UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók
BELSŐ MOTIVÁCIÓK ALAP – fizikai szintű szükségletek kielégítése: „szeretnék pihenni, jókat enni, kényeztetni magam egy jó masszázzsal” kényelem, jóllakottság érzete, lazítás
BELSŐ MOTIVÁCIÓK LELKI szinten: „szeretnék kikapcsolni, kizárni a külvilágot, a pörgést, a problémákat” nyugalom, harmónia, béke Új emberek megismerése, közösséghez tartozás tudata nyitottság, kommunikáció Aktivitás egy tevékenységben, ahol tanulni lehet valamit lelkesedés, akaraterő, megértés, kitartás
BELSŐ MOTIVÁCIÓK SZELLEMI szinten: Önismereti / önirányítási tréningek, előadások magabiztosság, határozottság, tudatosság Értékek felfedezése önmagában és másokban – részvétel / támogatása segélyakcióknak, önkéntesség jóság, szeretet, elfogadás, adni akarás SÁNDOR ANIKÓ El Camino – az út, amit hazavisz MÜLLER PÉTER Szeretetkönyv
BELSŐ MOTIVÁCIÓK Milyen legyen az a termék, ami sok vendéget vonz? természetes, életenergiával, szépséggel teli választ ad a motivációk kéréseire / kérdéseire tanít, fejleszt életminőséget javít Életminőséget értékesítünk: fizikai, lelki és szellemi motivációkra adunk választ a wellness szállodák szolgáltatásainak kombinációjával!
TEMATIKUS PROGRAMOK Paleolit hétvégék – Danubius Health Spa Resort Sárvár - Fókuszban az EGÉSZSÉG - Megoldást kínál jónéhány civilizációs betegségre Trendi: gyorsan terjes, mert szinte azonnali eredményeket lehet vele elérni Hitelesség megléte: Szendi Gábor fővédnöksége alatt, az ő személyes részvételével Tanít: orvosi tanácsok, főzési praktikák Aktivitásra ösztönöz: az elsajátított tudás otthoni alkalmazása – „Edd magad egészségesre!” Eredmény: Közel 50 elégedett visszajáró vendég Negyedévente paleo hétvége Hetente 2 paleo rendelés Dr. Tóth Csaba paleo orvossal „PaleoSpa Sárvár” Élő helyszíni tudósítás a FB-on, helyi televízióban A sárvári kakaós csiga paleo stílusban is hódít
UTAZÁS FÓRUM 2013 Hogyan tudjuk ellensúlyozni a kuponos oldalak által generált negatív árspirált?
Flash sale Mi az a flash sale? limitált ideig igénybe vehető speciális ajánlat magas kedvezményekkel és meghatározott kondíciókkal win-win helyzetet eredményez a szolgáltató szempontjából: márkahűséget épít, tervezhetővé teszi a keresleti viszonyok szerinti árazást úgy tudja értékesíteni a terméket/szolgáltatást, hogy közben nem rombolja a márkát a vendég szempontjából: jó áron juthat hozzá magas minőségi szolgáltatásokhoz – bizonyos feltételek teljesítése esetén
Flash sale Ki a célcsoport? impulzív vásárlók rövid foglalási határidő („lead time”) jellemezte piacok Flash sale elemei: kedvezményes vásárolható termék az általában magas eladási árhoz képest értékesíteni kívánt mennyiség – „korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre” rövid foglalási idő szálloda által beállítható „stay period” jó árért szigorú szigorú kondíciók: fizetési mód és előleg kérdése, lemondási határidő, foglalás módosításának beállítása Hogyan kommunikáljuk? általában online kommunikáció a social media ajánló ereje - virális
Flash sale
Sok elégedett vendéget kívánok mindannyiunknak!