SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Advertisements

SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Óvoda.
Szülői elégedettség mérés eredménye
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
A szülők tájékoztatása, véleménye a kompetencia alapú oktatás céljáról gyakorlatáról Készítette: Fehér Miklósné óvodavezető.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
FÜGGETLEN KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
1 XI. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés Budapest, szeptember 5. SZAKMAI AKTUALITÁSOK - KÉRDÉSEK Előadó: dr. Ladó Judit MKVK Szakmai alelnök.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Bilics Edit Projekt koordinátor május 12. Óvodai Szenzomotoros Integráció
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Korai képességgondozás és egészségügy Programok 2011.január1-től 2011 augusztus 31-ig.
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Rendhagyó irodalomkönyvek I/5.o., II/6.o. (Tíz-tíz oldalon) Kincsesbánya, Készítette: Keszte Jánosné.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
Integráló iskolák a közoktatásban
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Tájékoztató óvodánk iránt érdeklődő szülőknek. Tájékozódási pontok Helyi Nevelési Programunkat teljes terjedelemben megnézheti a weblapon, de választhatja.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
GYERMEKI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS beszédfogyatékos gyermekek óvodai tagozata
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Információs nap szeptember 8..
Szeretettel köszöntöm
Integráció és inklúzió
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Az országos mérések megújult rendszere
a segítő kommunikáció (AAK) oktatásához
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
ELTE SPECIÁLIS GYAKORLÓ ÓVODA ÉS KORAI FEJLESZTŐ MÓDSZERTANI KÖZPONT OM AZONOSÍTÓ: Korai Fejlesztés – Szülői elégedettség 2011/ db kérdőív.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
A SZÜLŐI KOMPETENCIA TÁMOGATÁSA A KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÓVODÁJÁBAN Budapest augusztus 31.
Esély, Lehetőség,Tehetség –ELTE
Korai fejlesztő munkánk múltja és jelene, szakmai beszámoló
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Jubileumi tantestületi értekezlet: 30 éves az óvoda és az iskola
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
  Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata a gyerekek számára?
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012 Eötvös Loránd Tudományegyetem Speciális Gyakorló Óvoda és Korai Fejlesztő Módszertani Központ SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012 Alkonyi Mária 2012.08.30.

1. Kinek a tanácsára választotta óvodánkat?

2. Milyen kapcsolata van az intézmény munkatársaival?

3. Mennyire elégedett az óvoda munkatársainak munkájával?

4. Mennyire elégedett gyermeke fejlődésével? 4,19

5. Igénybe vette-e intézményünk pszichológusának segítségét? 17 fő 6. Hogyan illeszkedett be gyermeke az óvodai közösségbe? Szeret-e óvodába járni? 4,56 7. Ismeri-e a kompetencia alapú FELKAROLÓ Óvodai Programot? 3,29 2012.08.30.

Kérdőív szülők részére 3év Kinek a tanácsára választotta óvodánkat? 2012.08.30.

Kérdőív szülők részére 3 év Milyen kapcsolata van az intézmény munkatársaival? 2012.08.30.

Kérdőív szülők részére 3 év Mennyire elégedett az óvoda munkatársaival? 2012.08.30.

Mennyire elégedett gyermekeke fejlődésével? 2012.08.30..

Hogyan illeszkedett be gyermekek az óvodai közösségbe? 2010.08.27.

Ismeri-e a kompetencia alapú „Felkaroló” Óvodai Programot? 2010.08.27.