A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Tehetségpont létrehozása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Pénzügyi előadás pályázói információs napra TÁMOP /1.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
TÁMOP – B-12/1 Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére. László Zoltánné Kereskedelmi tagozatvezető.
LEADER nemzetközi együttműködés „A projekt útja” Parizán Anna Tanácsos Vidékfejlesztési Minisztérium Szeptember 26.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A kerettantervek fejlesztése
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.

Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
TÁMOP / „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
integrációjának megvalósulása az Asbóth Sándor
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Projekt címe, azonosító száma Projektvezető/Előadó Beszámolási időszak Dátum.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
TÁMOP B-12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
TÁMOP B- 12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József Szakképző.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Előadás másolata:

A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola felkészülése az új típusú szakképzés bevezetésére. A pályázat azonosító száma: TÁMOP B-12/ Pályázati összeg: Ft vissza nem térítendő támogatás A Projekt megvalósítási időszakának kezdő időpontja: A projekt fizikai megvalósításának határideje: augusztus 31. A projekt megvalósításának határideje: október 31.

A projekt célja:  Munkacsoportok alakulása az új típusú szakképzés bevezetésének előkészítése céljából.  A munkacsoportokban részt vevő közismereti tantárgyakat tanító pedagógusok felkészülése az új típusú szakképzés bevezetésére képzéseken való sikeres részvétellel, valamint a munkacsoportok által készített munkatervben foglaltak szerint.  Együttműködő partnerek (iskolák, gyakorlati képzési helyek, szakmai szervezetek, kamarák) felkutatása és dokumentált együttműködés kialakítása a projekt teljes időszaka alatt; melynek során az új típusú szakképzés sikeres bevezetése érdekében szervezett rendezvényeken, valamint az intézményi dokumentumok kialakításában részt vesznek.

A projektmenedzsment tagjai Szakmai vezető: Dömötörfi Livia Projektmenedzser: Csótár András Pénzügyi vezető: Keszler Anita

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁS SZAKASZAI  Szakmai dokumentumok elkészítése (minden tantárgyra elkészített tanmenet, szakmai (közismereti) projekt munkaterv, fejlesztési koncepciók, feladatgyűjtemény, tanítási segédlet).  Iskolai alapdokumentumok módosítása (pedagógiai program, helyi tanterv, szakmai program).  Munkacsoport működtetése munkaterv alapján (jelenléti ív, műhely foglalkozás jegyzőkönyvének elkészítése havi rendszerességgel).  Szakmai (közismereti) tartalmak hatékony tanítás tanulástechnikáját támogató módszertanok gyakorlati alkalmazása (bemutató órák, projekt technikák alkalmazása, kooperatív együttműködések).

 Szakmai, módszertani támogatás, mentor szerep vállalása intézményen belül.  Szakmai értékelés elkészítése a projekt eredményeiről, beszámoló benyújtása a kerettantervek beválásáról.  Szaktanácsadói szolgáltatások igénybevétele.  A szakképesítés megszerzéséhez kötődő, tanulmányi célú intézményen kívüli, programok megvalósítása.  Tájékoztató kiadvány elkészítése.  Továbbképzések.  Pályaválasztási rendezvényen való részvétel.  A projekthez kapcsolódó nyitó és záró rendezvények.  A szakképesítésekhez kapcsolódó taneszközök beszerzése.

SZAKMAI MEGVALÓSÍTÓK 1. Közismereti munkacsoport: Losoncziné Pölöskei Orsolya Hiz György Tihanyi Judit Könczöl Csilla Boda Gergely Kardos Károly

2. Szépészet munkacsoport: Kiss Éva Linhart Rita Szekérné Barna Adrienn 3. Elektrotechnikai munkacsoport: Szabó Valéria Szabó István Szűcsné Rudolf Andrea

4. Villanyszerelő munkacsoport Tóth Béla Szommer Szabolcs 5. Asztalos munkacsoport: Gombos József Gombos Katalin 6. Kishajóépítő és -karbantartó munkacsoport Ács István Pintér István

A projekt részletes költségvetése: Projekt menedzsment költségei Ft Projekt szakmai megvalósításával összefüggő költségek Ft Projekt megvalósításához igénybevett szolgáltatások Ft Egyéb szolgáltatások Ft Eszközbeszerzés, immateriális javak beszerzése (ERFA) Ft Egyéb, a projekt végrehajtásával összefüggő (általános) költség Ft Összesen Ft