Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Egyetemi oktatók módszertani felkészítése e-learning tartalmak fejlesztésére Gödöllő, dr. Nagy Tamás.
Animációk a Powerpoint-ban
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
DIGITÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS E-LEARNING KERETRENDSZEREK Csalagovits Ádám projekt koordinátor NFT Programiroda.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
CONSEDU BT. e-Learning tanácsadás és oktatás. Szolgáltatásaink Tanácsadás Tervezés Installálás Üzemeltetés Technikai támogatás Pedagógiai támogatás Testre.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Publikációs Portálrendszer Informatikai képzések tartalmi támogatása.
e-Learning a tanárképzésben
Egyéni anim á ció készítése Jenei Olívia Felkészítő tanár: Fegyver Imre Huszár Gál Iskola 4030 Debrecen Diószegi út 15.
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Bevezetés a Számítógépi grafikába - előadás
Digitális tartalom előállítási képzés, alternatív foglalkoztatással mozgássérültek és megváltozott munkaképességűek számára HEFOP DAT Konferencia.
TÁMOP412/C Egyetemi oktatók felkészítése az e-tananyagok fejlesztésére, a blended learning megoldások alkalmazására 1 Egyetemi oktatók felkészítése.
E-learning tartalom fejlesztésének módszertani buktatói
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Az e-learning rendszer és szereplői
Nedeczky Veronika Sulinet Digitális Tudásbázis.
Prezentáció és grafika
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 10. Előadás Css Tananyag:Web-programozás.
Tananyag: 3. Előadás A HTML nyelv alapjai Kép beillesztés Navigációk
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
Forgó Sándor H: Az e-tananyag fejlesztés a kompetencia-alapú pedagógusképzés fókuszában Korszerű oktatási módszerek és IT technológiák.
Az előadások használata. Hogyan használjuk az diákat 1.Kattints a SLIDES kapcsolatra 2.Kattints az AUDIO kapcsolatra 3.Várdd meg, míg elindul a hang 4.Hallgasd.
Bevezetés az informatikába 8. előadás Dokumentumkészítés számítógéppel II.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
A weblapkészítés alapjai
EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Kht
Budapest szeptember 28.. A webes alkalmazás a CD főkönyvtárában lévő index.html nevű fájllal indítható el.
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
Korszerű, hatékony képzési megoldás E-Learning - SzITÁR június 13.
Az Office 2007 új fájlformátumai. DOCX, XLSX, PPTX, ACCDB: Új nyílt szabványú XML alapú fájlformátum (DOC nem nyílt szabványú) XPS: A dokumentum.
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
ILIAS ILIAS OpenSource e-Learning keretrendszer Előadó: Baranyi Tamás IRM Oktatási Főigazgatóság
Bevezetés. Alapok: szövegszerkesztő alkalmazás (Word) megnyitása: Start gomb  Minden program  Microsoft Office  Microsoft Office Word 2007 szövegszerkesztő.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
Tóth Attila Informatika Alkalmazásai Tanszék. Digitalizáló csapat JGYPK Informatika Alkalmazásai Tanszék Szakmai vezető: Dr. Galambos Gábor Ellenőrzés:
Cím Szerző Konzulens.
Kedvenc prezentáció készítő szoftverem
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
Letöltés az internetről
Digitális tankönyvtár
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Előadás másolata:

Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai Budapest, 2014 dr. Nagy Tamás

Mit tudjon a szerkesztő Wordforce Wordből Wordforce – szöveg, kép Az előadás tartalma Fejlesztés céljai Mit tudjon a szerkesztő Wordforce Wordből Wordforce – szöveg, kép Wordből Wordforce – multimédia Wordből Wordforce – kérdések Példák 2

Felsőoktatási e-learning tartalmak fejlesztése Cél: Távoktatás és jelenléti képzés támogatása, „tömeges” tartalomfejlesztés LMS rendszerre történő feltöltés Önállóan tanulható tartalom: szöveg (tananyag, módszertani elemek), kép, videó, animáció, feladat, önellenőrző kérdések… A megjelenés fontos, de nem elsődleges (tanulhatóság a cél) Fejlesztés: Szerző(-k) Módszertanos Digitalizáló Tömeges tartalom fejlesztés Milyen eszközzel történjen a fejlesztés? 3

Mi tudjon a szerkesztő? Legyen egy „szabványos forrás: Word (Power Point), sablon fájl A szerző által készített Word tartalom a lehető legjobban hasonlítson az e-learning szerkesztővel fordított végeredményhez A fordítás lehetőleg gyorsan, külső beavatkozás mentesen történjen Gyorsan lehessen javítani, módosítani Gyorsan tanulható legyen Kimenetek: HTML (WEB) – offline megoldáshoz Scorm 1.2 és Scorm 2004 az LMS rendszerekhez – online megoldások 4

Wordforce A Wordforce többségében teljesítette az elvárásokat Az internetről letöltve is működtek az alapfunkciók (ingyenes verzió) Egy szoftver 80.000 Ft-ba került Vannak kiegészítő elemek is (kérdőív, tesztmodul, LMS, Powerpoint) Telepítés után beépülő modulként jelenik meg 5

Wordből Wordforce – szöveg, kép 6

Word sablon 7

Wordből Wordforce - multimédia 8

Wordből Wordforce - multimédia 9

Kérdések 10

Kérdések 11

Kérdések 12

Kérdések 13

Kérdések 14

Kérdések 15

Köszönöm megtisztelő figyelmüket ! dr. Nagy Tamás nagytomi@sze.hu tutor-nt@sze.hu 16