Képzések, műhelyek, kiadványok és online diákportál fejlesztés a Hidak Program kiterjesztésben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Pogány Frigyes Szakközépiskola
Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
A Palló Információs rendszer Internetes rendszer: Indulás: január Fejlesztők: Budapesti Művelődési Központ Támogató:
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
Budapest, március 5. Az MNVH és a NAKVI szerepe az IKSZT program lebonyolításában Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató.
1 A felnőttképzés aktuális jogi környezete Nagy Zsolt.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Nyílt napok látogatottsága
Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek jan. 31.
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
Europass dokumentumok cégeknek We mean business, október 18.
E-learning és a multimédia
Közösségfejlesztés a debreceni városrészekben
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Fejlesztő munka I. félév. Fejlesztést végző pedagógusok: 4 fő ( 2 fő logopédus, 1 fő tanító / nyelv- és beszédfejlesztő pedagógus, 1 fő tanító/
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
IKT az oktatásban március 18. Körmendy Zsolt
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
CAMPUS HUNGARY PROJEKTADATOK TÁMOP B/1TÁMOP B/2 Forrás1, 3 Mrd Ft3, 6 Mrd Ft Felhasználási területOrszágos (KMR és konvergencia) Csak konvergencia.
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
Általános iskola első osztály
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Innovatív felsőoktatási módszerek
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
Helyi esélyegyenlőségi programok elkészítése Záró konferencia Budapest, december 8. ÁROP Esélyegyenlőség-elvű fejlesztéspolitika.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Nemzeti Köznevelési Portál
ÚMFT DDOP Szálláshelyfejlesztés pályázati kiírás meghirdetése
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
2018/2019 tanév.
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Képzések, műhelyek, kiadványok és online diákportál fejlesztés a Hidak Program kiterjesztésben

Klasszikus kontakt képzések a MATEHETSZ jól ismert felnőtt és pedagógus képzési köréből Felhívás október hónapban várható PAT (hosszú) és FAT (rövid) képzésekre nyílt és csoportos formában Képzések

Pedagógus Akkreditáló Testület (PAT) akkreditált hosszú képzések nyílt képzések január-március hónapokban fix időpontban egyéni jelentkezés online felületen Felnőttképzési Akkreditáló Testület (FAT) akkreditált rövid képzések nyílt képzésként január-március hónapokban fix időpontban egyéni jelentkezés online felületen csoportos képzésként január-március hónapokban intézmény által igényelt dátumnak megfelelően csoportos/intézményi jelentkezés online felületen Képzések

Blended típusú (azaz vegyes) képzések a MATEHETSZ által fejlesztett e-learning tananyagok témáiban (kétszeresen kivételes tanulók) Országosan szervezett képzés jellegű műhelyek: 3 e-learning tananyag önálló feldolgozása 3*5 órában gyakorlati műhellyel kombinálva várhatóan január-március, jelentkezés év vége E-learning blended képzések

Szakmai műhelybeszélgetések szervezése Tervek, témák: Országosan szervezett műhelyek - tehetségkoordinátorok szakmai támogatása, I. negyedév Online diákportál mentori funkcióinak bemutatása és felhasználói elsajátítása, II. negyedév Műhelyek

Géniusz könyvsorozat 39 kötetet számlál terv: 3 új kötet megjelenés: I. félévben várható Géniusz műhely 6 füzetet számláló kiadványsorozat terv: új füzet megjelenés: év vége, I. félév könyvküldési akció meghirdetés: március Kiadványok

tehetsegdoboz.hu weboldal komplex fejlesztése fontos cél: az esélyteremtés és hátránykompenzáció, a diákok minél szélesebb körben történő informálása által („tehetség” témában), valamint online fejlesztő feladatok fejlesztése és biztosítása 3 fő témakörben tematikus gondolkodásfejlesztés (egyéni és csoportos lehetőséggel, mentor bevonásával, versenyjátékkal) kognitív készség, képesség fejlesztés játékos formában nyelvi gyakorló feladatok Online diákportál fejlesztés

Pesti-Sári Csilla Kapcsolódó linkek: Köszönöm a figyelmet!