#hunmoot2014 Csicseregjünk ;-).

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő.
Advertisements

A Savaria Egyetemi Könyvtár Katalógusa Böngészés Keresés Találatok megjelenítése Adatbázis választás Olvasói tranzakciók.
Weblapkészítési tudnivalók 2: Útmutató az elnevezésekhez Pék Ágnes © 2009.
ECDL – Az elmúlt 15 év Várallyai László.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Videókonferencia rendszerek használata Moodle 2.x környezetben
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Miről lesz szó?  Office Add-in for Moodle  Microsoft Live Service Plugin for Moodle  Moodle SharePoint integráció.
mLearning megoldások Moodle környezetben
Értékelés a pedagógiában
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Elektronikus levelezés
Digitális Sötétszoba Adobe Photoshop CS5 Extended v12.0 Fotószakkör 2011/1. Retusálás beadandók.
CSAKNEKEDSITE MINDENT ÖNÉRT BLOGOLUNK! Az ön jó kedvéjért.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
A Z ELA LCMS BEMUTATÁSA, KURZUS SZERVEZŐI LEHETŐSÉGEI, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A T ÉRINFORMATIKÁRA.
Microsoft szoftverek a szakképzésben
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
Az e-portfólió Személyes tapasztalataim az EKF-en
Digitális világ – interaktív táblán
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Témahét 2014 FÓKUSZBAN A DEMOKRÁCIA. Miért szervezünk témahetet minden évben? Azért,… hogy a jelen valós problémáit boncolgatva együtt tanulhassunk hogy.
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
A Mahara 1.4 újdonságai és a Mahara.hu portál
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
LOGO Webszolgáltatások Készítette: Kovács Zoltán IV. PTM.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
Gábor Dénes Főiskola Rendszertechnikai Intézet
Digitális, vagy információs? Műveltség! Koltay Tibor.
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
Web-grafika II (SVG) 5. gyakorlat Kereszty Gábor.
Az eXe editor feltámadása  Némi történelem  Az eXe túlélése  Fejlesztési stratégia  Új felület  Új eszközök  „Új szabványok”  Hogy alakul az export?
Web-alapú humán lekérdező rendszer
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER ACalderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
Egy keretrendszer bevezetése Affentáller László MarkCon Informatikai Kft.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Vizsgáztatási megoldások a Moodle- ban. Miről lesz szó? A vizsgáztatás eszközei A tesztekről általában A kérsések útja... Kérdéstípusok – Milyen legyen.
Digitális írástudás fejlesztése korhatár nélkül, okoseszközökön június 25.
A kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében Kis Márta Heller Farkas Főiskola A konnektivizmus a tudásszervezés új paradigmája MAFIOK XXXIII. országos.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
Web alapú humán lekérdező rendszer
ILIAS ILIAS OpenSource e-Learning keretrendszer Előadó: Baranyi Tamás IRM Oktatási Főigazgatóság
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
KONFIGURÁCIÓKEZELÉS è A projektirányítás a költségekkel, erőforrásokkal és a felhasznált idővel foglalkozik. è A konfigurációkezelés pedig magukkal a termékekkel.
A különböző eszközök egymáshoz való viszonya IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Turisztikai informatikai alkalmazások BA Turizmus- vendéglátás – Gödöllő Összeállította: Pető István TARTALOMKEZELŐ RENDSZEREK.
TRD.  Jelszóval védett tartalom  Több felhasználó név és jelszó  Egyedi jogosultságok  Mérőeszközök  Riportok  Biztonsági mentés  Felhasználók.
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
A JaDoX, mint repozitórium szoftver a közgyűjteményi informatikában JaDoX 3 Monguz Portál24 Monguz Kft. Mazula Zoltán.
Az e-portfolió lehetőségei az ILIAS 4.2 verziójában Budai Attila
Elektronikus számlázás - technológiai tapasztalatok
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Rákosi Szilvia, szakértő, NJSZT
Dublin Core mint metaadat szabvány gyakorlati alkalmazása
MIT TEGYÜNK HA BEKÖVETKEZETT A BAJ
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
A JaDoX, mint repozitórium szoftver
Internet és kommunikáció
Barcsák Marianna KPSZTI
Online szabadságtervező, jóváhagyó, nyilvántartó rendszer
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

#hunmoot2014 Csicseregjünk ;-)

Kitüntetés? Jelvény? Kitűző? Bevezetés a digitális minősítés új formájába

Mielőtt hozzáfognánk… Mi ez? Ez csak játék? (gamification) Mire jó ez nekünk? Van helye az oktatásban, az iskolában? Komolyan, a felsőoktatásban?...

ePortfólió

ePortfólió Online tanuláshoz online minősítés!

Miről lesz szó?

Jelvény, kitűző, embléma, kitüntetés

Mi a digitális kitűző? Készségek, képességek és teljesítmények vizuális reprezentációja. Mi lesz a hitelességgel?

Mozilla

A szabvány

Backpack

Badgekit

Open Badge Factory

Az Open badges Az Open Badges felépítése Az Open Badges infrastuktura Az intézményi oldal „Mit használjak?” A tanulói oldal – Mozilla Backpack Hogyan működik? Na, most mutasd meg!

Az Open badges

Az Open Badges specifikáció Kötelező Opcionális Címzett/átvevő (SHA256 hash string) !email cím! Kitűző (Verzió) Kép (256 KB PNG) Név (128 karakter) Leírás (128 karakter) Kritériumok (URL) A kibocsátó adatai Neve „Eredete” URL (<protokoll>:/ / <hoszt>: <port>) „Bizonyíték” A lejárat dátuma* Nem jár le 1 év múlva jár le Április 1.-ig „él” ;-) A kibocsátás dátuma* Szervezet Kapcsolat (email) * ÉÉÉÉ-HH-NN, vagy unix timestamp formátumban

Mozilla Backpack Kitűzők begyűjtése Gyűjtemények összeállítása Feltöltés Exportálás a kibocsátó szervezetnél (LMS) Gyűjtemények összeállítása Gyűjtemények megosztása Twitter Facebook Blog Linkedin Mahara 

A működés

Open Badges-t akarok használni… Ezt ismerem… Hallott már róla? Totara LMS Moodle Blackboard Drupal Joomla Wordpress Django Rails Nginx Apache PHP

Mire van szüksége a tanulónak?

Mozilla Backpack

Mozilla Backpack

Készítsünk kitűzőket I. Jonathan Ive

Készítsünk kitűzőket II. Mozilla BadgeKit Open Badge Designer; Web 2.0 Badges Ganerator; 3D badge Maker; Badge Maker;

Készítsünk kitűzőket II.

Készítsünk kitűzőket II.

Készítsünk kitűzőket II.

Készítsünk kitűzőket II.

Kitűzők a moodle-ban

Open Badges a Moodle-ban Előfeltételek Teljesítés nyomon követése Mozilla Backpack fiók (!email cím) Grafikák elkészítése

Open Badges a Moodle-ban Site szintű kitűzők Kurzus, vagy kurzusok sorozata, amelyet, vagy amelyeket egy végzettség megszerzéséhez el kell végezni Kurzus szintű kitűzők Tevékenység, vagy tevékenységek sorozata, amelyet a tanulónak el kell végezni.

Mire, hogyan – az átadás módjai Kézi odaítélés – a meghatározott szerepkörű felhasználó adja át. Kurzus teljesítése alapján – automatikus Tevékenység teljesítése alapján – automatikus Valamelyiket teljesítettem… Mindent teljesítettem…

Lejárat Semmi sem örök… Nem jár le Rögzített időpontban jár le Relatív (pl.: 1 év múlva)

Biztonság, tartósság Jézusom, törölték a kurzust! Mi lesz a kitűzőmmel?

Hmm… Nincs keretrendszerem Mit tegyek, ha mégis szeretnék Open Badges-t használni?

Köszönöm a figyelmet Papp Gyula gyula.papp@gmail.com