatosságát az önkéntesség terén (community volunteering). támogathat szociális ügyeket, hogy növekedjen az adott közösség életszínvonala védje a környezetet (socially responsible business practices).

CSR kommunikációja Reklám A médiumok jótékonysági felhívást ingyen nem tesznek közzé –Ez lesz TCR TCR-ekben nem hangozhat el cégnév –fedőszervek kereskedelmi hirdetések elvileg nem jelenhetnek meg ilyen tartalommal. –Danone kampány

CSR kommunikációja Pr Újságírói érdeklődés –Nemzetközi programok honosítása –Hírérték –Márkaérték RTL Klub hétmillió forintos bírság a –Híradóban a Hégető Honorka Alapítványról szóló beszámoló végén elhangzott a díj fő támogatója, a Pannon GSM neve Anyagi korlát „Névadó” támogató –Ez is csak 25-60%-os siker

CSR megtérülése A mindenható ROI… Értékelés –Kommunikáció –Imidzs –Forgalom? Mérni a mérhetetlent –Kutatási költségek Imidzs kutatás (összetettség problematikája) Befektetés számszerűsítése –+ kommunikációs költség

Köszönöm a figyelmüket! Elérhetőségeink: Tel/fax: Mobiltelefon: 20/