A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A Hallgatói Mentorprogram működése
CIVIL SZAKMAI NAP TÓTVÁZSONY Pályázatok által támasztott feltételek Előadó: Szendrei Szilárd Tótvázsonyi Ifjúsági Egyesület.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A tanári mesterszakról és a TÁMOP 3.1.5/A pályázatról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály Pécs, november 18.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TÁMOP /1 projekt működési modelljéről, a megvalósult fejlesztésekről Budapest, november 19.
Projektcím: Dél-alföldi Felnőttképzési - Szakképzési Tudástár és Tanácsadó Központ létrehozása /DAF-FSZTTK/ Projektkód: TÁMOP / Kedvezményezett:
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
Agria Media Eger, október
Dél-dunántúli Regionális Pedagógusképzési Szolgáltató és Kutatóközpont
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gyógypedagógus szakvizsga
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.

Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
FELVÉTELI 2015 SZIE-ABPK JÁSZBERÉNY.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
„INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN” TÁMOP A Zempléni Múzeum konzorciumi.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
2018/2019 tanév.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Előadás másolata:

A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit! Porkoláb Mihály projektmenedzser

MENTOR(H)ÁLÓ 2.0 PROGRAM

MENTOR(H)ÁLÓ 2.0 PROGRAM Az előző időszak megvalósult tevékenységei: partnerintézmények kiválasztása (15+67) szerződéskötés az intézményi kapcsolattartókkal intézményi SWOT + kérdőívek kitöltése (szervezeti hatékonyság; kompetenciateszt (RaDAr) különböző pedagógus-szakterületek kompetencia-elvárásainak tisztázása (óvodapedagógusok, tanítók, gyógypedagógusok) – kérdőív + műhelyfoglalkozás intézményi profil elkészítése (szervezeti hatékonyság kérdőívek, illetve a kompetenciatesztek eredményeiből) szervezetdiagnózis elkészítése (intézményi profil alapján)

MENTOR(H)ÁLÓ 2.0 PROGRAM elkészült a projekthonlap: www.jgypk.hu/mentorhalo

MENTOR(H)ÁLÓ 2.0 PROGRAM beindult a hírlevél-alapú kommunikáció

218 fő részére 2 félévnyi ingyenes képzés! MENTOR(H)ÁLÓ 2.0 PROGRAM képzések meghirdetése és beindítása (képzési keretszámok jelentős megnövelésével) Gyakorlatvezető mentor szakirányú továbbképzési szak - JGYPK (2 féléves): Baja – 1 csoport, Szeged - 2 csoport Gyógypedagógus szakvizsga – gyakorlatvezető gyógypedagógiai mentor szakirányú továbbképzési szak - JGYPK (4 féléves): Szeged - 1 csoport Mentorpedagógus pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzési szak - KÖVI – szakvizsgázottak részére (2 féléves): Szeged - 1 csoport Mentorpedagógus pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzési szak - KÖVI – szakvizsgával nem rendelkezők részére (4 féléves): Szeged – 3 csoport (2 csoport őszi, 1 csoport februári indulással) 218 fő részére 2 félévnyi ingyenes képzés!

MENTOR(H)ÁLÓ 2.0 PROGRAM A következő időszak feladatai: Intézményi szakmai együttműködési megállapodások megkötése Mentor(h)áló Klub foglalkozásainak megtervezése, beindítása Tanuló szervezetté válás, szervezetfejlesztés – nem rövidtávú gondolkodáson alapszik! (lásd: Tanuló szervezet – feladatok és lehetőségek, aktualizálás c. dokumentum) Rövid képzések: 15-30-60 órás Szakmai konferenciák, műhelyfoglalkozások 2015. február (terv): új szakvizsgás képzések (hasonló támogatással) – forrásbővítés esetén Kapcsolódási lehetőség újabb kutatási programokhoz

MENTOR(H)ÁLÓ KLUB HELYETT

MENTOR(H)ÁLÓ KLUB Cél: hogy a Dél-alföldi régió felsőoktatási és köznevelési intézményei – a Mentor(h)áló 2.0 Program partnerintézményeinek vezetésével – a korábbinál szélesebbre tárják kapuikat abban a reményben, hogy a korábban kialakított hálózati együttműködés e projekt keretei között új lendületet kapjon. A Mentor(h)áló Klub a jövőben teret és lehetőséget kíván biztosítani: a pedagógusképzést folytató felsőoktatási intézmények, valamint a köznevelési intézmények széleskörű együttműködésére a dél-alföldi köznevelési intézmények jó gyakorlatainak, sikeres projektjeinek bemutatására a pedagógus szakma (és társterületei) elismert előadóinak bevonására a régió köz-és felsőoktatásának, az oktatók és pedagógusok szakmai felkészültségének és módszertani kultúrájának fejlesztése érdekében.

MENTOR(H)ÁLÓ KLUB Keretek: Elvárt rendezvény/klubfoglalkozás: 15-ös intézményi kör: 200.000,-/projektidőszak (+ TB-járulék) 67-es intézményi kör: 130.000,-/projektidőszak (+ TB-járulék) Elvárt rendezvény/klubfoglalkozás: 15-ös intézményi kör: 3 db/projektidőszak 67-es intézményi kör: 2 db/projektidőszak Elvárt létszám: 15 fő/rendezvény MIN. 179 RENDEZVÉNY!!!

MENTOR(H)ÁLÓ KLUB Milyen típusú rendezvényre lehet felhasználni? kizárólag pedagógiai témában, kizárólag pedagógusok részvételével megvalósuló rendezvényekre! nem lehet: családi nap, gyerekrendezvény, szülői fórum stb. ötletek: külső előadók előadása, bemutató foglalkozások, műhelyfoglalkozások, tapasztalatcsere, jó gyakorlatok bemutatása, minikonferencia Milyen költségekre lehet felhasználni? kizárólag bérköltségre!!! (előadók, szervezők) Milyen költségekre NEM lehet felhasználni? útiköltség, vendéglátás, vállalkozói szerződés, eszköz

MENTOR(H)ÁLÓ KLUB Tervezés: Szervezés – mit kérünk: előzetes tervet kérünk 2014. november 10-ig! (módosítható) Szervezés – mit kérünk: min. 2 héttel a rendezvény előtt kérjük bejelenteni részletes programot küldeni (Word) előadók, közreműködők elérhetőségét, szerződéskötési adatait helyi média (tv, rádió, sajtó, iskolai honlap) meghívása, népszerűsítés

MENTOR(H)ÁLÓ KLUB Kommunikáció: Dokumentáció: honlap (projekt + saját intézményi), hírlevél, helyi média (Mentor(h)áló név, logó kötelező!) Dokumentáció: jelenléti ív (min. 15 fő) részletes program fotó/videó ppt, sajtóvisszhang (ha van)

SOK SIKERT A SZERVEZÉSHEZ! MENTOR(H)ÁLÓ KLUB SOK SIKERT A SZERVEZÉSHEZ!

Köszönöm a figyelmet! Porkoláb Mihály projektmenedzser MENTOR(h)ÁLÓ 2.0 PROGRAM porkolab.mihaly@gmf.u-szeged.hu TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0008 +36-70/455-4992