UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Tutori tevékenység a gyakorlatban
KARRIER VAGY AMIT AKARTOK
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Rizikó magatartások népegészségügyi és lokális közösségi hatásai, kompetenciák és kommunikáció (érvelés-film)
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Márkaépítés a gyakorlatban
Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
A humán ökorendszer A humán ökorendszer egy hasznos keret, „amelynek segítségével megértjük az ember és környezete között fellépő kölcsönhatásokat.” (Welch)
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Marketing az egészségügyben Dr. Szalkai Iván E-consult 2000 Rt.
Táborozzunk! 3 napos gyermektábor tervezete
Árpolitika a turizmusban
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
Reklám.
Mi a Selfness, és mitől Selfness egy szolgáltatás?
A hatalom és felelősség kérdése a személyközpontú segítő kapcsolatban
Közösségfejlesztés és közösségi munka
Az áldozatsegítés szolgáltatásainak kiszélesítése – hétvégi ügyelet, speciális programok, különleges esetek kezelése.
A külső környezet elemzése
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Von Bartheldné Ábri Judit ACC Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal január.
Dr. Brezovits László tudományos igazgató KÖRNYEZETTUDOMÁNYI INTÉZET ALAPÍTVÁNY KITÖRÉSI PONTOK A HATHATÓS VÁLTOZÁSOK FELÉ ELŐADÁS 2011.november 23. Magyar.
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Élj Tovább 5 Évvel! Egy társadalmi felelősséget vállaló program a magánegészségügyben.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Erkölcsi nevelés, mint az óvodai nevelési feladatok egyike
Egészségturizmus fogalma
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
Minőség menedzsment 6.előadás
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Spirit Hotel Thermal Spa
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben május Zamárdi.
SZERETNÉM MEGHÍVNI AZ ÖSSZES BARÁTOMAT EGY BARBECUE PARTYRA. VÁROK MINDENKIT AZ ÚJ HÁZAMBA (Figyelmeztetek mindenkit, hogy hozzon magával valamit!!!)
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
WELLNESS TURIZMUS MENEDZSMENT Boronyák Mária.
Kiégés prevenció Testi-lelki-szellemi törvényszerűségek a betegség és az egészség hátterében dr. Darnói Tibor.
Civil szervezetek szerepe a nevelési és oktatási feladatok ellátásában Harmóniában a környezettel=egészséges életmód.
SWOT ANALÍZIS Siófok 2015.
Készítette:Tóth Sándorné
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A reklám centruma.
Az aktív időskor programjára, a Szenior Akadémia hálózat kialakítására Horváth János Kowacsics Rita Budapest, Szenior Akadémia.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
„A tanácsadás emberi oldala” – az érzelmi kompetencia jelentősége a tanácsadásban – Dr. Szabó Szilvia (PhD.) főiskolai docens, ZSKF elnökségi tag, HSZOSZ.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Idősen is fiatalosan Senior fejlesztő program a
Idősek az idősekért Győrben
Beszerzések hatékonyság növelése
Idősen is fiatalosan Senior fejlesztő program a
TAPASZTALATAINK Az egészségügyi világszervezet (WHO) KÜLDETÉSÜNK Az egészségügyi világszervezet (WHO) definíciója szerint:
SZERETNÉM MEGHÍVNI AZ ÖSSZES BARÁTOMAT EGY BARBECUE PARTYRA.
Paradigmaváltás a wellness szolgáltatások terén
SZERETNÉM MEGHÍVNI AZ ÖSSZES BARÁTOMAT EGY BARBECUE PARTYRA.
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
SZERETNÉM MEGHÍVNI AZ ÖSSZES BARÁTOMAT EGY BARBECUE PARTYRA.
Előadás másolata:

UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók

BELSŐ MOTIVÁCIÓK ALAP – fizikai szintű szükségletek kielégítése:  „szeretnék pihenni, jókat enni, kényeztetni magam egy jó masszázzsal”  kényelem, jóllakottság érzete, lazítás

BELSŐ MOTIVÁCIÓK LELKI szinten:  „szeretnék kikapcsolni, kizárni a külvilágot, a pörgést, a problémákat”  nyugalom, harmónia, béke  Új emberek megismerése, közösséghez tartozás tudata  nyitottság, kommunikáció  Aktivitás egy tevékenységben, ahol tanulni lehet valamit  lelkesedés, akaraterő, megértés, kitartás

BELSŐ MOTIVÁCIÓK SZELLEMI szinten:  Önismereti / önirányítási tréningek, előadások  magabiztosság, határozottság, tudatosság  Értékek felfedezése önmagában és másokban – részvétel / támogatása segélyakcióknak, önkéntesség  jóság, szeretet, elfogadás, adni akarás SÁNDOR ANIKÓ El Camino – az út, amit hazavisz MÜLLER PÉTER Szeretetkönyv

BELSŐ MOTIVÁCIÓK Milyen legyen az a termék, ami sok vendéget vonz?  természetes, életenergiával, szépséggel teli  választ ad a motivációk kéréseire / kérdéseire  tanít, fejleszt  életminőséget javít  Életminőséget értékesítünk: fizikai, lelki és szellemi motivációkra adunk választ a wellness szállodák szolgáltatásainak kombinációjával!

TEMATIKUS PROGRAMOK Paleolit hétvégék – Danubius Health Spa Resort Sárvár  - Fókuszban az EGÉSZSÉG -  Megoldást kínál jónéhány civilizációs betegségre  Trendi: gyorsan terjes, mert szinte azonnali eredményeket lehet vele elérni  Hitelesség megléte: Szendi Gábor fővédnöksége alatt, az ő személyes részvételével  Tanít: orvosi tanácsok, főzési praktikák  Aktivitásra ösztönöz: az elsajátított tudás otthoni alkalmazása – „Edd magad egészségesre!” Eredmény:  Közel 50 elégedett visszajáró vendég  Negyedévente paleo hétvége  Hetente 2 paleo rendelés Dr. Tóth Csaba paleo orvossal  „PaleoSpa Sárvár”  Élő helyszíni tudósítás a FB-on, helyi televízióban A sárvári kakaós csiga paleo stílusban is hódít

UTAZÁS FÓRUM 2013 Hogyan tudjuk ellensúlyozni a kuponos oldalak által generált negatív árspirált?

Flash sale Mi az a flash sale?  limitált ideig igénybe vehető speciális ajánlat  magas kedvezményekkel és meghatározott kondíciókkal  win-win helyzetet eredményez  a szolgáltató szempontjából: márkahűséget épít, tervezhetővé teszi a keresleti viszonyok szerinti árazást úgy tudja értékesíteni a terméket/szolgáltatást, hogy közben nem rombolja a márkát  a vendég szempontjából: jó áron juthat hozzá magas minőségi szolgáltatásokhoz – bizonyos feltételek teljesítése esetén

Flash sale Ki a célcsoport?  impulzív vásárlók  rövid foglalási határidő („lead time”) jellemezte piacok Flash sale elemei:  kedvezményes vásárolható termék az általában magas eladási árhoz képest  értékesíteni kívánt mennyiség – „korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre”  rövid foglalási idő  szálloda által beállítható „stay period”  jó árért szigorú szigorú kondíciók: fizetési mód és előleg kérdése, lemondási határidő, foglalás módosításának beállítása Hogyan kommunikáljuk?  általában online kommunikáció  a social media ajánló ereje - virális

Flash sale

Sok elégedett vendéget kívánok mindannyiunknak!